dun vliesje ijs op de sloten

pfftt kunnen jullie niet wat vlugger lopen

ff dorst lessen, deze sloot was niet bevroren

en dan ineens heb ik deze snuit voor me

Ja ik vroeg dat omdat ome Kareltje ook het liefste buiten drinkt. Maar dat water is ijskoud nu. En daar word hij ziek van.Corrie schreef: ↑10 jan 2021, 15:59
@ Jo-Anne
dat is toch wat hé uit de sloot drinken![]()
gisteren was ik ff op het terras en de meiden hup hup natuurlijk ook![]()
staat het waterbakje wat al maanden niet schoongemaakt is met vies bruin water water met blad erin, maar het was bevroren en Kissy stond dat af te likken![]()
nu zit/ligt ze weer voor de deur naar het terras, wil naar buiten ppfffttt, doe schoon water in de bak hier in de keuken, ze komt kijken maar niet drinken hoor, loopt gelijk terug naar de deur

ja ik geef flesjes water maar zie niet veel verschil

ohhh ome Kareltje ook, ja ijskoud nu maar ze hebben daar verder geen last vanJo-Anne schreef: ↑10 jan 2021, 16:59Ja ik vroeg dat omdat ome Kareltje ook het liefste buiten drinkt. Maar dat water is ijskoud nu. En daar word hij ziek van.Corrie schreef: ↑10 jan 2021, 15:59
@ Jo-Anne
dat is toch wat hé uit de sloot drinken![]()
gisteren was ik ff op het terras en de meiden hup hup natuurlijk ook![]()
staat het waterbakje wat al maanden niet schoongemaakt is met vies bruin water water met blad erin, maar het was bevroren en Kissy stond dat af te likken![]()
nu zit/ligt ze weer voor de deur naar het terras, wil naar buiten ppfffttt, doe schoon water in de bak hier in de keuken, ze komt kijken maar niet drinken hoor, loopt gelijk terug naar de deur

Ik drink binnen, lekker een gin tonic