Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Ientje

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Ientje » 22 mar 2023, 15:31

Verwarming kost geld en je hoort van die verhalen van heel verl nabetalen. Ik moet rond komen van mijn wao. De huur is te hoog voor mij alleen. Verhuizen zit er nog niet in. Half april de afrekening, hoop niet na te hoeven betalen.

Ja, Yvonne mis ik ook al een tijdje.

Corrie je kan bij de wmo de regiotaxi aanvragen en bij het automaatje kan je je ook aanmelden. Die laatste gaat uit vd anwb en verzorgt ritjes en ritten tegen km prijs, door vrijwilligers. Hele fijne organisatie.

Truus

Bericht door Truus » 22 mar 2023, 16:48

Gelukkig weer warme gelukkig is het net zo koud ben blij voor jullie :wave
Wij hadden gelukkig met de af rekening kregen 80 euro terug,en zijn 180 euro om hoog gegaan per maand.
Hoop dat het voor jou mee val Lentje
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 23 mar 2023, 08:12

Ja hoop ik ook, on ieder geval kan ik geen 100 euro extra betalen. Mijn vriendin kreeg 300 euro terug , nooit verwarming aan, en moest maandelijks 80 euro meer gaan betalen.belachelijk. Eerst te veel vangen en later weer terug storten , die energie maatschappijen weten wel hoe ze rijk worden, ook zij krijgen weer rente over hun kapitaal.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 23 mar 2023, 15:15

Lise schreef: ↑
22 mar 2023, 14:13
Ik mis Yvonne al enige tijd hier op het forum. Hoop dat alles goed is met haar.
Mis haar ook op het forum. Ze kwam altijd nog wel effe buurtten :ffedenken
Hopen maar dat alles goed is.

Heeft iemand haar langs zien komen op facebook misschien :geenidee
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 23 mar 2023, 16:52

Even een hele heftige bui hier, uiteraard hebnik net deze week de ramen gezeemd., ook nog onweer.

Tussen de middag ben ik drie kwartier weggeweest en ik heb diki thuis gelaten. Voor jullie normaal, maar diki is toen mijn ma er nog was nooit meer alleen geweest, want mijn ma was in huis, en ze gaat nu ook overal mee naar toe. Maar ik vind toch dat ze alleen moet kunnen zijn. Ik had een voice recordertje aangezet, toen ik terugkwam zat ze rustig met de voorpootjes op de rugleuning van de bank naar buiten te kijken. Op het recordertje stond nog geen piepje.  Dus dat is toch goed om te weten, geen paniek als ze alleen is.

Truus

Bericht door Truus » 23 mar 2023, 18:06

Zal het in de gaten houden als ze op Fb is
Goed van diki dat die alleen kan blijven.
Ga zo bankhangen in de tuin bezig geweest van zo lekker buiten en veel zo, hier geen regen gehad.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 23 mar 2023, 19:35

@ Ientje
Ik had eigenlijk niets anders verwacht maar voor jou een geruststelling dat Diki alleen thuis kan blijven

Ik liep vanochtend al in een plensbui , leek wel of er hagel tussen zat
M'n jas was om 11.00 uur nog niet droog
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 23 mar 2023, 21:02

Corrie schreef: ↑
23 mar 2023, 19:35
@ Ientje
Ik had eigenlijk niets anders verwacht maar voor jou een geruststelling dat Diki alleen thuis kan blijven

Ik liep vanochtend al in een plensbui , leek wel of er hagel tussen zat
M'n jas was om 11.00 uur nog niet droog
Die bui heb ik gemist, ik was thuis rond kwart voor tien en toen begon het te regenen. Vanmorgen om half acht wel nat geworden.

Marga.

Bericht door Marga. » 26 mar 2023, 11:24

Ientje schreef: ↑
23 mar 2023, 16:52
Even een hele heftige bui hier, uiteraard hebnik net deze week de ramen gezeemd., ook nog onweer.

Tussen de middag ben ik drie kwartier weggeweest en ik heb diki thuis gelaten. Voor jullie normaal, maar diki is toen mijn ma er nog was nooit meer alleen geweest, want mijn ma was in huis, en ze gaat nu ook overal mee naar toe. Maar ik vind toch dat ze alleen moet kunnen zijn. Ik had een voice recordertje aangezet, toen ik terugkwam zat ze rustig met de voorpootjes op de rugleuning van de bank naar buiten te kijken. Op het recordertje stond nog geen piepje.  Dus dat is toch goed om te weten, geen paniek als ze alleen is.
Ik heb ook de ramen gewassen ondanks dat ik wist dat er regen kwam, het was gewoon weer nodig na de winter.
Fijn om te weten dat Diki niet de hele boel bij elkaar blaft als je even weg bent.

Marga.

Bericht door Marga. » 26 mar 2023, 11:31

Goede morgen. Ik had gelukkig geen last van het verzetten van de klok gehad, andere jaren heb ik hier soms wel last van. Ik heb gisteren een drukke dag gehad, eerst boodschappen doen met mijn schoondochter en de kinderen, toen thuis gepoetst, hierna naar het diploma A zwemmen van mijn kleinzoon, hij heeft hem gehaald en hierna met mijn dochter en kleindochter mee winkelen. Ik was best moe toen ik weer thuis was en doe het vandaag dus rustig aan.

Lise

Bericht door Lise » 26 mar 2023, 11:48

Morgen het ik een seniorendag en ga met mijn neef en de doggies naar de Galderse meren.
Morgenavond ga ik met mijn zus en nichtje naar de 10-gangen proeverij bij Herberg de Kop van 't Land. Mijn zus was 7 maart jarig en i.p.v. een cadeau neem ik haar mee naar de proeverij. Als ik het niet vergeet zal ik foto's maken van de lekkere en prachtige gerechten.

Corrie

Bericht door Corrie » 26 mar 2023, 12:57

@ Marga
Leuk dat je bij het afzwemmen van je kleinzoon kon zijn , heel belangrijk dat ze het al jong kunnen
Gezellig winkelen en ook ik vind dat tegenwoordig vermoeiend ,lekker rustdagje voor jou dus vandaag , geniet ervan peeshees

@ Lise
Heb je een extra vrije dag ( seniorendag?)
Veel plezier morgen met de doggies
Dacht dat je al eens eerder zo'n proeverij had gedaan , smullen dus morgenavond
Benieuwd naar de :Foto
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 mar 2023, 08:56

Lise schreef: ↑
26 mar 2023, 11:48
Morgen het ik een seniorendag en ga met mijn neef en de doggies naar de Galderse meren.
Morgenavond ga ik met mijn zus en nichtje naar de 10-gangen proeverij bij Herberg de Kop van 't Land. Mijn zus was 7 maart jarig en i.p.v. een cadeau neem ik haar mee naar de proeverij. Als ik het niet vergeet zal ik foto's maken van de lekkere en prachtige gerechten.
Dat klinkt goed :cheer Wat lief van je om zo`n kado te geven :blommetje Heerlijk!
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 mar 2023, 08:57

Ientje schreef: ↑
23 mar 2023, 16:52

Ik laat Karel nooit alleen :woefwoef
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 mar 2023, 10:17

Marga. schreef: ↑
26 mar 2023, 11:31
Goede morgen. Ik had gelukkig geen last van het verzetten van de klok gehad, andere jaren heb ik hier soms wel last van. Ik heb gisteren een drukke dag gehad, eerst boodschappen doen met mijn schoondochter en de kinderen, toen thuis gepoetst, hierna naar het diploma A zwemmen van mijn kleinzoon, hij heeft hem gehaald en hierna met mijn dochter en kleindochter mee winkelen. Ik was best moe toen ik weer thuis was en doe het vandaag dus rustig aan.
Maar waarom zouden ze dat nog steeds willende regering, dat we die klok verzetten? Nutteloos toch..... :oldtimer
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 mar 2023, 10:22

Deze tekening kwam ik tegen en heet Gizmo the shih tzu, lijkt ook nog op Gizzimo :love van Yvonne....
Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 mar 2023, 10:25

goedemorgen trouwens allemaal weer niet veel soeps te lezen in de krant :)
Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 28 mar 2023, 15:40

Leuke sjoe plaatjes :loveheart
Idd vachtkleur van Gizmo van Yvonne :loveheart
Van het nieuws uit krant , via tv journaal of social media word ik idd niet vrolijk
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 28 mar 2023, 21:38

Hoi dames, ik ben er nog wel hoor, heb het inderdaad best druk en er speelt ook van alles, waardoor ik hier minder aanwezig ben. Met de honden gaat het prima, Gizmo mag morgenvroeg naar de trimster (heb het haar nog maar niet verteld :gniffel).

Corrie

Bericht door Corrie » 28 mar 2023, 22:55

Hoi Yvonne, fijn dat we wat van je horen peeshees
Gelukkig alles goed met de honden en Gizmo nog een rustige nacht omdat ze geen idee heeft wat haar morgen te wachten staat :gniffel
Afbeelding

Plaats reactie