Vroeg

Verzorging huid, haar en nagels. Wil je iets kwijt over halsbanden, manden, voerbakken etc.? Kom binnen!
Plaats reactie
Ientje

Vroeg

Bericht door Ientje » 19 jul 2022, 08:23

Vanmorgen was ik om vijf uur wakker, kwart over vijf er uit. Het was nog niet eens helemaal licht. Half zes aan de wandel. Springt er opeens een enorme kikker tegen mij op. Misschien heb ik hem geraakt met mijn schoen? Padden zie ik veel, maar in die 40 jaar dat ik hier woon never een groene kikker gezien. Tjonge wat kunnen die ver springen.
Thuis een beetje gegeten, diki ook uiteraard.
Toen kreeg ik de geest. Diki op tafel gezet en geknipt. Er zat weer zo,n dikke laag haar op.
Half zeven tot kwart over zeven, toen vond ik het goed genoeg . Ik zei tegen haar u nog douchen, diki draait zich om en weg is ze onder de stoel, tja, ze vindt douchen niet echt leuk, maar haar vachtje was echt vettig op het vel en vies.
Dus zijn we weer een rondje park gaan lopen, dit keer geen kikker gezien.
Terug heb ik de riem aan diki gelaten, en haar de trap op getild en onder de douche gezet. Arme diki, net een pieppopje is ze dan. Toch laat ze het allemaal gewoon toe.
Uit de douche, rennen rennen rennen door de kamer.
Nu zitten we beiden, ik ben daarna ook gaan douchen, op te drogen op de bank.

Ientje

Re: Vroeg

Bericht door Ientje » 19 jul 2022, 08:24

Afbeelding

Nat, lekker fris. Ik ga niet föhnen of blazen, ook niet met een koude föhn. Droogt vanzelf. Goed gedroogd met een paar handdoeken,

Corrie

Bericht door Corrie » 19 jul 2022, 08:38

Johhh jij was vroeg zeg , maar wel fijn , kan je de rest van de dag rustig aan doen
:gniffel slimme Diki , verberg me , dat woord " douche " voorspelt niets goeds

Wij waren om half 7 aan de wandel :dogwalk ong een uur onderweg geweest , het gaat weer wat beter met de knie maar conditie niet zo best
Begin van middag naar Fysio en verder doen we vandaag niet veel :relax

Diki ligt lekker relaxt na het douche avontuur :love
Laatst gewijzigd door Corrie op 19 jul 2022, 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 19 jul 2022, 08:42

Vroege vogels waren jullie :)
Lekker ffe geknipt en nu uitrusten allebei :dogpet
Vreemd gevoel nu zeker thuis met zijn tweetjes :geenidee

:blommetje
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 19 jul 2022, 08:46

Corrie schreef:
19 jul 2022, 08:38
Johhh jij was vroeg zeg , maar wel fijn , kan je de rest van de dag rustig aan doen
:gniffel slimme Diki , verberg me , dat woord " douche " voorspelt niets goeds

Wij waren om half 7 aan de wandel :dogwalk ong een uur onderweg geweest , het gaat weer wat beter met de knie maar conditie niet zo best
Begin van middag naar Fysio en verder doen we vandaag niet veel :relax

Diki ligt lekker relaxt na het douche avontuur :love
Ik snap het niet, je wandelt iedere dag hoezo is je conditie niet goed raar :geenidee :cool
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 19 jul 2022, 10:45

@ Jo-Anne
Ik wandelde 's morgens altijd een uur of iets langer en om 11.00 uur vaak ook nog en half uur
Door de Corona werden het kleine rondjes en daarna kreeg ik last van heup en knieën en hield het niet langer vol dan een half uur
Nu probeer ik dus weer de lange wandelingen 's morgens en ben gewoon op als ik thuiskom
Mag het niet forceren maar tja wil zo graag weer zoals begin van het jaar
:oldtimer :lopen :run
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 19 jul 2022, 11:51

Corrie schreef:
19 jul 2022, 10:45
@ Jo-Anne
Ik wandelde 's morgens altijd een uur of iets langer en om 11.00 uur vaak ook nog en half uur
Door de Corona werden het kleine rondjes en daarna kreeg ik last van heup en knieën en hield het niet langer vol dan een half uur
Nu probeer ik dus weer de lange wandelingen 's morgens en ben gewoon op als ik thuiskom
Mag het niet forceren maar tja wil zo graag weer zoals begin van het jaar
:oldtimer :lopen :run
Goed van je dat je je conditie op aan het bouwen bent. Ook al had je een goede conditie, die ben je zo kwijt. Opbouwen kost veel meer tijd. Jou kennende, gaat het goedkomen. Je bent in ieder geval op de goede weg :applaus :applaus

Plaats reactie