Lisa puberen?

Heb je een nieuwe pup of is je hond veranderd in een oude brompot? Praat hier over gedrag en opvoeding.
Plaats reactie
Noa en Lindi

Lisa puberen?

Bericht door Noa en Lindi » 06 dec 2021, 21:18

Lisa is nu ruim 6 maanden en ze heeft nu sinds een paar dagen iets nieuws.!!
Ik heb wat kussens op de bank liggen tegen de rugleuning aan , nu pakt Lisa een punt van het kussen en gaat er op rijden Lisa is een teefje !! :mrgreen geen gezicht natuurlijk !!! Ik wil niet dat ze dit doet en verbied het. Ze weet dat het niet mag en als ik dan even de kamer uit loop, dan flikt ze het weer .. Nu heb ik de kussens maar weggehaald. Toen deed ze het bij Lindi .Zou dit komen door dat de loopsheid er aan komt, hormoonntjes gaan werken ? Dominant? Ik heb dit nog nooit gehad met mijn honden Wel als mijn honden loops waren (Ik had jaren geleden drie kooikerhondjes ) die deden het dan bij elkaar als ze loops waren , dan snap ik het nog , maar nu ? Waarom doet ze dit :geenidee Zou dit over gaan als ik ze laat steriliseren als het daar de tijd voor is natuurlijk .? Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad ? En wat moet ik er aan doen ?
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Corrie

Re: Lisa puberen?

Bericht door Corrie » 06 dec 2021, 22:17

Het kunnen best de hormonen zijn , sommige van de cavjes deden dat ook op elkaar
Maar niet op kussens of zo
De sjoetjes zijn allebei geholpen maar zo nu en dan doet Luna het ook, Kissy blijft er gewoon voor staan
Zeg dan wel foeiii, meestal stopt ze dan wel
Dit is bij Luna wel dominantie
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 06 dec 2021, 22:19

Ik denk hormonen dan. Gizmo doet dat ook als ze loops is.
Geen idee wat je er aan kunt doen, ik denk dat dat vanzelf weer ophoudt, misschien gaat ze binnenkort loops worden. :ffedenken

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 08 dec 2021, 13:47

Wat een boef toch die Lisa hè :woefwoef :loveheart

Het rijden op een kussen heeft voor Lisa nu niets met seks te maken. Het is een overprikkeling te enthousiast ergens over :geenidee Verbieden heeft geen zin want ze doet niets fout ze wil alleen haar overtollige energie kwijt je kunt het beste het kussen weghalen en haar wat te doen geven. Wandelen of een speelbal met wat lekkers.

:deer
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 08 jan 2022, 20:52

En??? Ja hoor Lisa is gisteren voor het eerst loops geworden , ze heeft best veel bloedverlies dus maar een broekje aangedaan! Dit vind ze helemaal niks en ging eerst heel zielig in een hoekje zitten haha.Nu vanavond ligt ze lekker ongegeneerd op de bank !
Afbeelding
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Yvonne

Bericht door Yvonne » 08 jan 2022, 21:32

Haha geen schaamte.

Corrie

Bericht door Corrie » 09 jan 2022, 10:10

Kijk d'r liggen :lol helemaal op d'r gemakkie :love
Afbeelding

Truus