Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Marga.

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Marga. » 04 jul 2022, 08:13

Yvonne schreef: ↑
02 jul 2022, 16:49
Bijzonder hoor, die foto’s :wow
Bedankt.

Marga.

Bericht door Marga. » 04 jul 2022, 08:23

Jo-Anne schreef: ↑
03 jul 2022, 05:58
@Marga

Wat lief dat je de gevonden foto`s hier post wat zijn ze prachtig die sperwers. Hier ooit eentje in de tuin beland die bleef zitten en maar zitten op het gras. Bleek dat de vogel gewond was en hij is hier hersteld. Prachtige beesten. Heb je daar lang over gedaan om die foto`s te maken?
Wat leuk dat jullie de sperwer hebben verzorgd.
Dit deden mijn ex en ik in het verleden ook wel maar nadat meerdere vogels alsnog overleden zijn we ze naar een vogelopvang gaan brengen of de dierenambulance haalde ze op. Vogels die door een kat te pakken zijn genomen hebben antibiotica nodig, de meeste gewonde vogels die rond het huis worden gevonden zijn slachtoffers van een kat. De meeste vogels met verwondingen aangebracht door een kat krijgen infecties en overleven meestal niet zonder antibiotica.

Voor deze foto's ben ik heel veel bij het nest gaan kijken tot uitvliegen toe. Niet te dicht bij want, ik wil niet dat de ouders het nest verlaten dus ik gebruikte een telelens.

Marga.

Bericht door Marga. » 04 jul 2022, 08:25

Lise schreef: ↑
03 jul 2022, 09:02
Jo-Anne schreef: ↑
03 jul 2022, 05:53
Lise schreef: ↑
29 jun 2022, 21:56
Tja, dan ben ik nu de pineut. Gisterenmiddag positieve Corona zelftest.

Ik werd zondagnacht zwetend wakker, knallende koppijn en rugpijn. Maandagochtend en dinsdagochtend waren de testen negatief. Gisterenmiddag positief.
Vandaag had ik echt een slechte dag, voelde me beroerder dan gisteren en eergisteren. Gelukkig hoest ik niet, dus kan gelukkig goed slapen, wat ik vandaag dan ook bijna de hele dag gedaan heb.
Hoe gaat het nu met je Lise :blommetje
Inmiddels ben ik dus wel aan het hoesten en rochelen. Verder gaat het wel, nog niet helemaal top, maar het gaat de goede kant op.
Nu mijn eetlust nog terugkrijgen. Hoewel ik altijd een mooi weer mens ben, irriteert het zonnetje me nu. :geenidee :geenidee
Beterschap Lise.

Ientje

Bericht door Ientje » 04 jul 2022, 12:55

Beterschap Lise.

Marga.

Bericht door Marga. » 05 jul 2022, 08:25

Goede morgen. Ik heb Lotus vanmorgen vroeg al geborsteld natuurlijk wil Balou dan ook geborsteld worden. Het is bij hem echt niet nodig maar omdat hij geniet van de aandacht borstel ik hem ook. Eigenlijk kan ik beter kat Nemo borstelen, die verhaard momenteel behoorlijk.
Vanmiddag naar het ziekenhuis voor een punctie, volgende week naar de internist voor de uitslag. Ook al heb ik er geen slecht gevoel over, ik voel mij goed toch zal het een spannend weekje worden tot de uitslag.

Ientje

Bericht door Ientje » 05 jul 2022, 08:46

Succes Marga, ja altijd spannend op uitslagen wachten.

Corrie

Bericht door Corrie » 05 jul 2022, 09:35

Heerlijk toch , Balou wil ook ff borstel aandacht :loveheart
Hoop een goede uitslag Marga , idd toch wel wat spanning
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 05 jul 2022, 13:39

Mijn mri van de gezichtszenuw was niets op te zien, moet gewoon overgaan dus. Ben benieuwd.

Corrie

Bericht door Corrie » 05 jul 2022, 15:21

Ientje schreef: ↑
05 jul 2022, 13:39
Mijn mri van de gezichtszenuw was niets op te zien, moet gewoon overgaan dus. Ben benieuwd.
Goede uitslag dus , hoop dat het vlug naar normaal is :blommetje
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 05 jul 2022, 15:45

Corrie schreef: ↑
05 jul 2022, 15:21
Goede uitslag dus , hoop dat het vlug naar normaal is :blommetje
Hoop ik ook, niets leuk geen gevoel in een halve tong.

Marga.

Bericht door Marga. » 06 jul 2022, 09:55

Wel fijn dat gekke dingen nu zijn uitgesloten. Hopelijk trekt de gevoelsloosheid nog weg.

Marga.

Bericht door Marga. » 06 jul 2022, 10:08

De punctie was gisteren vervelend, de punctie op zich viel alles mee al is het nu wel wat gevoelig, het was de duizeligheid dat super vervelend was.
Het kon niet anders ik moest plat liggen en dit kan ik niet zonder duizelig te worden, ik had mijn ogen dicht dan ging het toch iets beter maar na een tijdje maakte dit ook niet meer uit. Ik ben steun zoekend tegen de wanden naar de taxiwachtplaatsen bij de uitgang gelopen. Toen de taxi er was moest de chauffeur mij helpen om bij de taxi te komen het zelfde om van de taxi in huis te komen, echt vervelend die afhankelijkheid.
Nu afwachten tot dinsdag dan krijg ik de uitslag.

Corrie

Bericht door Corrie » 06 jul 2022, 10:43

Wachten op de uitslag duurt gelukkig niet zo lang
Die duizeligheid ken ik van oefening fysio , mag nu een kussen onder m'n hoofd doen dat scheelt
Je had misschien beter even kunnen blijven zitten daar, je had gelukkig een behulpzame chauffeur
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 06 jul 2022, 21:15

Fijn Ientje dat het goed even een vraagje Ientje vond jij het niet eng die MRI moet er dinsdag in vind het vreselijk eng.
Jaren geleden ben ook door die MRI geweest voor me oren kwam er helemaal overspanen uit heeft nogal een fobie voor kleine ruimte zie er zo tegen op maar moet wel gebeuren want de spuit is nu uit gewerkt heeft nu zo,n pijn.
Hou me ogen maar dicht als ik er in ga.
Duim voor een goede uitslag Marga.
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 07 jul 2022, 07:49

Corrie schreef: ↑
06 jul 2022, 10:43
Wachten op de uitslag duurt gelukkig niet zo lang
Die duizeligheid ken ik van oefening fysio , mag nu een kussen onder m'n hoofd doen dat scheelt
Je had misschien beter even kunnen blijven zitten daar, je had gelukkig een behulpzame chauffeur
De verpleegster had ook gezegd dat ik even in de wachtkamer moest gaan zitten. Maar het was allemaal zo uitgelopen dat mijn taxi er binnen een paar minuten kon zijn en die wilde ik niet missen. Het kan zijn dat de punctie over moet maar dan vraag ik één van mij kinderen mee.

Marga.

Bericht door Marga. » 07 jul 2022, 07:52

Truus schreef: ↑
06 jul 2022, 21:15
Fijn Ientje dat het goed even een vraagje Ientje vond jij het niet eng die MRI moet er dinsdag in vind het vreselijk eng.
Jaren geleden ben ook door die MRI geweest voor me oren kwam er helemaal overspanen uit heeft nogal een fobie voor kleine ruimte zie er zo tegen op maar moet wel gebeuren want de spuit is nu uit gewerkt heeft nu zo,n pijn.
Succes dinsdag bij de mri. Ik heb vorig jaar na mijn geheugenverlies ook een mri gehad, ik vond het vervelend dat mijn hoofd vast lag maar verder vond ik het meevallen.

Corrie

Bericht door Corrie » 07 jul 2022, 08:12

@ Truus
Sterkte dinsdag met de MRI :blommetje
Heb het zelf nooit gehad maar mijn man en schoondochter wel en vonden het niet erg
Hoor wel vaker dat mensen in paniek raken tijdens de scan, je bent echt niet de enige
Zal aan je denken hoor komende dinsdag
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 07 jul 2022, 14:11

Het toch gebeuren He
De spuit is helemaal uitgewerkt heeft nu zo,n pijn.
Vandaag en morgen is Romy hier het baasje is na de The Rolling Stones.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 07 jul 2022, 19:23

Truus schreef: ↑
06 jul 2022, 21:15
Nee truus, verstand op nul. Ogen dicht doen. En rustig ademhalen. Ik lag met mijn hoofd erin. Maar deze keer een dia voorstelling was zelfs leuk.
Weet dat je een belletje hebt waar je op kan duwen. Je bent niet alleen.

Truus

Bericht door Truus » 08 jul 2022, 21:07

Ja weet dat je een balletje in je handen krijg Ientje
Wat een weertje vandaag lekker de hele dag buiten gezeten
Ga zo nog een poosje na buiten
Afbeelding

Plaats reactie