Lach van de dag..........
Re: Lach van de dag..........
Kan er maar 1 overkomen...
Zo'n beetje de laatste mooie dag van het jaar, dus de deuren staat open, Balou speelt lekker buiten en ik maak nog wat schoon.
Na een tijdje kijk ik buiten en zie dat Balou iets vast heeft wat ZEKER zijn speeltje niet is!
Ik loop naar buiten, en tot mijn schrik zie ik dus dat hij het konijn van de buren vast heeft.
Toen ik er aan kwam liet hij het beest los, en liep schuldbewust van me weg.
Ik bekeek het konijn wat wel dood bleek te zijn, geen bloed, niks, alleen wat modder en grond op de vacht.
Snel dat beestje met een borsteltje wat gefatsoeneerd, over de schutting geklommen en dat konijn terug in het hok gedaan, en daarna met een NOODGANG weer terug naar m'n eigen tuin...
Na een uur of drie hoor ik de buurvrouw ineens gillen... Oké, daar gaan we... acteer-level 10.000...
"Buurvrouw, wat is er?"
"Dat beest is drie dagen geleden overleden, we hebben 'm begraven, en nou zit die weer in zijn hok!!
Ik weet niet van wie dit berichtje is maar ik vond hem geweldig.
Zo'n beetje de laatste mooie dag van het jaar, dus de deuren staat open, Balou speelt lekker buiten en ik maak nog wat schoon.
Na een tijdje kijk ik buiten en zie dat Balou iets vast heeft wat ZEKER zijn speeltje niet is!
Ik loop naar buiten, en tot mijn schrik zie ik dus dat hij het konijn van de buren vast heeft.
Toen ik er aan kwam liet hij het beest los, en liep schuldbewust van me weg.
Ik bekeek het konijn wat wel dood bleek te zijn, geen bloed, niks, alleen wat modder en grond op de vacht.
Snel dat beestje met een borsteltje wat gefatsoeneerd, over de schutting geklommen en dat konijn terug in het hok gedaan, en daarna met een NOODGANG weer terug naar m'n eigen tuin...
Na een uur of drie hoor ik de buurvrouw ineens gillen... Oké, daar gaan we... acteer-level 10.000...
"Buurvrouw, wat is er?"
"Dat beest is drie dagen geleden overleden, we hebben 'm begraven, en nou zit die weer in zijn hok!!
Ik weet niet van wie dit berichtje is maar ik vond hem geweldig.
Ohhh Marga,ik begon te lezen en dacht dat het over jouw en Balou ging
Ppffttt het zal je maar gebeuren, je hart slaat over

Ppffttt het zal je maar gebeuren, je hart slaat over

haha ja nadat ik het helemaal gelezen had was dat me duidelijk
zag jou (in gedachten ) ook niet over de schutting klimmen

zag jou (in gedachten ) ook niet over de schutting klimmen

Marga, leuk, ik kijk nu de oude afleveringen van zeg eens aa. Iedere middag op npo2 om 4 uur. Vorige week exact dit verhaal, flossie de teckel enzv.
Jaja ik ook op het randje en Luna ruime plek maar achter m'n benen/ voeten :lol:

Tja. Zijn Lhasa,s dan Toch anders? Netjes op mijn voeteneind of onder mijn bed,
of heel subtiel, met een norme sprong, 7 kg in mijn maag....kreun,
. 
of heel subtiel, met een norme sprong, 7 kg in mijn maag....kreun,
Nee persoonlijk denk ik dat Lhasa`s niet zoveel verschillen van Sjoetjes het is immers familie van elkaar.
Whaaaa met zo`n enorme sprong in je maag ken ik er nog eentje van, Luna (Shih-Tzu) van Roman doet dat ook!

Whaaaa Jolanda wat een goeie hoe moet dat eigenlijk als je er meerdere hebt? geen plek meer voor de butler dan
@Corrie
Jij hebt dus alleen Luna op je bed

Volgens mij is het ook hetzelfde, in leder geval vanuit de oudheid, vanuit dezelfde honden gekomen, ben ik van overtuigd. Ze Ijken te veel op elkaar. Ik dacht altijd dat de shih makkelijker en liever en zachter qua karakter was, maar dat kan iet, Diki is ook zo lief,