Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Oooo meiden ben moet aan het verzamelen zal blij zijn als het voorbij is
En ja ga zeker aan Luca denken.
Ben het nooit geweest maar heeft een paar geleden vast gezeten in een lift in het ziekenhuis en er zal een monteur komen maar die moest van huis komen dat heeft 3 kwartier geduurd eer die er was. , Wat was ik toen bang geweest.
Daar heeft ik het van over gehouden.
En ja ga zeker aan Luca denken.
Ben het nooit geweest maar heeft een paar geleden vast gezeten in een lift in het ziekenhuis en er zal een monteur komen maar die moest van huis komen dat heeft 3 kwartier geduurd eer die er was. , Wat was ik toen bang geweest.
Daar heeft ik het van over gehouden.

Is me reuze mee gevallen even een gesprek gehad met die verpleger hij zei goed doe je ogen maar dicht en hij praten soms tegen me of het goed ging
Had een koptelefoon met gezellige muziek.
Had ook pech had me schouder bewogen dus moest er 10 min langer in blijven, bij mekaar 40 min er in gelegen.
Moet er wel lang op de uitslag wachten, heeft een mail gehad denk dat die met vakantie is.
Uitslag
woensdag 03-08-2022
Tijd: tussen 08:15 en 10:15 uur
Had een koptelefoon met gezellige muziek.
Had ook pech had me schouder bewogen dus moest er 10 min langer in blijven, bij mekaar 40 min er in gelegen.
Moet er wel lang op de uitslag wachten, heeft een mail gehad denk dat die met vakantie is.
Uitslag
woensdag 03-08-2022
Tijd: tussen 08:15 en 10:15 uur

-
Lise
Fijn dat het meegevallen is. Nu even geduldig wachten op de uitslag.
Fijn Truus dat is achter de rug. Maat wst moet je lamg op de uitslag wachten. Dat is vervelend.
Hoe gaat het met je moeder Ientje?
Fijn dat het je is meegevallen Truus, succes bij het wachten op de uitslag.
Ik heb gisteren de uitslag van de punctie gehad, niet fijn het moet over, de cellen waren niet goed maar ook niet duidelijk kwaadaardig ze zitten er tussenin. Raar nooit eerder van gehoord.
Als de komende punctie de zelfde uitslag heeft word er advies aan het schildklierteam van het UMCG gevraagd. Niet blij mee maar het is niet anders, mijn schoondochter gaat mee omdat ik bij de vorige punctie zo duizelig ben geworden.
Ik heb gisteren de uitslag van de punctie gehad, niet fijn het moet over, de cellen waren niet goed maar ook niet duidelijk kwaadaardig ze zitten er tussenin. Raar nooit eerder van gehoord.
@ Truus
Fijn dat het meeviel , duurt wel lang voor je de uitslag krijgt, 't is niet anders maar je loopt wel met pijn al die tijd
@ Marga
Dit had je niet verwacht toch , maar beter voor de zekerheid nog een keer
Is er al een afspraak gemaakt
Goed plan dat je dochter meegaat
Fijn dat het meeviel , duurt wel lang voor je de uitslag krijgt, 't is niet anders maar je loopt wel met pijn al die tijd
@ Marga
Goed plan dat je dochter meegaat

Dit had ik zeker niet verwacht, het ziet er naar uit dat de cellen aan het veranderen zijn en dit is natuurlijk niet goed. Maar eerst de punctie maar weer afwachten, ik heb hier nog geen afspraak voor maar dit zal vast niet lang duren.Corrie schreef: ↑13 jul 2022, 08:26@ Truus
@ Marga
Goed plan dat je dochter meegaat![]()
Voor jou ook afwachten Marge wel fijn dat je schoondochter mee ga
Heeft vannacht zo,n pijn gehad kreeg bij die Mri een zware zak op me schouder.
Nu is het wel wat minder
Ga lekker buiten zitten waaier erbij
is hier zo,n 29 grade
Fijne woensdag
Heeft vannacht zo,n pijn gehad kreeg bij die Mri een zware zak op me schouder.
Nu is het wel wat minder
Ga lekker buiten zitten waaier erbij
Fijne woensdag

Akelig Marga, die onzekerheid, weer een punctie, weer wachten.Marga. schreef: ↑13 jul 2022, 07:50Hoe gaat het met je moeder Ientje?
Ik heb gisteren de uitslag van de punctie gehad, niet fijn het moet over, de cellen waren niet goed maar ook niet duidelijk kwaadaardig ze zitten er tussenin. Raar nooit eerder van gehoord.Als de komende punctie de zelfde uitslag heeft word er advies aan het schildklierteam van het UMCG gevraagd. Niet blij mee maar het is niet anders, mijn schoondochter gaat mee omdat ik bij de vorige punctie zo duizelig ben geworden.
Met mijn ma gaat het slecht. Ik ga zo naar haar toe.
Ach wat vervelend dat het niet goed ga met je moeder
Hoop dat ze toch nog opknapt Sterkte Ientje ook voor je Ma
Hoop dat ze toch nog opknapt Sterkte Ientje ook voor je Ma

Sterkte Truus, met deze hitte kun je ook niet anders dan lekker buiten zitten. Die waaier is een goed idee.
Sterkte met je moeder.Ientje schreef: ↑13 jul 2022, 17:44Akelig Marga, die onzekerheid, weer een punctie, weer wachten.Marga. schreef: ↑13 jul 2022, 07:50Hoe gaat het met je moeder Ientje?
Ik heb gisteren de uitslag van de punctie gehad, niet fijn het moet over, de cellen waren niet goed maar ook niet duidelijk kwaadaardig ze zitten er tussenin. Raar nooit eerder van gehoord.Als de komende punctie de zelfde uitslag heeft word er advies aan het schildklierteam van het UMCG gevraagd. Niet blij mee maar het is niet anders, mijn schoondochter gaat mee omdat ik bij de vorige punctie zo duizelig ben geworden.
Met mijn ma gaat het slecht. Ik ga zo naar haar toe.
Ik ga van het ergste uit, cellen veranderen niet van goed naar goed dat waren ze immers al. En de uitslag kan dan alleen nog meevallen.
Goede morgen. Ik stap zo onder de koude douche, dit is wel lekker als je er zelf voor kiest maar van mij hoeft het niet zo nodig. Mijn warmtepomp is weer stuk. Er zit een teerachtige substantie in de leidingen dat ook in de warmtepomp terecht komt en hem vies en stuk maakt, ze hebben geen idee waar dit wegkomt en wat het is. Nu moet de warmtepomp doorgespoeld worden, dit is een paar weken geleden ook al gebeurd en nu dus weer. Ze hebben toen uitgelegd hoe ik dit moet doen maar ik zie dit niet zo zitten dus komen ze straks weer langs. Ik hoop dat dit probleem zich van de winter niet voordoet, ik heb dan gelijk geen verwarming meer.
Dank jullie wel.
Marga dat is niet fijn, zo,n probleem. Hoop dat ze het snel oplossen.
Marga dat is niet fijn, zo,n probleem. Hoop dat ze het snel oplossen.
De monteur is geweest en ik heb gelukkig weer warm water. Het is een tijdelijk probleem de leidingen zullen uiteindelijk langzaam schoon spoelen volgens de monteur.
Lotus heeft weer last van haar a***lklieren, ze mag vanmiddag naar de dierenarts. Het is geen ernstig maar wel een vervelend en pijnlijk probleem voor de hond.
Fijn weer warm water en mooi dat je vandaag al bij de da terecht kan.
@ Marga
Gelukkig weer opgelost, wel zo prettig warm water
Ach arme Lotus
echt pijnlijk , was daar maar een middeltje voor
Gelukkig weer opgelost, wel zo prettig warm water
Ach arme Lotus
echt pijnlijk , was daar maar een middeltje voor
Vanmiddag is mijn ma overleden. Heftige dag. Het moet nog landen.