Als het goed is ga ik met het laatste medicijn door , hoest nog wel iets maar niet meer die vreselijke hoestaanvallen

Ahhh wat zielig , hier een poosje terug een zwaan

Had dit gemist , moet je dan de volière in met fladderende vogelsYvonne schreef: ↑24 jun 2023, 09:39Ik voer nu de vogels van de buren omdat ze op vakantie zijn. Heb buiten de volière een emmer gezet, waar ik het vieze water in doe. Dat is makkelijker. Vanochtend giet in hem leeg zaten er 2 dode muizen in. De buurman zal het niet erg vinden denk, maar ik kan in therapie. Zo zielig, brrrrr
Nu staat er een lege emmer, morgen niet nog een keer 🫣.

Haha ja, maar ze blijven redelijk op afstand hoor. Dat doet me niks.Corrie schreef: ↑25 jun 2023, 15:24Had dit gemist , moet je dan de volière in met fladderende vogelsYvonne schreef: ↑24 jun 2023, 09:39Ik voer nu de vogels van de buren omdat ze op vakantie zijn. Heb buiten de volière een emmer gezet, waar ik het vieze water in doe. Dat is makkelijker. Vanochtend giet in hem leeg zaten er 2 dode muizen in. De buurman zal het niet erg vinden denk, maar ik kan in therapie. Zo zielig, brrrrr
Brrr die hadden zeker dorst , zie liever ook geen muizen , hoe dan ook
Och jee, de muizen hadden waarschijnlijk dorst. Dat zal idd schrikken zijn geweest.Yvonne schreef: ↑24 jun 2023, 09:39Ik voer nu de vogels van de buren omdat ze op vakantie zijn. Heb buiten de volière een emmer gezet, waar ik het vieze water in doe. Dat is makkelijker. Vanochtend giet in hem leeg zaten er 2 dode muizen in. De buurman zal het niet erg vinden denk, maar ik kan in therapie. Zo zielig, brrrrr