Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Wij hebben wel oproep voor gewone griepprik gekregen die ik dus nog nooit genomen heb
Voor de pneunokokken niet , heb geen copd maar Henk wel maar geen oproep, denk al te oud
Voor de pneunokokken niet , heb geen copd maar Henk wel maar geen oproep, denk al te oud

Nee het eerste jaar waren er hele kleine banaantjes te zien een mini trosje. Die zijn nooit groot geworden. Daarna niet meer gezien. Alleen bladeren en die groeien megasnel.
Kom jullie gedag zeggen
Vanmiddag film gekeken het regent hier al de hele dag en zo donker in huis
Vanmiddag film gekeken het regent hier al de hele dag en zo donker in huis

Wat weinig tijd de laatste weken,
Klussen die tijdens het campingseizoen blijven liggen
Nu is zoonlief met vriendin op cruise en daar mag deze ouwe dan ook klusjes doen.
Zijn we meteen bij Fidel en die houdt me wel in de gaten.

Klussen die tijdens het campingseizoen blijven liggen
Nu is zoonlief met vriendin op cruise en daar mag deze ouwe dan ook klusjes doen.
Zijn we meteen bij Fidel en die houdt me wel in de gaten.

Nou dat is heerlijk, op cruise met vriendin en pa die klust ziet er al goed uit zo fijn thuiskomen straks.
Ik heb nog weleens op een cruiseschip gewerkt
Is de tuin ook al af was best groot toch
Hey Fidel wat zie je er goed uit hou Roman in de gaten hoor :lol:
Klusfoto`s zijn ook leuk hoor Roman
Hey Fidel wat zie je er goed uit hou Roman in de gaten hoor :lol:
Klusfoto`s zijn ook leuk hoor Roman

Wat is die cactus mooi Corrie. Ik had vroeger een roze cactus maar geen idee waar die heen is gegaan, ik geef mijn planten aan familie als ze te groot voor mijn kamer worden. Ik heb een kleine bananenplant, die zat bij een slaapkamer luchtzuiverende plantenset hij groeit ook als kool en staat nu op een krukje in de kamer omdat hij niet meer op de vensterbank paste.
Ik koop wel eens iets in het buitenland bij Alliexpress, meestal frutsels voor de honden en altijd voor een laag bedrag. De tuigjes van mijn honden komen er ook weg, er staat mij bij dat ze iets van drie euro kosten ook de hondenjasjes van mijn honden komen er vandaan. Ik ben er heel tevreden over en heb meerdere de zelfde tuigjes, jasjes en fleece truitjes voor ze, de laatste twee wel in verschillende kleuren. Het is misschien niet het modernste maar het is wel functioneel en dit zegt mij veel meer. Je kunt momenteel ook spullen bij Bol.com kopen die bij Alliexpress (buitenland) vandaan komen alleen betaal je er dan meer dan het dubbele voor dit geld ook vaak voor de aanbiedingen op Face Book.

De tuigjes, ik wil nooit meer andere.

De jasjes.

En een fleece truitje, Balou heeft ze ook, niet het modernste maar wel lekker warm en makkelijk aan te trekken dit geld zeker voor de jasjes met de rits op de rug.
Ik koop wel eens iets in het buitenland bij Alliexpress, meestal frutsels voor de honden en altijd voor een laag bedrag. De tuigjes van mijn honden komen er ook weg, er staat mij bij dat ze iets van drie euro kosten ook de hondenjasjes van mijn honden komen er vandaan. Ik ben er heel tevreden over en heb meerdere de zelfde tuigjes, jasjes en fleece truitjes voor ze, de laatste twee wel in verschillende kleuren. Het is misschien niet het modernste maar het is wel functioneel en dit zegt mij veel meer. Je kunt momenteel ook spullen bij Bol.com kopen die bij Alliexpress (buitenland) vandaan komen alleen betaal je er dan meer dan het dubbele voor dit geld ook vaak voor de aanbiedingen op Face Book.

De tuigjes, ik wil nooit meer andere.

De jasjes.

En een fleece truitje, Balou heeft ze ook, niet het modernste maar wel lekker warm en makkelijk aan te trekken dit geld zeker voor de jasjes met de rits op de rug.
Wat lekker voor ze een cruise, iedere morgen wakker worden op een andere plek.
Fijn dat je zelf tegels kunt plaatsen, mooi hoor.
Dat is nog is fijn , genieten met een cruise en pa die intussen bij je thuis aan het klussen is
Lieve Fidel heeft gezelschap, hondjes ook aanwezig
Enig dat Halloween shirt
Lieve Fidel heeft gezelschap, hondjes ook aanwezig
Enig dat Halloween shirt

Nee dat durven we niet, met die uitstekende ogen.
Begin december gaan Z&L wel mee naar Denhaag.
Familie bezoekje
Begin december gaan Z&L wel mee naar Denhaag.
Familie bezoekje

Wat een mooie foto,s van het cruiseschip
En pa maar werken :lol: wel lieve Fidel
om je heen
Lekker warm die fleece jasjes voor de hondjes
En pa maar werken :lol: wel lieve Fidel
Lekker warm die fleece jasjes voor de hondjes

@ Roman
Zo dat is een luxe cruise schip
Wij hebben ook een paar cruises gemaakt maar met kleinere schepen, desalnietemin heerlijke reizen en vond dat al luxe genoeg
Zou Fidel z'n poot uitslaan naar de meisjes
Bij ons toen met alle aanloop katten in Spanje geen last van gehad
Zo dat is een luxe cruise schip
Wij hebben ook een paar cruises gemaakt maar met kleinere schepen, desalnietemin heerlijke reizen en vond dat al luxe genoeg
Zou Fidel z'n poot uitslaan naar de meisjes
Bij ons toen met alle aanloop katten in Spanje geen last van gehad

Heel wat te ontdekken Karel op zo'n schip , al die trappen op en af , maar ik denk dat je je thuis moet vermaken