Mijn naam is Sophie en ik ben het 31-jarige baasje van een shih-tzu reu van bijna 8 jaar, genaamd Bo.
We waren niet per se op zoek naar een Shih-tzu. Ik wilde liever een grote hond. Mijn vriend wist toen nog niet zeker of ie überhaupt een hond wilde.
Onze buren hadden toentertijd een Shih-tzu teefje en kochten bij diezelfde fokker een nieuwe pup.
Toen zij een dagje weg waren vroegen ze ons de pup een paar keer aan te halen en te laten plassen. Mijn vriend was verkocht. Zo’n pluizenbolletje mocht er wel komen.
Toen zij besloten om met hun teefje een nestje te nemen, hebben wij ons aangemeld voor een pup en op 13-12-2014 zag onze Bo het levenslicht.
Het is een superlief en aanhankelijk hondje. Hij kan goed met onze kinderen en andere honden. We wonen vlakbij een groot natuurgebied en wandelen hier regelmatig.
We gaan ook vaak naar paarden, waar ie het heerlijk vindt om in de modder (en paardenpoep
Zelf heeft ie ook een keer een nestje mogen maken en met al z’n kindjes heeft ie soms nog contact.
Onlangs is ie helaas aangevallen door een andere hond, maar na een traject van een paar maanden, is ie vandaag genezen verklaard.
Groetjes Sophie en een pootje van Bo

van Bo dat vinden we leuk