Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Was niet zo vroeg wakker hier met droog weer Luca ut gelaten
Er komt vandaag nog visite voor de verjaardag.
Fijne zondag dames
Er komt vandaag nog visite voor de verjaardag.
Fijne zondag dames

Leuk roedeltje honden
, ze weten precies waar ze moeten zijn
Gezellig Lise om te wandelen met mede honden liefhebbers
Gezellig Lise om te wandelen met mede honden liefhebbers

Mooie fotoos Lise, wat een leuk harig stel is dat zo.
Goedemorgen. Wakker geworden van onweer en heel veel regen. Blijven liggen tot kwart over zes, toen was het droog, gelijk gaan lopen met Diki, donker nog, dus heel snel weer terug.
Vannacht ging ik naar het toilet en de stortbak bleef maar vol druppelen. Uiteindelijk kraantje dicht gedraaid, vanmorgen gekeken, heleboel is verkalkt, ach na 40 jaar mag dat ook, wel lastig want de stortbak loopt dus nu met druppeltjes vol. Zo maar even bellen met de huurbaas. Die man krijgt bijna een punthoofd van mij, de zoveelste keer dit jaar, voel me er gewoon schuldig om. . Gelukkig boven ook een toilet, maar traplopen is niet fijn met mijn zere pootje.
Goedemorgen. Wakker geworden van onweer en heel veel regen. Blijven liggen tot kwart over zes, toen was het droog, gelijk gaan lopen met Diki, donker nog, dus heel snel weer terug.
Vannacht ging ik naar het toilet en de stortbak bleef maar vol druppelen. Uiteindelijk kraantje dicht gedraaid, vanmorgen gekeken, heleboel is verkalkt, ach na 40 jaar mag dat ook, wel lastig want de stortbak loopt dus nu met druppeltjes vol. Zo maar even bellen met de huurbaas. Die man krijgt bijna een punthoofd van mij, de zoveelste keer dit jaar, voel me er gewoon schuldig om. . Gelukkig boven ook een toilet, maar traplopen is niet fijn met mijn zere pootje.
@ Ientje
Ik hoorde de donder steeds dichterbij komen en had ff zoiets van " kon ik maar is gewoon blijven liggen " maar tja ik ben ook blij dat ik "s nachts naar het toilet kan en voor de hondjes is het dan toch ook tijd om maar buiten te kunnen
Gelukkig ook droog gelopen maar vind het best benauwd
Waardeloos als iets niet goed werkt , je zou denken dat zoiets na zo veel jaar wel eens vervangen mag worden
Hoe gaat het met de opmaat schoenen , was de mal goed
vervelend dat je nog steeds een zeer pootje hebt .
Ik hoorde de donder steeds dichterbij komen en had ff zoiets van " kon ik maar is gewoon blijven liggen " maar tja ik ben ook blij dat ik "s nachts naar het toilet kan en voor de hondjes is het dan toch ook tijd om maar buiten te kunnen
Gelukkig ook droog gelopen maar vind het best benauwd
Waardeloos als iets niet goed werkt , je zou denken dat zoiets na zo veel jaar wel eens vervangen mag worden
Hoe gaat het met de opmaat schoenen , was de mal goed

Ik heb proefschoenen gekregen met een ritsje. Maar daar kan ik geen sokken in aan, te strak. Ze kunnen niet dicht. Ik zei het al met passen van de mallen, denk er aan ik heb sokken aan. Nee, dat kwam helemaal goed. Volgende week moet ik weer terug om aan te geven hoe of wat
dus nu loop ik met blote voeten er in. Maar dan zitten ze best lekker.
De stortbak wordt vervangen. Ik zei ook, de stortbak boven, net zo oud, neee, dat doen we nog niet. Oke.
Het is vies benauwd. Net naar de da gelopen, muntplein voor de hechting verwijderen. Werkelijk ik dreef mijn shirtje uit, wat een vies benauwd weer.
De stortbak wordt vervangen. Ik zei ook, de stortbak boven, net zo oud, neee, dat doen we nog niet. Oke.
Het is vies benauwd. Net naar de da gelopen, muntplein voor de hechting verwijderen. Werkelijk ik dreef mijn shirtje uit, wat een vies benauwd weer.
Leuke foto.s Lise
Fijn dat de stortbak vervangen wordt
Hier vanmorgen een klap onweer was 6 uur.
Fijn dat de stortbak vervangen wordt
Hier vanmorgen een klap onweer was 6 uur.

Goede morgen. Wat veen leuke groep honden Lise. En vervelend dat de schoenen niet met sokken passen, de warme sokkentijd komt er toch echt weer aan.
Ik ga zo op mijn peuter kleindochter passen, het zal een vermoeiende dag worden ook omdat ik een luchtweginfectie heb en niet helemaal fit ben. De oma van mijn schoondochter word vandaag gecremeerd en het is te laat om nog een andere oppas te regelen dus het is even niet anders.
Ik ga zo op mijn peuter kleindochter passen, het zal een vermoeiende dag worden ook omdat ik een luchtweginfectie heb en niet helemaal fit ben. De oma van mijn schoondochter word vandaag gecremeerd en het is te laat om nog een andere oppas te regelen dus het is even niet anders.
Succes Marga, ja dat is dan even niet anders. Rustig proberen te doen maar. Knippen en plakken?
Precies zo is het Corrie!
Precies zo is het Corrie!
JoAnne, wil ik steeds zeggen en dan vergeet ik het weer. Jij raadde mij vorig jaar toch aan ooievaarsbek te planten tegen zevenblad? Nou dat heeft super geholpen.
Tuin staat vol met dat soort, geranium familie? En zevenblad is practisch weg. Ideaal. Wel is er nu wat opslag van koekoeksbloemen, maar die woekeren lang zo erg niet en zijn makkelijk te verwijderen en ach, ze bloeien met leuke roze bloemetjes
@ Marga
Drukke oppasdag goed verlopen, vind kleindochter het niet leuk om te kleuren of andere kleine knutsel werkjes , voorlezen , jongens altijd vermoeiender , stoeien, voetballen
@ Ientje
Zo wat goed van jou om naar winkelcentra te lopen
Doe het je niet na , vooral niet met boodschappen terug
Bale dat je potgrond vergeten bent
Benieuwd naar de speeltjes die je voor Diki gekocht hebt , m'n zus had zo'n bewegende bal met lichtjes bij Bol gekocht voor haar oppashond ( labrador )
Ik net terug van Fysio voor zelf oefeningen (apparaten)
Nu een bakkie
Drukke oppasdag goed verlopen, vind kleindochter het niet leuk om te kleuren of andere kleine knutsel werkjes , voorlezen , jongens altijd vermoeiender , stoeien, voetballen
@ Ientje
Zo wat goed van jou om naar winkelcentra te lopen
Doe het je niet na , vooral niet met boodschappen terug
Bale dat je potgrond vergeten bent
Benieuwd naar de speeltjes die je voor Diki gekocht hebt , m'n zus had zo'n bewegende bal met lichtjes bij Bol gekocht voor haar oppashond ( labrador )
Ik net terug van Fysio voor zelf oefeningen (apparaten)
Nu een bakkie

Ben benieuwd na het speeltje voor diki

Hey Ientje,Ientje schreef: ↑20 sep 2023, 08:16JoAnne, wil ik steeds zeggen en dan vergeet ik het weer. Jij raadde mij vorig jaar toch aan ooievaarsbek te planten tegen zevenblad? Nou dat heeft super geholpen.![]()
Tuin staat vol met dat soort, geranium familie? En zevenblad is practisch weg. Ideaal. Wel is er nu wat opslag van koekoeksbloemen, maar die woekeren lang zo erg niet en zijn makkelijk te verwijderen en ach, ze bloeien met leuke roze bloemetjes
Wat fijn dat het werkt. Lief dat je dat nog even zegt

Zo is het Corrie lief plaatje zeg

Ja sneu hè , hier ook wel eens dat er 1 minder is maar zag nu ook een jong zonder de rest van de familie

Kijk nou in de uitgebloeide Agapanthus 2 nieuwe knoppen waarvan 1 op uitkomen

In de Chinese Roos XXL ook nog bloemen , wel jammer dat de meeste bloemen aan de stoepkant komen .maar goed de voorbijgangers blijven dan staan kijken

In de Chinese Roos XXL ook nog bloemen , wel jammer dat de meeste bloemen aan de stoepkant komen .maar goed de voorbijgangers blijven dan staan kijken

Oh wat een mooie kleur ook. Hier zitten ook weer aardbeien aan de planten. Of ze rood worden is de vraag.
Vanmorgen mijn proefschoenen weggebracht, en mijn definitieve schoenen uitgezocht. Mooi bruin worden ze, lekker neutraal. Sneakers met goede wandelzolen eronder. Ben benieuwd, helaas nu nog zes weken wachten, zucht.