Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Ientje

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Ientje » 25 dec 2023, 13:11

Ohhh lekker appeltaart.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 26 dec 2023, 10:02

Ientje schreef:
25 dec 2023, 13:11
Ohhh lekker appeltaart.
Niet zelfgebakken hoor zoals jij.... :wow bij de Aldie 2 euri en hij is erg lekker zit beetje citroen in ook....

Kijk jij naar heel holland bakt? :cheer
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 26 dec 2023, 11:52

Jo-Anne schreef:
25 dec 2023, 12:48
ik heb appeltaart gebakken :gniffel :xbellen
Afbeelding
Karel lust ook wel een stukje :xhahaho zoals hij kijkt
Altijd lekker appeltaart :lekker :xcane
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 26 dec 2023, 12:00

Jo-Anne schreef:
26 dec 2023, 10:08
:love :love :love
Zo schattig :love
Er zit een piraatje bij , zo noemden wij dat bij de cavaliertje als er om 1 oog geen kleur zat
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 26 dec 2023, 16:09

:gniffel

Brandweer ingezet omdat hond zelf auto van baasje op slot doe

OUD-VOSSEMEER - Even uitwaaien met de hond, heerlijk. Maar voor dit baasje kreeg het uitje een opvallend staartje. Want toen hij even was uitgestapt terwijl de sleutel nog in het contact zat, sprong zijn hond op het pinnetje waarmee de deuren op slot gingen. En toen zat de auto op slot, en het baasje kreeg deze niet meer open.

Gelukkig was de brandweer snel ter plaatse om de auto te openen, al hadden ze een paar pogingen nodig. Uiteindelijk wisten ze met wat porren genoeg ruimte te krijgen tussen deur en carrosserie om het pinnetje weer omhoog te krijgen. Het baasje kon daarna in alle rust zijn hond uitlaten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
© rijnhout media
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 26 dec 2023, 19:02

Oeps zal je maar gebeuren :surprised
De hele ploeg erbij
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 28 dec 2023, 07:41

Is dit recent?

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 dec 2023, 11:51

Ientje schreef:
28 dec 2023, 07:41
Is dit recent?
Ja paar dagen geleden!

Hij zit echt achter het stuur :gniffel
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 28 dec 2023, 16:31

Het zal je maar gebeuren. :gniffel

Ientje

Bericht door Ientje » 28 dec 2023, 20:12

Jaren geleden kocht ik een setje doeken van nano fleece, voor het zemen van de ramen. Dat werkt echt zo fijn, zoveel sneller en zo mooi schoon.
Bij die set zat een gele washand. Die vond ik deze week in de kast. Toen diki weer eens kledder was geworden heb ik die washand gepakt. Het werkt nog beter dan fleece vaatdoeken die ik al gebruikte. Ze is dan echt 95% droog, en snel droog. Sneller en droger dan een badhanddoek . Met twee vaatdoeken heb ik haar ook redelijk droog. Op dit moment heeft ze veel vacht.
Vandaag een setje van vier stuks besteld, nu maar hopen dat het nog dezelfde kwaliteit is.

Marga.

Bericht door Marga. » 29 dec 2023, 10:01

Ientje schreef:
28 dec 2023, 20:12
Jaren geleden kocht ik een setje doeken van nano fleece, voor het zemen van de ramen. Dat werkt echt zo fijn, zoveel sneller en zo mooi schoon.
Bij die set zat een gele washand. Die vond ik deze week in de kast. Toen diki weer eens kledder was geworden heb ik die washand gepakt. Het werkt nog beter dan fleece vaatdoeken die ik al gebruikte. Ze is dan echt 95% droog, en snel droog. Sneller en droger dan een badhanddoek . Met twee vaatdoeken heb ik haar ook redelijk droog. Op dit moment heeft ze veel vacht.
Vandaag een setje van vier stuks besteld, nu maar hopen dat het nog dezelfde kwaliteit is.
Fijn dat ze zo goed drogen, ik hoop ook dat ze nog van dezelfde kwaliteit zijn.

Corrie

Bericht door Corrie » 29 dec 2023, 10:23

Hihi Ientje,jij vind onverwacht nog eens wat terug :goedzo heb je nu 4 washandjes besteld of zetjes met de doeken
Fijn dat ze goed drogen , met het weer van de afgelopen maanden wel nodig :mrgreen
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 29 dec 2023, 10:39

Het is een setje met vier washandjes, voor het drogen en zemen van gladde oppervlaktes, haha. Ik jeb gisteravind nog gemaild met de baas vd webshop, en mijn ervaring verteld. Hij gaat het op de site zetten.......

Heerlijk kleine drie kwartier gelopen, een knal in de verte. Zag dat het park, kokkebogaard voor Corrie, helemaal vuurwerkvrij is, alleen staan de borden op een stuk niet aan beide kanten, maar goed. Vorig jaar was het maar een strook, en daar hield men zich volgens mij redelijk aan. Nu dus ook het stuk bij de dierenweide.......... :xhahaho

Diki was een blij ei, zo fijn te zien dat er goede dagen zijn voor haar. Zelfs nog aan een grote langpoot hond gesnuffeld, hele lieve en rustige hond.

Fijne dag allemaal.

Corrie

Bericht door Corrie » 29 dec 2023, 10:55

Dat is fijn ,vuurwerk vrij , hier alleen maar het stukje bij de dierenweide ,waar trouwens nog steeds geen dier te bekennen is :cry
Gisteren vlak bij ,terras kant ,of er een bom afging en later steeds korte knallen met flitsen pffftt
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 dec 2023, 11:16

Afbeelding
Kjeld en zijn geluksijsje. © Danielle Bakker

De ijsjes van Kjeld (3) gaan als een speer: duizenden euro’s opgehaald voor oncologisch centrum
De 3-jarige Kjeld houdt van ijsjes: ‘Elke dag een ijsje, en ik word honderd’ is volgens zijn ouders het motto van de vrolijke peuter. Samen halen ze met de verkoop van stenen ijsjes geld op voor het Prinses Máxima Centrum, waar Kjeld zelf vaak komt voor de behandeling van een hersentumor.

Super foto van dit moedige mannetje, ik lees weleens een beetje over andere problemen en dan dit.... :love :wow
als je naar hem kijkt en je ziet je eigen problemen denk je kom op zo klein en zo moedig en bovenal een prachtige lach.....

:xlove
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 dec 2023, 11:17

Ientje schreef:
29 dec 2023, 10:39
Het is een setje met vier washandjes, voor het drogen en zemen van gladde oppervlaktes, haha. Ik jeb gisteravind nog gemaild met de baas vd webshop, en mijn ervaring verteld. Hij gaat het op de site zetten.......

Heerlijk kleine drie kwartier gelopen, een knal in de verte. Zag dat het park, kokkebogaard voor Corrie, helemaal vuurwerkvrij is, alleen staan de borden op een stuk niet aan beide kanten, maar goed. Vorig jaar was het maar een strook, en daar hield men zich volgens mij redelijk aan. Nu dus ook het stuk bij de dierenweide.......... :xhahaho

Diki was een blij ei, zo fijn te zien dat er goede dagen zijn voor haar. Zelfs nog aan een grote langpoot hond gesnuffeld, hele lieve en rustige hond.

Fijne dag allemaal.
Hoe heten die washandjes...... :woefwoef
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 29 dec 2023, 12:00

Corrie schreef:
29 dec 2023, 10:55
Dat is fijn ,vuurwerk vrij , hier alleen maar het stukje bij de dierenweide ,waar trouwens nog steeds geen dier te bekennen is :cry
Gisteren vlak bij ,terras kant ,of er een bom afging en later steeds korte knallen met flitsen pffftt
Klopt, blauw tong.......alles is naar oudegein gebracht, daar meer controle op de dieren. Hier staan de hertjes nog.

Hier ook gisteravond. Knallen en flitsen.

Plaats reactie