Ja, het heeft een paar dagen geduurd, maar uiteindelijk toch gelukt ze te bemachtigen. Het was een reis met hindernissen zeg maar.
Ja heb het wel druk momenteel, maar het is wel erg leuk werk. Dat is ook veel waard.
Ja, het heeft een paar dagen geduurd, maar uiteindelijk toch gelukt ze te bemachtigen. Het was een reis met hindernissen zeg maar.

Bravo. Ziet er goed uit.Ientje schreef: ↑12 okt 2022, 15:37Het is klaar., drie uur bezig geweest. Ben gebroken, maar wel blij met het resultaat.
Eerste fotootje. Nu nog alle boeken verzamelen en er in zetten. Eenkast is 40 cm diep, had 30 cm kunnen zijn.
Een plank over, want ik kwam twee stukjes te kort om die planken in te stoppen, heel raar.
Degene die de kast in elkaar zette ging aan een stuk door. Maar ik ben zo blij als een kind. Het is klaar.Rikketik schreef: ↑12 okt 2022, 15:52Bravo. Ziet er goed uit.Ientje schreef: ↑12 okt 2022, 15:37Het is klaar., drie uur bezig geweest. Ben gebroken, maar wel blij met het resultaat.
Eerste fotootje. Nu nog alle boeken verzamelen en er in zetten. Eenkast is 40 cm diep, had 30 cm kunnen zijn.
Een plank over, want ik kwam twee stukjes te kort om die planken in te stoppen, heel raar.
Ik heb net een lamp in elkaar gezet en 3 schroeven en 4 klemmetjes over. Maar hij brand wel.
Vergeet niet af en toe uit te rusten hoor. Even zitten een bakkie drinken ofzo.