Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Marga.

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Marga. » 29 mar 2023, 08:36

Jo-Anne schreef: ↑
28 mar 2023, 10:17
Marga. schreef: ↑
26 mar 2023, 11:31
Goede morgen. Ik had gelukkig geen last van het verzetten van de klok gehad, andere jaren heb ik hier soms wel last van. Ik heb gisteren een drukke dag gehad, eerst boodschappen doen met mijn schoondochter en de kinderen, toen thuis gepoetst, hierna naar het diploma A zwemmen van mijn kleinzoon, hij heeft hem gehaald en hierna met mijn dochter en kleindochter mee winkelen. Ik was best moe toen ik weer thuis was en doe het vandaag dus rustig aan.
Maar waarom zouden ze dat nog steeds willende regering, dat we die klok verzetten? Nutteloos toch..... :oldtimer
Van mij hoeft het ook niet en het is idd ook nutteloos.

Ientje

Bericht door Ientje » 30 mar 2023, 10:45

29 mar 2023, 08:36
28 mar 2023, 10:17
26 mar 2023, 11:31
Goede morgen. Ik had gelukkig geen last van het verzetten van de klok gehad, andere jaren heb ik hier soms wel last van. Ik heb gisteren een drukke dag gehad, eerst boodschappen doen met mijn schoondochter en de kinderen, toen thuis gepoetst, hierna naar het diploma A zwemmen van mijn kleinzoon, hij heeft hem gehaald en hierna met mijn dochter en kleindochter mee winkelen. Ik was best moe toen ik weer thuis was en doe het vandaag dus rustig aan.
Maar waarom zouden ze dat nog steeds willende regering, dat we die klok verzetten? Nutteloos toch..... :oldtimer
Van mij hoeft het ook niet en het is idd ook nutteloos.
Helemaal mee eens. Het was gedaan voor minder energie verbruik, langer licht dus minder lampen aan in de avond. Nu denk ik. Korter licht is eerder afkoelingin de avond en nacht bij hitte.

Corrie

Bericht door Corrie » 03 apr 2023, 10:58

Hebben jullie dit weleens gezien ?
Gespot door een happy stone verstopper in een park hier in Nieuwegein

Afbeelding
Afbeelding

Kelly

Bericht door Kelly » 03 apr 2023, 16:24

Nee nooit gezien zo corrie!

Ik kom er net achter dat A n j a (doe het even zo zodat ze niet te googlen is) van het oude forum ook is overleden. Weet niet precies wanneer maar vorig jaar november.
Ik moest ineens aan haar denken vanwege iets wat bij mij in de buurt nu afspeelt en was even kijken op haar fb maar helaas op haar dochters pagina zie ik dat ze toch de eeuwige strijd tegen die rotziekte heeft verloren. En dat er ook nog ingebroken is op de dag van de uitvaart, echt zo bizar.

Sorry wou het even zeggen weet niet of iemand van jullie het al wist of nog contact had met haar.

EDIT:
Met ons gaat alles trouwens goed hoor, shiva heeft inderdaad een hartruis maar niet ernstig en geen noemenswaardige klachten.
Juicy is zo dement als een deur en heeft allerlei gekke bulten maar hobbelt verder nog lekker rond.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 03 apr 2023, 19:19

@ Kelly
Fijn dat het met jullie goed gaat al lijkt het me best moeilijk met Juicy die dement is

Heb zitten denken wie je bedoeld, in ieder geval geen contact met leden van vorig forum
Het is en blijft een verschrikkelijke ziekte :cry
Afbeelding

Kelly

Bericht door Kelly » 03 apr 2023, 19:42

Ooh met juicy gaat het verder goed hoor, ze heeft pillen dus ze heeft er zelf niet veel last van. Ze vermaakt zich nog prima gelukkig.

Jij kent haar wel hoor corrie. Ze had/heeft 2 shih tzus demi en angel
En een chihuahua yindy
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 04 apr 2023, 09:52

Kelly schreef: ↑
03 apr 2023, 16:24

Ik kom er net achter dat A n j a (doe het even zo zodat ze niet te googlen is) van het oude forum ook is overleden. Weet niet precies wanneer maar vorig jaar november.
Ik moest ineens aan haar denken vanwege iets wat bij mij in de buurt nu afspeelt en was even kijken op haar fb maar helaas op haar dochters pagina zie ik dat ze toch de eeuwige strijd tegen die rotziekte heeft verloren. En dat er ook nog ingebroken is op de dag van de uitvaart, echt zo bizar.

Sorry wou het even zeggen weet niet of iemand van jullie het al wist of nog contact had met haar.

Ik weet wie A n j a is/was, maar wist niet dat ze overleden is. Kan me nog herinneringen dat ik haar een keer ontmoet heb bij een show in Ahoy. Volgens mij was jij daar ook met Lies.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 04 apr 2023, 15:59

Kelly schreef: ↑
03 apr 2023, 16:24
Nee nooit gezien zo corrie!

EDIT:
Met ons gaat alles trouwens goed hoor, shiva heeft inderdaad een hartruis maar niet ernstig en geen noemenswaardige klachten.
Juicy is zo dement als een deur en heeft allerlei gekke bulten maar hobbelt verder nog lekker rond.
Ja ik kende haar natuurlijk. Weet nog dat die rotziekte begon bij haar. Dat we met zijn allen op het vorige forum zaten te wachten hoe de operatie was verlopen. Heb haar nog een klavertje vier gegeven toen, had ze altijd bij zich. Nog steeds heb ik het kleine shihtzubeeldje wat ik van haar heb gekregen :love Lies en jij hebben haar toen nog bloemen gestuurd.

Wij hadden een opzetzwembad wat ze ook wilde en kreeg, we hebben wat gelachen ze had altijd schik in het moppen topic ook, geweldig met Roman!

Ze kon haken en breien als geen ander zo mooi.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 04 apr 2023, 16:33

Corrie schreef: ↑
03 apr 2023, 10:58
Hebben jullie dit weleens gezien ?
Gespot door een happy stone verstopper in een park hier in Nieuwegein

Afbeelding
Wat is dat???

Kelly

Bericht door Kelly » 04 apr 2023, 19:51

@lise ja klopt! Mijn moeder had nog best vaak contact met haar.
@jo-anne: ja en die ziekte is zo verschrikkelijk vaak teruggekomen op de meest verschillende plekken.
Helaas heeft ze het toch niet mogen overleven na zoveel keer “beter” te zijn verklaard. Ik heb ook nog een shih tzu beeldje van haar!
En ja breien en haken was ze super goed in! En ze was gek van kerst haha haar hele huis stond vol met kerstbomen.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 05 apr 2023, 09:14

@ Ientje
Het is een zwam , Judasoor , wordt vooral gezien in vochtig gebied
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 06 apr 2023, 19:24

Verbijsterd en met tranen in m'n ogen las ik op fb van " Needy Dogs " het berichtje
Met het legen van ondergrondse containers kwam dit hondje er uit vallen , uitgedroogd maar leeft nog
Hoe kunnen mensen zoiets doen 😰
1 van de foto's die erbij stonden

Afbeelding
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 07 apr 2023, 10:41

06 apr 2023, 19:24
Verbijsterd en met tranen in m'n ogen las ik op fb van " Needy Dogs " het berichtje
Met het legen van ondergrondse containers kwam dit hondje er uit vallen , uitgedroogd maar leeft nog
Hoe kunnen mensen zoiets doen 😰
1 van de foto's die erbij stonden

Afbeelding
Ja, ik heb het ook gelezen. Je hart breekt als je zoiets leest :cry :cry . Het hondje kijkt nog helder uit zijn oogjes, zeker na alles wat hij of zij heeft meegemaakt.
Het is wel duidelijk waarom men spreekt van het dierenRIJK en het mensDOM.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 07 apr 2023, 21:01

Lise schreef: ↑
07 apr 2023, 10:41

Het is wel duidelijk waarom men spreekt van het dierenRIJK en het mensDOM.
:lol :lol :goedzo
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 apr 2023, 08:22

Zo daar ben ikmook weer.
Afgelopen domderdag was ik jarig, nee dit zeg ik niet voor de felicitaties maar om even mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik zag er erg tegen op. 64 ben ik geworden.,maar de eerste verjaardag zonder mijn ma, geen cadeautje om uit te pakken. Een cadeautje dat ik de laatste jaren al zelf kocht omdat mijn ma dat niet meer kon..niet wakker worden en gelijk felicitaties. Toch heel raar was het.
Maar hoe meer je ergens tegen op ziet, hoe kan het dan ,meevallen.
In de ochtemd ben ik naar de balans trai ing gegaan ,met mijn vriendin, en ,s avonds zijn we samen pannenkoek gaan eten. Ik vier mijn verjaardag al 40 jaar niet meer.
Dus er zou niemand komen en dat wilde ik ook. Dat er niemand zou komen, want eerlijk is eerlijk, ik moet echt op de centjes letten en visite kost geld en met een verjaardag veel geld.
De paar mensen waarvan ik dacht oeps die kunnen toch komen heb ik netjes een appje gestuurd dat ik niet thuis was. Maar goed ook, de vriendin van mijn ma, 92 jaar, had plannen om op de fiets te stappen en langs te komen, en dat was heel sneu geweest als ze voor de dichte deur kwam.
Ik heb een fijne dag gehad, hoewel toch heel raar. Steeds denk je dan, vorig jaar.......alles moet een eerste keer zijn he.
Nu nog een jaar en dan kan ik op huizen reageren voor senioren en misschien kan ik dan verhuizen. Corrie.....ik kom er aan hoor.

Corrie

Bericht door Corrie » 08 apr 2023, 09:23

Ientje alsnog van harte gefeliciteerd :blommetje
Snap dat het best moeilijk is de eerste keer nadat je moeder is overleden , je zal denk ik toch ook de volgende jaren daar nog aan denken

Snap nog steeds niet waarom jij niet in aanmerking komt voor een appt. Moet je speciaal 65 jaar of ouder zijn ?
Je woont veel te duur daar alleen zonder huurtoeslag.
Als ik jou was zou ik gewoon reageren op datgene wat aangeboden wordt op woningnet en jou wat lijkt
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 08 apr 2023, 11:19

Ientje alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! :blommetje :blommetje :blommetje

Fijn dat je er weer bent :zun

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 apr 2023, 11:40

08 apr 2023, 09:23
Ientje alsnog van harte gefeliciteerd :blommetje
Snap dat het best moeilijk is de eerste keer nadat je moeder is overleden , je zal denk ik toch ook de volgende jaren daar nog aan denken

Snap nog steeds niet waarom jij niet in aanmerking komt voor een appt. Moet je speciaal 65 jaar of ouder zijn ?
Je woont veel te duur daar alleen zonder huurtoeslag.
Als ik jou was zou ik gewoon reageren op datgene wat aangeboden wordt op woningnet en jou wat lijkt
Dank je wel.

Alles wat aangeboden wordt is senioren, verzorgd wonen of jongeren, of drie of meer kamers. Ik mag op senioren reageren als ik 65 ben, en alleen op twee kamers. Helaas.ik kijk wekelijks. Maar ik heb me nu ook voorgenomen, als ik een senioren apt zie met een tuintje, oeps, dan ga ik toch reageren.
Laatst gewijzigd door Ientje op 08 apr 2023, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Ientje

Bericht door Ientje » 08 apr 2023, 11:40

08 apr 2023, 11:19
Ientje alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! :blommetje :blommetje :blommetje

Fijn dat je er weer bent :zun

Afbeelding
Dank je wel, ik kom altijd terug.

Plaats reactie