Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
@ Ientje
Bedankt voor het delen namens Peer Hally , maakt regelmatig steentjes , reageerde niet op " vies plekje "
Bedankt voor het delen namens Peer Hally , maakt regelmatig steentjes , reageerde niet op " vies plekje "

Leuk, Corrie. King Charles. Maar het is toch een cavalier king charles?
Misschien heeft iemand het steentje gepakt en weggegooid? Veel kinderen hier....
Morgen leg ik hem ergens neer. Moet naar de plus.....
Misschien heeft iemand het steentje gepakt en weggegooid? Veel kinderen hier....
Morgen leg ik hem ergens neer. Moet naar de plus.....
-
Noa en Lindi
Haha Corrie wat is die Prins Charles toch lelijk, geef mij toch maar de King Charles, veel mooier
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
-
Noa en Lindi
Vandaag voor het borstonderzoek geweest, en oh oh wat deed dat zeer
.
Hoop weer op een goede uitslag.
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
@ Wil
Laat Charles maar Prins blijven,hihi oerlelijk
Wij houden van de cavalier King Charles
Hoop ook op een goede uitslag voor je
Laat Charles maar Prins blijven,hihi oerlelijk
Wij houden van de cavalier King Charles
Hoop ook op een goede uitslag voor je

Nee Jo-Anne geen mail gehad
Ben nog niet zolang wakker Cora heeft Luca uit gelaten ben een poosje blijven liggen.
Zal blij zijn als het donderdag is hoop dat ze iets kunnen doen aan de pijn, het zit nu ook in me boven arm en onder me oksel.

Morgen komt hier de glasvezel man die glasvezel in huis gaat aanbrengen.
De nieuwe modem heb ik al ontvangen en moet ik zelf aansluiten, ik ga proberen of die glasvezel man het wil doen voor mij.
Maar lukt het allemaal niet, dan weten jullie dat ik ,,even weg ben,,
.
De nieuwe modem heb ik al ontvangen en moet ik zelf aansluiten, ik ga proberen of die glasvezel man het wil doen voor mij.
.
Waarom neem jij glasvezel Ientje?Ientje schreef: ↑16 feb 2022, 11:37Morgen komt hier de glasvezel man die glasvezel in huis gaat aanbrengen.

Weer achter de rug ditNoa en Lindi schreef: ↑14 feb 2022, 21:08Vandaag voor het borstonderzoek geweest, en oh oh wat deed dat zeer.
sommige mensen vragen zich af of dat wel goed is dat dubbel vouwen van je borsten

Nou dat wordt je gewoon door je keel geduwd. Het wordt hier aangelegd. En ooit zullen we er aan moeten, neem je het nu niet, krijg je later problemen,Jo-Anne schreef: ↑16 feb 2022, 11:48Waarom neem jij glasvezel Ientje?Ientje schreef: ↑16 feb 2022, 11:37Morgen komt hier de glasvezel man die glasvezel in huis gaat aanbrengen.
Ik denk dat er hier best achterstanden zijn, ik moest al vorig jaar........... zal eens bellen,Jo-Anne schreef: ↑16 feb 2022, 11:53Weer achter de rug ditNoa en Lindi schreef: ↑14 feb 2022, 21:08Vandaag voor het borstonderzoek geweest, en oh oh wat deed dat zeer.
Hoop weer op een goede uitslag.dat ze daar toch nooit wat anders voor uitgevonden hebben pffff doet echt zeer
sommige mensen vragen zich af of dat wel goed is dat dubbel vouwen van je borsten![]()
Waarmee krijg je dan problemenIentje schreef: ↑16 feb 2022, 12:28Nou dat wordt je gewoon door je keel geduwd. Het wordt hier aangelegd. En ooit zullen we er aan moeten, neem je het nu niet, krijg je later problemen,Jo-Anne schreef: ↑16 feb 2022, 11:48Waarom neem jij glasvezel Ientje?Ientje schreef: ↑16 feb 2022, 11:37Morgen komt hier de glasvezel man die glasvezel in huis gaat aanbrengen.

Gebeurt dat bij jou nu de hele buurt , dacht dat al lang overal gebeurd was of was dat alleen tot huisIentje schreef: ↑16 feb 2022, 11:37Morgen komt hier de glasvezel man die glasvezel in huis gaat aanbrengen.
.
Geen idee eigenlijk of wij dat ook hebben

Ja ze zijn hier al maanden bezig. Eerst overal de kabels tot aan je huis en dan op afspraak in je huis.
Ik hoop dat ik de modum voor elkaar krijg en alles weer werkt morgen. Wil wel kamp koningsbrugge kijken. Op tv.
Ik hoop dat ik de modum voor elkaar krijg en alles weer werkt morgen. Wil wel kamp koningsbrugge kijken. Op tv.
Maar waar krijg je dan problemen mee als je het niet neemt die glasvezel

@Ientje
Ik begrijp dat je geen antwoord geeft
ook goed maar glasvezel is het misschien wel voor jou
As je heel veel download en je wilt topsnelheid is het interessant hoor
hoop dat het allemaal lukt voor je vandaag zodat alles het weer doet 
Ik begrijp dat je geen antwoord geeft
As je heel veel download en je wilt topsnelheid is het interessant hoor

@Truus