gecondoleerd met het verlies van je moeder

Heb je al een afspraak Marga?Marga. schreef: ↑13 jul 2022, 07:50
Ik heb gisteren de uitslag van de punctie gehad, niet fijn het moet over, de cellen waren niet goed maar ook niet duidelijk kwaadaardig ze zitten er tussenin. Raar nooit eerder van gehoord.Als de komende punctie de zelfde uitslag heeft word er advies aan het schildklierteam van het UMCG gevraagd. Niet blij mee maar het is niet anders, mijn schoondochter gaat mee omdat ik bij de vorige punctie zo duizelig ben geworden.

Nee nog niet. Volgende week dinsdag word Lotus haar gebit gereinigd, zal je zien dat ik voor die dag een afspraak krijg.Jo-Anne schreef: ↑17 jul 2022, 21:10Heb je al een afspraak Marga?Marga. schreef: ↑13 jul 2022, 07:50
Ik heb gisteren de uitslag van de punctie gehad, niet fijn het moet over, de cellen waren niet goed maar ook niet duidelijk kwaadaardig ze zitten er tussenin. Raar nooit eerder van gehoord.Als de komende punctie de zelfde uitslag heeft word er advies aan het schildklierteam van het UMCG gevraagd. Niet blij mee maar het is niet anders, mijn schoondochter gaat mee omdat ik bij de vorige punctie zo duizelig ben geworden.
Moeilijk hé dat ze het liefste hebben dat de kamer zo snel mogelijk leeg word gehaald in een tijd dat je echt wel wat anders aan je hoofd hebt.