Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Gelukkig toch naar de huisarts geweest en ook al een foto , dat gaat vlug bij jullie in het ziekenhuis
Gohh wat zal het zijn , beterschap Truus

Pakt Nemo ook weleens een vogeltje Marga? of kijkt hij alleen maarMarga. schreef: ↑11 jan 2022, 12:50Hallo. Ik heb het vorige week druk gehad een soort van vervroegde voorjaarsschoonmaak en ben zondag ziek geweest en stond gisteren nog wat onvast maar nu gaat het weer. Ik heb voor de zekerheid een test gedaan maar die was zoals ik al verwachte negatief. Het was weer het evenwichtsorgaan dat je daar zo hondsberoerd van kunt worden hopelijk blijft het nu wat langer weg.
Het was hier vanmorgen en nog steeds behoorlijk frisjes maar ik houd er wel van.Ik heb de vogeltjes wat vers zaad gegeven en appels voor de merels neer gelegd, die kunnen met dit weer wel wat extra's gebruiken. Ik heb net weer een doos mezenbollen en een paar kilo gemengde zaden en noten besteld. Kat Nemo is helemaal in zijn nopjes, hij zit de hele dag vogeltjes te begluren en als er een kat achter het huis is word hij boos en weet ik gelijk dat ik een kat moet verjagen.

Is dat echt zo`n hondenbuggy Ientje wat lief van je dat je hem te leen wil gevenIentje schreef: ↑10 jan 2022, 17:38Wow, wat goed. heb de hele dag er naar gekeken, niet contiue hoor.
Als je een buggy wilt proberen, nee, ik doe hem niet weg![]()
mag je hem bij mij komen lenen voor een poosje. Staat hier in de schuur, had hem voor Ike als ik naar de da moest. Nu staat hij te verstoffen, wat spinragjes en zo, , dus je mag hem wel eerst afstoffen.
Doe ik wel hoor
Maar dan kan je kijken of de dames er in willen, ike paste er ruim in, met grote vervoersbox, maar weet niet of beide dames erin passen,

Ja hoor een echte honden buggy,,drie wielen, en een mooie mand er in waar de hond in kan zitten. Geloof dat hij ook nog dicht kan. Hij staat in de schuur onder plastic. Geen luchtbanden, die lopen toch alleen maar leeg.
Nemo komt alleen buiten in de ren, ik moet er als wildvogelliefhebber ook niet aan denken dat hij een vogeltje pakt.Jo-Anne schreef: ↑12 jan 2022, 10:09Pakt Nemo ook weleens een vogeltje Marga? of kijkt hij alleen maarMarga. schreef: ↑11 jan 2022, 12:50Hallo. Ik heb het vorige week druk gehad een soort van vervroegde voorjaarsschoonmaak en ben zondag ziek geweest en stond gisteren nog wat onvast maar nu gaat het weer. Ik heb voor de zekerheid een test gedaan maar die was zoals ik al verwachte negatief. Het was weer het evenwichtsorgaan dat je daar zo hondsberoerd van kunt worden hopelijk blijft het nu wat langer weg.
Het was hier vanmorgen en nog steeds behoorlijk frisjes maar ik houd er wel van.Ik heb de vogeltjes wat vers zaad gegeven en appels voor de merels neer gelegd, die kunnen met dit weer wel wat extra's gebruiken. Ik heb net weer een doos mezenbollen en een paar kilo gemengde zaden en noten besteld. Kat Nemo is helemaal in zijn nopjes, hij zit de hele dag vogeltjes te begluren en als er een kat achter het huis is word hij boos en weet ik gelijk dat ik een kat moet verjagen.
![]()
Ik denk dat ik het fout heb begrepen, ik vermoed dat dat topic over het cafe Eliesabeth gaat en dat het geen vervolg hierop is.
Hey Lise, woon jij voortaan in Antwerpen dan kom ik snel shoppen
Zag het op twitter voorbij komen. Geniaal, een vreedzaam protest
Zag het op twitter voorbij komen. Geniaal, een vreedzaam protest
In dordrecht hebben de winkeliers de naambordjes van de straten veranderd in bv Veestraat Antwerpen etc
Goeie actie leuk bedacht
Wat denk jij gaan de winkels open na vrijdag

Net terug van een vriendin ze hebben een boerboel pup. Helemaal verliefd ben ik nu, zijn poten waren nu al groter dan die van Molly denk. Volwassen kan hij 60 tot 80 kg gaan wegen. Beer heet hij.
Zucht
Zucht
Heeft het gelezen leuk idee
Of de winkels open gaan heeft nog twijfels
Of de winkels open gaan heeft nog twijfels

Ruzie met een spuitbusje met olie. Het slot van de schutting ging niet meer op slot. Vond spuitbusje met slotenolie. Dus ik dacht, kom ik maak het slot. Resultaat, sprietje kreeg ik niet op de fles, fles begint te sissen besproeid mij, de schutting en een stukje tuin. Niet te stoppen, het spoot alle kanten op. Flesje meteen neergelegd in de aarde onder de schutting, was bang voor ontploffen. En naar binnen gegaan. Siste als een gek.
Alles zat onder, mijn jas, bril, haren, broek, schutting.
Jas inmiddels uit de wasmachine. Ik weer uit de douche. Flesje was toen leeg, in een plastic zak gedaan, terug in de schuur voor het chemische afval.
Slot is dus niet gemaakt. Weer een ervaring rijker. Blijf af van dit soort spuitflesjes.
Zakje aarde over de grond gestrooid nadat ik het ergste hvet in de container heb gedaan. Het is geen gif. Diki mag toch even niet in dat stukje bij de schuttingdeur.
Alles zat onder, mijn jas, bril, haren, broek, schutting.
Jas inmiddels uit de wasmachine. Ik weer uit de douche. Flesje was toen leeg, in een plastic zak gedaan, terug in de schuur voor het chemische afval.
Slot is dus niet gemaakt. Weer een ervaring rijker. Blijf af van dit soort spuitflesjes.
Zakje aarde over de grond gestrooid nadat ik het ergste hvet in de container heb gedaan. Het is geen gif. Diki mag toch even niet in dat stukje bij de schuttingdeur.
-
Lise
@Jo-Anne Wat denk jij gaan de winkels open na vrijdag 
Yep, de winkels gaan zaterdag open. Ook als de lockdown verlengd wordt, gaan ze echt wel open en zal er niet gehandhaafd worden.
Mijn zegen hebben ze.
Yep, de winkels gaan zaterdag open. Ook als de lockdown verlengd wordt, gaan ze echt wel open en zal er niet gehandhaafd worden.
Mijn zegen hebben ze.