Hey iedereen,
Morgen is mijn pupje van 4 maanden 1 week bij mij. Nu ben ik bezig met de zindelijkheid zet ze op verschillende tijdstippen buiten dan doet ze meestal haar behoefte maar dan is ze nog geen 5 minuten binnen en doet ze weeral een plasje meestal een grote plas maar ook soms een kleintje.
De eerste 2 nachten sliep ze heel mooi naast mij in haar mandje maar nu de laatste nachten dan zit ze de hele nacht te huilen en te piepen en rond te lopen.
Wat kan ik hier aan doen?
Zindelijk en s nachts slapen
Re: Zindelijk en s nachts slapen
Hoi Inez
Welkom!
Misschien is het leuk jou en je pup even voor te stellen, dat kan hier als je op de link klikt.
viewforum.php?f=4

Welkom!
Misschien is het leuk jou en je pup even voor te stellen, dat kan hier als je op de link klikt.
viewforum.php?f=4

Leg eens een doek in de mand, die je de hele dag bij je gedragen hebt.
Heeft bij zyna gewerkt.
Heeft bij zyna gewerkt.

-
Lise
Hoi Inez,
Ik begrijp uit je bericht dat je je hondje verschillende malen in de tuin zet om haar behoefte te doen. Ik denk dat 6x per dag uitlaten beter is, dan in de tuin zetten. Een pup van vier maanden kan best al een stuk lopen. Denk echt dat dit helpt.
Ik begrijp uit je bericht dat je je hondje verschillende malen in de tuin zet om haar behoefte te doen. Ik denk dat 6x per dag uitlaten beter is, dan in de tuin zetten. Een pup van vier maanden kan best al een stuk lopen. Denk echt dat dit helpt.
hallo Inez
idd. iets met jou geur bij haar leggen en misschien voorlopig toch ook eerst in een bench
dan kan ze niet meer rondlopen en slaapplek bevuilt een pup meestal niet
ook stukjes lopen met de pup is beter dan buiten zetten want tijdens het lopen doen ze ook luchtjes op
en willen dan zelf ok weer geur (klein plasje ) afzetten
het kost even tijd maar komt goed
komt de pup uit het asiel, normaal gesproken zou het al zindelijk moeten zijn
idd. iets met jou geur bij haar leggen en misschien voorlopig toch ook eerst in een bench
dan kan ze niet meer rondlopen en slaapplek bevuilt een pup meestal niet
ook stukjes lopen met de pup is beter dan buiten zetten want tijdens het lopen doen ze ook luchtjes op
en willen dan zelf ok weer geur (klein plasje ) afzetten
het kost even tijd maar komt goed
komt de pup uit het asiel, normaal gesproken zou het al zindelijk moeten zijn

Er ligt een t shirt van mij in haar mandje met mijn geur. Dan ga ik eens proberen in de bench.
En ga nu al regelmatiger wandelen met haar.
En ga nu al regelmatiger wandelen met haar.
Sokken vinden ze ook heerlijk
Heb je al uitgeloten dat het iets medisch kan zijn? blaasontsteking?

Oh da kan ik ook eens proberen dan
ja we zijn naar de dieren arts geweest en alles was oké ze is een gezond hondje