En voor kvv dat neemt nogal plaats in hebben jullie een extra vriesruimte dan?
Hoe bewaren jullie
Hoe bewaren jullie
Hoe bewaren jullie het voer, de brokken? Gewoon in de zak of...... :roll:

Re: Hoe bewaren jullie
Voor de Energique hebben wij een aparte lade in de vriezer.
De Carnisbrokjes in een plastic ton.
De Carnisbrokjes in een plastic ton.

De brokjes gaan hier in net zo'n voorraadbus. Had voorheen een kleine voerton (zo'n ronde witte met rode draaideksel, maar was eigenlijk te groot.
De kvv kan ik helaas alleen in grote hoeveelheid krijgen, omdat die alleen per doos gaan. Dus 1 doos met 20 rollen paard. 1 doos met 20 rollen kangoeroe en 1 doos met 20 rollen hert. Dan heb ik ook nog enkelvoudig paard. Dus de dames hebben hun eigen kleine vrieskistje. Is echt een kleintje en die konden we overnemen van iemand die stopte met kvv.
De kvv kan ik helaas alleen in grote hoeveelheid krijgen, omdat die alleen per doos gaan. Dus 1 doos met 20 rollen paard. 1 doos met 20 rollen kangoeroe en 1 doos met 20 rollen hert. Dan heb ik ook nog enkelvoudig paard. Dus de dames hebben hun eigen kleine vrieskistje. Is echt een kleintje en die konden we overnemen van iemand die stopte met kvv.
hier gaan de brokjes los in een plastic bak, past precies een zak van 1 kilo in
smuldier of rodi haal ik iedere week bij de super, heb geen plaats voor een ander vriezertje erbij
smuldier of rodi haal ik iedere week bij de super, heb geen plaats voor een ander vriezertje erbij

Ik voer al zo'n 10 jaar KVV en de heren hebben een aparte lade in mijn (grote) vriezer.
Daar passen 3 dozen KVV in ( Ik voer ECO DARF KVV) en daar doen ze ongeveer een maand mee.
Heb wel zitten twijfelen om een aparte vriezer voor ze aan te schaffen.....
Daar passen 3 dozen KVV in ( Ik voer ECO DARF KVV) en daar doen ze ongeveer een maand mee.
Heb wel zitten twijfelen om een aparte vriezer voor ze aan te schaffen.....
Bedankt allemaal helemaal top ik hoorde dat bij de action ze van die bussen verkopen
:roll:
Dat Eco darf kvv Houkje is dat niet te grof gemalen?

Ik weet niet waar je woont Zynaluna. Maar ik hier een nog dicht zakje, carnis konijn staan. Paar keer een zakje van een kilo of zo gekocht, mooie grote brokken, en net toen ik een iets grotere zak kocht weer bagger ontlasting en heel veel. Smaak is konijn. Is op te halen in nieuwegein. Geen giga zak, maar niet de kleinste maat maar de daaropvolgende, 2 of 3 kg?
Dichte zakken staan in een kast in de bijkeuken.
Aangebroken zakken in een voerton, zo,n ronde met draaideksel. Alles blijft bij mij in de zakjes zitten. Kattenvoer en hondenvoer zo netjes gescheiden in 1 ton. Ehhh de gemorste brokjes liggen los op de bodem.
Aangebroken zakken in een voerton, zo,n ronde met draaideksel. Alles blijft bij mij in de zakjes zitten. Kattenvoer en hondenvoer zo netjes gescheiden in 1 ton. Ehhh de gemorste brokjes liggen los op de bodem.
Heel sympathiek aangeboden, maar mijn hondjes mogen alleen de Carnis lam.
Ivm de gevoelige darmen van Luna.
Plus de grote brok eten ze niet
Wij gebruiken de kleine brok.
Maar toch bedankt voor het aanbod.
Ivm de gevoelige darmen van Luna.
Plus de grote brok eten ze niet
Wij gebruiken de kleine brok.
Maar toch bedankt voor het aanbod.