Acana puppy brokken
Acana puppy brokken
Hallo
Zijn er hier mensen die Acana brokken geven aan hun shi tzu
Ik heb nog een paar vraagjes
Groetjes Eric
Zijn er hier mensen die Acana brokken geven aan hun shi tzu
Ik heb nog een paar vraagjes
Groetjes Eric
Re: Acana puppy brokken
Hallo Eric,
Ik heb wel Acana brokken gegeven. Onze Karel heeft vele soorten geprobeerd. Momenteel geven we Carnis lam speciaal voor kleine rassen.
Eric, je kunt zoveel vragen stellen als je wilt. Er zijn allerlei topics waar je je vraag kan stellen.

Ik heb wel Acana brokken gegeven. Onze Karel heeft vele soorten geprobeerd. Momenteel geven we Carnis lam speciaal voor kleine rassen.
Eric, je kunt zoveel vragen stellen als je wilt. Er zijn allerlei topics waar je je vraag kan stellen.

Nee, ik vind dat acana te veel eiwitten bevat. Maar dat is mijn persoinlijke mening.
hallo Eric
helaas geen ervaring met Arcana brokken
mijn dames eten al jaren Wolf of Wilderness, in verschillende smaken
helaas geen ervaring met Arcana brokken
mijn dames eten al jaren Wolf of Wilderness, in verschillende smaken

Corrie, wolf of the wilderniss. Ziet er uit als een goed brokje, had er nog niet eerder van gehoord.
Geef je de brok, de kleine brok of de normal. Hoe groot is dat brokje dan?
Welke smaak geef je, de droge brok of de semi moist?
Geef je de brok, de kleine brok of de normal. Hoe groot is dat brokje dan?
Welke smaak geef je, de droge brok of de semi moist?
Diki krijgt normaal formaat brokjes en ze kauwt er echt op, kokante brokjes dus goed hard.
Daarnaast krijgt ze ook darf brokken, geperst en die zijn echt heel groot, heeft ze even werk aan, niets mis mee toch.
Daarnaast krijgt ze ook darf brokken, geperst en die zijn echt heel groot, heeft ze even werk aan, niets mis mee toch.
Niks mis mee, onze kunnen bijv de grote carnis brokken niet eten.
De kleine wel.
Je moet dit echt hond per hond bekijken denk ik.
Daarom dat ik ooit het topic over voeding gestart ben.
Wat voor de een perfect werkt kan bij de andere niet werken.
De kleine wel.
Je moet dit echt hond per hond bekijken denk ik.
Daarom dat ik ooit het topic over voeding gestart ben.
Wat voor de een perfect werkt kan bij de andere niet werken.

@Eric
Dat is helemaal niet erg als Loulou niet kauwt. Honden kauwen en verteren voedsel namelijk heel anders als ons mensen. Het enige is de maat van de brok, als ze daar geen problemen mee heeft en dat lijkt me niet want een mini brokje voor een shih-tzu is meestal goed, dat kunnen ze makkelijk doorslikken en dat is het enige belangrijke.

Er zijn andere manieren om haar tandjes te laten werken. Kauw speelgoed bijvoorbeeld.
Dat is helemaal niet erg als Loulou niet kauwt. Honden kauwen en verteren voedsel namelijk heel anders als ons mensen. Het enige is de maat van de brok, als ze daar geen problemen mee heeft en dat lijkt me niet want een mini brokje voor een shih-tzu is meestal goed, dat kunnen ze makkelijk doorslikken en dat is het enige belangrijke.

Er zijn andere manieren om haar tandjes te laten werken. Kauw speelgoed bijvoorbeeld.

de dames hier zijn ook schrokkers
kauwen de brokjes niet slikken het zo door
zo nu en dan een kauwstaaf of gedroogde kippenteen om te kauwen
kauwen de brokjes niet slikken het zo door
zo nu en dan een kauwstaaf of gedroogde kippenteen om te kauwen

Honden kauwen niet. Ze kunnen wel hun eten krakken met èèn dezelfde beweging, als ze dat al doen. Het doorslikken van hun eten hebben ze zo van nature/oudsher.
En soms schrokken ze ja, maar lang niet altijd hoor.

@ Jo-Anne
Weer wat geleerd,dus ze kraken de sticks
Anders verteren wist ik wel
Ze hebben trouwens de brokken zo op
dus zeg ik altijd "schrokkoppen " zijn jullie
Weer wat geleerd,dus ze kraken de sticks
Anders verteren wist ik wel
Ze hebben trouwens de brokken zo op

Klopt ja, 1x krak, of slik weg.
In plaats van acana puppy geef ik nu orijen puppy,en de eene dag eet ze haar hoeveelheid en de andere dag eet ze dan te weinig
Ze vliegt alleszins niet op haar eten
Dat kan geen kwaad zeker
Ze vliegt alleszins niet op haar eten
Dat kan geen kwaad zeker
Orijen brok heb ik vroeger ook gegeven
snap ik hieruit dat ze geen grage eter is
je kunt ook een beetje warm gekookt water over de brokjes doen dan komt de geur meer los
en de hoeveelheid brokjes die ze mag over 3 maaltijden verdelen, niet eten dan weg halen
als ze verder tierig genoeg is zou ik me niet te veel zorgen maken over niet altijd willen eten
snap ik hieruit dat ze geen grage eter is
je kunt ook een beetje warm gekookt water over de brokjes doen dan komt de geur meer los
en de hoeveelheid brokjes die ze mag over 3 maaltijden verdelen, niet eten dan weg halen
als ze verder tierig genoeg is zou ik me niet te veel zorgen maken over niet altijd willen eten