Mooi hoor.
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Goede morgen. Gisteren belde de internist dat het UMCG heeft besloten dat het beter is om de tumor in de gaten te houden.
Ik hoef dus niet te worden geopereerd maar krijg volgend jaar weer een echo en eventueel een punctie en dan zien we wel weer verder.
Ik ben er blij mee, ik zit bij een opname met de verzorging van de honden die ik niet graag uit handen geef, vooral Balou is er eentje met een gebruiksaanwijzing. Natuurlijk is het niet anders als het echt nodig is maar zo ver is het nu dus niet.
Ik hoef dus niet te worden geopereerd maar krijg volgend jaar weer een echo en eventueel een punctie en dan zien we wel weer verder.
Ik ben er blij mee, ik zit bij een opname met de verzorging van de honden die ik niet graag uit handen geef, vooral Balou is er eentje met een gebruiksaanwijzing. Natuurlijk is het niet anders als het echt nodig is maar zo ver is het nu dus niet.
Dat is fijn nieuws Marga , zou het ook moeilijk vinden om de hondjes ergens onder te brengen
:
Om de hoeveel tijd krijg je nu controle
Om de hoeveel tijd krijg je nu controle

Fijn nieuws Marga
Zal het ook moeilijk om de hondjes uit handen te geven
Zal het ook moeilijk om de hondjes uit handen te geven

Dat is een opluchting, geen operatie, fijn Marga
Ik ben erg opgelucht dat ik niet hoef worden geopereerd, je weet uiteindelijk nooit zeker hoe lang een opname gaat duren. Ik heb een operatie ondergaan waarbij ik de volgende dag naar huis had gekund als alles goed was gegaan maar uiteindelijk heb ik drieënhalve maand in het ziekenhuis gelegen. Toen woonden mijn dochter en zoon nog thuis en namen die de zorg voor de honden over nu is de situatie totaal anders en heb ik ook nog eens honden met speciale behoefden.
Oh dat snap ik zo. Ik moest voor een ecg onderzoek, dacht stel dat ik gedotterd moet worden, wat dan ,met diki. Mijn vriendin en de buurvrouw hadden al gezegd, dan komt diki bij mij. Maar toch...
Gelukkig is er geen verder onderzoek nu nodig.
Gelukkig is er geen verder onderzoek nu nodig.
Zo weer bij gelezen.
Erg druk heb ik het momenteel.
Had hier verteld dat ik op de hond van mijn zus paste. Die is weer terug naar huis. Ze is oud en behoorlijk versleten, voorlopig gaat mijn zus niet meer, dus zal de laatste keer voor Mex geweest zijn denk.
Erg druk heb ik het momenteel.
Had hier verteld dat ik op de hond van mijn zus paste. Die is weer terug naar huis. Ze is oud en behoorlijk versleten, voorlopig gaat mijn zus niet meer, dus zal de laatste keer voor Mex geweest zijn denk.
Goede morgen.
Ik wil even melden dat ik de griep goed te pakken heb en even hier niet actief ben.
Mijn zoon kan zo een kuurtje ophalen bij de huisarts, ze wilden mij liever niet in de praktijk i.v.b. met corona en de symptomen die ik heb. Ze hadden liever niet dat ik kwam ondanks een negatieve test.
Ik wil even melden dat ik de griep goed te pakken heb en even hier niet actief ben.
Mijn zoon kan zo een kuurtje ophalen bij de huisarts, ze wilden mij liever niet in de praktijk i.v.b. met corona en de symptomen die ik heb. Ze hadden liever niet dat ik kwam ondanks een negatieve test.
Fijn dat je zoon een kuurtje kan ophalen , hoop dat je gauw opknapt
Ik mocht ook niet komen ondanks negatieve test, ik heb vreselijk gehoest , niets ervoor gehad moest vanzelf overgaan
Ik mocht ook niet komen ondanks negatieve test, ik heb vreselijk gehoest , niets ervoor gehad moest vanzelf overgaan

Gelukkig dat het goed gegaan is met Mex bij jullie
Was het gauw goed gekomen met de niet aangekomen koffers van je zus?
Lekker druk met je werk Yvonne

Beterschap Marga.
De prik met omikronvariant zit er in, afwachten hoe ik me de komende dagen voel,
De prik met omikronvariant zit er in, afwachten hoe ik me de komende dagen voel,
Marga. schreef: ↑07 okt 2022, 09:35Goede morgen.
Beterschap Marga, hoop dat je het niet al te erg te pakken hebt

Mijn moeder kon de volgende dag haast niet meer opstaan na de booster. Al haast 10 dagen geleden en heeft nog last van serieuze duizelingen en haar hoofd.

Sommige artsen zijn voorzichtig met het geven van anti-biotica.
Hoe gaat het nu geen hoest meer Corrie?

Gammel, verhoging, twee zere armen, ze heeft echt maar in 1 arm geprikt. Maar als het hierbij blijft ben ik dik tevreden.
Hoorde net weer van een vriendin, ze wilde gisteren komen, was wat snotterig en grieperig, maar testen waren allemaal negatief. Ik heb gevraagd om niet te komen. Daarna hoesten en nu na 5 dagen toch positief. Waardeloos.,
kabinet moet weer terug naar de slogan, bij klachten blijf je thuis. En niet, bij een positieve test blijf je thuis.,zo voorkom je volgens mij ladingen besmettingen en een land dat weer op slot moet.
Zo even mijn gram gespuugd,
Hoorde net weer van een vriendin, ze wilde gisteren komen, was wat snotterig en grieperig, maar testen waren allemaal negatief. Ik heb gevraagd om niet te komen. Daarna hoesten en nu na 5 dagen toch positief. Waardeloos.,
kabinet moet weer terug naar de slogan, bij klachten blijf je thuis. En niet, bij een positieve test blijf je thuis.,zo voorkom je volgens mij ladingen besmettingen en een land dat weer op slot moet.
Zo even mijn gram gespuugd,
Ik blijf er nog steeds bij voor mij geen prikken
Zo veel gehoord dat ze voor de 2e of 3e keer corona hebben gehad , zie dus het nut niet
Net als bij griep , voel je je niet goed blijf dan een paar dagen thuis , dat hoefde ook niet door het kabinet geregeld te worden
Hoop niet dat er allerlei regels komen , dat maakt de hele samenleving kapot
Zo veel gehoord dat ze voor de 2e of 3e keer corona hebben gehad , zie dus het nut niet
Net als bij griep , voel je je niet goed blijf dan een paar dagen thuis , dat hoefde ook niet door het kabinet geregeld te worden
Hoop niet dat er allerlei regels komen , dat maakt de hele samenleving kapot

Gisteravond gezellig met vriendin uit Zeeuws-Vlaanderen met video whats app aan het kleppen valt de verbinding weg
nog weer geprobeerd maar niks met huistelefoon verder gekletst
Wil ik vanochtend op de phone forum en steentjes groep kijken, pppfffttt geen internet
Laptop aangezet , daar dus wel op
tja wat nu
Ben zo'n tut op dat gebied
dus zoeken wat te doen
Wi-Fi uitgezet, tja wat nu en ineens verschijnt vriendin op het scherm
dat was de oproep van gisteravond die nu ineens werkte , ff gekletst en daarna Wi-Fi weer aangezet en hier ben ik dan
Maar tjonge ben helemaal gestrest door zoiets
Lekker koppie koffie en zomaar aan de strijk
Vanochtend met
was het mistig daarna weer lekker
Veel auto's op de parking waar ik voorbij liep , veel
dus er is vast wat te doen bij de Kynologen
club
Henk was laat vanmorgen , hier liggen de dames te wachten tot hij door de deur komt
Fijne dag allemaal

Wil ik vanochtend op de phone forum en steentjes groep kijken, pppfffttt geen internet
Laptop aangezet , daar dus wel op
Ben zo'n tut op dat gebied
Wi-Fi uitgezet, tja wat nu en ineens verschijnt vriendin op het scherm
Maar tjonge ben helemaal gestrest door zoiets
Lekker koppie koffie en zomaar aan de strijk
Vanochtend met
Veel auto's op de parking waar ik voorbij liep , veel
club
Henk was laat vanmorgen , hier liggen de dames te wachten tot hij door de deur komt
Fijne dag allemaal