Och toch net uit het nest en al uren zit hij daar

Dank je Corrie. Ja diki is heel onrustig vandaag.

Lekker weer door de polder gestruindLise schreef: ↑09 jul 2022, 18:15Na bijna twee weken vanochtend eindelijk weer eens naar de polder geweest met de mannen. Door Corona had ik niet de puf om grote wandelingen te maken. Ik ben niet echt heel ziek geweest, maar totaal geen eetlust en dus weinig tot niet eten. Daar knapt een mens niet van op. Nog steeds is eten een "dingetje". Had gisterenavond ineens trek in pizza, dus om 21.00 uur pizza opgehaald bij Domino's. Helaas dit viel ook weer tegen. Gaat vast wel weer goedkomen.

Ondanks dat je weet dat het beter in om de zorg voor je moeder uit handen te geven, voelt het niet zo en doet het pijn om haar naar het verpleeghuis te brengen. Echt meis, dit is voor zowel je moeder als voor jou beter. Jij kunt nu je rust pakken en als je je moeder bezoekt er voor haar zijn.Ientje schreef: ↑10 jul 2022, 15:00Wat een sneu vogeltje.......
Ik meld me weer. Heftige dagen gehad. Afgelopen vrijdag is mijn ma naar een verpleeghuis gegaan in een gemeente verderop. Het moest, maar het doet zo zeer dat ik het niet vol kon houden. Ze krijgt nu morfine tegen benauwdheid en slaapt, dut bijna continue. Gisteren was ik bij haar en ze had het volgens mij niet echt door. Wel diki, ha diki mompelde ze. Vreselijk om iemand zo achteruit te zien gaan.
Sinds vrijdag slaap ik geloof io de hele middag en de nacht. Heerlijk die tour de france, kan je heerlijk op slapen.
Vanaf nu doe ik weer mee met het forum.
Het valt niet mee voor je Ientje maar hoe moeilijk ook uiteindelijk is het voor jou en je moeder beter, nu maar uitrusten.Ientje schreef: ↑10 jul 2022, 15:00Wat een sneu vogeltje.......
Ik meld me weer. Heftige dagen gehad. Afgelopen vrijdag is mijn ma naar een verpleeghuis gegaan in een gemeente verderop. Het moest, maar het doet zo zeer dat ik het niet vol kon houden. Ze krijgt nu morfine tegen benauwdheid en slaapt, dut bijna continue. Gisteren was ik bij haar en ze had het volgens mij niet echt door. Wel diki, ha diki mompelde ze. Vreselijk om iemand zo achteruit te zien gaan.
Sinds vrijdag slaap ik geloof io de hele middag en de nacht. Heerlijk die tour de france, kan je heerlijk op slapen.
Vanaf nu doe ik weer mee met het forum.
Fijn dat het meesje toch verzorgd werd.Jo-Anne schreef: ↑11 jul 2022, 07:52![]()
![]()
De jonge koolmees inderdaad is veilig opgehaald door de ouders. Het gebeurd weleens meer maar ik zie het niet altijd gelukkig. Dan droppen ze het jong gaan zelf eten halen om te voeren. Maar het duurde zo lang, ze wachten tot het helemaal weer veilig is in hun ogen. Eerst zat hij met zijn oogjes dicht maar later begon hij wakker te worden en bleef netjes zitten. Ik heb wel de wacht gehouden met het oog op katten![]()