De verstikkende liefde van een kat.

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Marga.

De verstikkende liefde van een kat.

Bericht door Marga. » 05 mei 2023, 10:51

Ik kwam vanmorgen deze foto van Balou in een verstikkende greep van Nemo tegen. :love

Afbeelding

Corrie

Re: De verstikkende liefde van een kat.

Bericht door Corrie » 05 mei 2023, 11:43

Ahhh zo lief , dat is genieten :loveheart
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 05 mei 2023, 13:29

Och wat lief, als ik dat zie denk ik....zal ik weer.....diki en ike ook zo een mooi stel samen

Truus

Bericht door Truus » 05 mei 2023, 14:12

Ach wat lief :loveheart
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 05 mei 2023, 18:22

Haha.
Ben dol op katten, zo eigenwijs. Heerlijk.

Marga.

Bericht door Marga. » 06 mei 2023, 08:56

Balou vind de omhelzing aan zijn ogen te zien maar niets maar ze kunnen wel goed met elkaar. Wel zijn Lotus en Nemo grotere vriendjes, die zoeken elkaar ook echt op voor een knuffeltje even neusjes tegen elkaar.
Als Nemo er niet meer is wil ik geen kat meer hebben, zo denk ik er nu over maar geen idee hoe ik er dan in sta. Maar Nemo heeft nog even, hij word negen en binnenkatten worden gemiddeld tussen de zestien en achttien jaar maar twintig is ook geen bijzonderheid.

Marga.

Bericht door Marga. » 06 mei 2023, 09:08

Ientje schreef:
05 mei 2023, 13:29
Och wat lief, als ik dat zie denk ik....zal ik weer.....diki en ike ook zo een mooi stel samen
Ik kan mij voorstellen dat het kriebelt als je al een hond en kat samen hebt gehad. Ik vind kittens prachtig maar moet er nu toch even niet aan denken, wat een stel deugnieten waren die van mij ik kon ze geen tel uit het oog verliezen of ze haalden weer iets uit. Ik zal nog even wat foto's zoeken.

Marga.

Bericht door Marga. » 06 mei 2023, 09:14

Afbeelding
En vechten dat Nemo en Lucky als kitten deden, eerst was het menens maar later was het stoeien.

Afbeelding
Samen een ontsnappingspoging doen.

Afbeelding
Kat in de zak gekocht.

Afbeelding
Nadat ze mijn kerstboom hadden omgegooid begonnen ze mijn kerstdorp te slopen.

Afbeelding
Balou neemt Lucky in bescherming tegen pup Lotus.

Ientje

Bericht door Ientje » 07 mei 2023, 09:31

Ik kreeg Ike toen hij vijf jaar was. Binnen drie maanden bij de dierenarts voor complete gebitsreiniging, het zag er niet uit. Vervolgens bleek dat hij ook gruis had. De blaassteen operatie die hij had gehad was me verteld maar het gruis niet. Daar baalde ik dan ook fors van. Een kat is super leuk, maar op dit moment ook financieel niet haalbaar. Want ike heeft toch heel veel geld gekost en dat zlu ik nu niet kunnen betalen. Zo makkelijk is dat.
Als diki buiten een kat ziet, gaat ze er naar toe, stopt op gepaste afstand, of als de kat het goed vindt, dan zegt ze de kat echt dag, neusje er tegen aan. Ik houd mijn hart vast, maar tot nu toe schat ze het nog steeds goed in. En ja altijd voorkomen kan ik niet. Hier verderop woont een rode kat, die zit in de tuin die met net afgeschermd is, en daar staat diki echt door het net heen neus aan neus.

Plaats reactie