lange wandeling

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

lange wandeling

Bericht door Corrie » 30 jan 2022, 13:40

vanochtend vroeg een extra lange wandeling gemaakt met tussendoor steentjes verstoppen :dogwalk :run
ik was wat later dan anders dus ook licht maar nog geen zon
we beginnen met snuffelen
Afbeelding

waarom sta je stil

Afbeelding

rustig maar ik kom eraan

Afbeelding

het korte palenpad maar weer eens gedaan

Afbeelding

daar zat een reiger en bleef zowaar zitten

Afbeelding

verder maar weer, moet wel uitkijken waar ik m´n voeten zet :oldtimer

Afbeelding

Afbeelding

waar blijf je nou :gniffel

Afbeelding

intussen zijn er al gevonden steentjes gemeld, me happy :lol
zo zijn ze op de page gemeld, met leuke teksten erbij maar die staan er hier niet bij

deze had ik in een mini bieb gelegd
Afbeelding

van deze wel de giraffe gemaakt, met meisje had ik eerder gevonden en weer verder laten zwerven

Afbeelding

vond het wel knap dat de vindster er de waterlelie in zag en ze schreef erbij dat ze die prachtig vind en in de Efteling altijd daar graag bij dat sprookje gaat kijken en het steentje houd ze :love

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Re: lange wandeling

Bericht door Ientje » 30 jan 2022, 14:10

Heerlijk weer Corrie, zo leuk, die Fotoos, en dan die steentjes, zelf gemaakt? Maar hoe dan ook, ze zijn prachtig.

Lise

Bericht door Lise » 30 jan 2022, 15:04

Lekker hé, de vroege ochtendwandelingen. Je hebt weer mooie foto's gemaakt en goed bezig geweest met het verstoppen van stenen :applaus . Dit is een applausje waard.

Ook wij waren vanochtend weer vroeg op pad. Zonnetje vergezelde ons en wij hebben genoten, maar geen foto's geschoten. Moet ik echt weer gaan doen.

Corrie

Bericht door Corrie » 30 jan 2022, 18:46

@ Ientje
Jaja zelf gemaakte steentjes, ik las vanmiddag dat er als ik het zo optelde zeker 50 steentjes zijn verstopt gemaakt door 4 verschillende mensen in Kokkebogaard en park Oudegein, het was ook prachtig wandelweer

@ Lise
Heerlijk 's morgens vroeg, ligt eraan waar ik loop , kom dan paar andere vroege wandelaars met honden tegen. Ging om 11.00 uur ook nog een stukje , je ziet ze dan van alle kanten aankomen
Leuk Lise ,moet je weer is doen :Foto
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 31 jan 2022, 09:51

Wat leuk dat je je nog steeds zo met de steentjes bezig houd en je bent ook een waar kunstenares in het maken, mooi hoor.
En wat toch een heerlijke wandelomgeving.

Plaats reactie