Trapje
Trapje
Heeft iemand een trapje om op de bank of bed te stappen?
Diki springt uit het niets overal op. Maar omdat ze ook dingen voort mij op raapt, springt ze wel vaak. Of dat nu zo gezond is voor de voorpootjes dat op de grond springen...
Dus ik dacht aan een trapje.
Diki springt uit het niets overal op. Maar omdat ze ook dingen voort mij op raapt, springt ze wel vaak. Of dat nu zo gezond is voor de voorpootjes dat op de grond springen...
Dus ik dacht aan een trapje.
Re: Trapje
Ik heb een trapje bij het bed staan voor Luna , die slaapt altijd bij m'n voeten
Ze kan er zo dus op en af wanneer ze wil

Ze kan er zo dus op en af wanneer ze wil

Nou je hebt ook van die inschuifbare planken die hadden wij vroeger. Jou trappetje is niet stijl, goed gevonden zo trouwens

Dat is wel een mooi trapje, lijkt een werktrapje? Waar heb je die vandaan?
Ja idd een werktrapje, geen idee waar vandaan , Henk had het besteld zonder dat ik het wist
@ Jo-Anne
Ik heb wel eens zo'n loopplank bij auto's gezien zodat de honden makkelijk uit de auto konden komen
Vond het ideaal maar zie Henk ' s nachts niet de plank inschuiven omdat hij erlangs moet

Nee dat zou te gek worden om dat s`nachts te doenCorrie schreef: ↑08 jun 2022, 19:08Ja idd een werktrapje, geen idee waar vandaan , Henk had het besteld zonder dat ik het wist
@ Jo-Anne
Ik heb wel eens zo'n loopplank bij auto's gezien zodat de honden makkelijk uit de auto konden komen
Vond het ideaal maar zie Henk ' s nachts niet de plank inschuiven omdat hij erlangs moet
Die van ons kon je zo kort of lang maken als je zelf wilde en met een onze herder was het echt nodig. Alhoewel op het laatst, ze is 15 jaar geworden tilden we haar in en uit de auto bijv. en op haar bed.

Heeft dat voor Luca nog niet nodig
Maar wel slim Corrie dat trapje voor Luna
En Kissy dan kan die wel op bed springen.
Maar wel slim Corrie dat trapje voor Luna
En Kissy dan kan die wel op bed springen.

Ik heb geen trapje voor de honden, Balou springt zelf op de bank en Lotus moet er vaak op getild worden. Ze kan er nog net op springen maar doet dit niet meer zo vaak maar gaat voor mij staan of ik haar er op wil tillen. Ik heb mijn honden bewust geen traplopen geleerd omdat ik ze niet boven wil hebben dus ik vraag mij af of ze gebruik van een trapje zouden maken.