Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Ooh wat erg Marga , hoop dat het goed komt met de hond
Let hier ook altijd goed op dat er zoiets niet op de grond terecht komt
Let hier ook altijd goed op dat er zoiets niet op de grond terecht komt

Het gaat naar omstandigheden goed met de hond, vertelde mijn broer.
Het ziet er naar uit dat hij het gaat overleven.
Het ziet er naar uit dat hij het gaat overleven.
Gelukkig voor de hond en je broer

Beetje ellende hier. Twee weken gwleden liet er een kroon los. Die is vastgezet, maar te zien was dat het stukje kies en wortel er slecht aan toe zijn. Sindsdien kiespijn, gezeur, steken. Zou de kroon weer loslaten dan zou het trekken worden.
Gisteravond echt pijn en vannacht niet geslapen en vanmorgen voelde ik me heel niet lekker. .dus gebeld, kon gelijk komen. Tandarts heeft erg haar best gedaan, maar de wortel was al zo slecht dat er breukjes in zaten. Kortom, een stuk van de wortel zit nog in mijn kaak, hij brokkelde steeds af als ze probeerde de stukjes te verwijderen. Verdoving is uitgewerkt. Voelt niet fijn. Volgende week afspraak bij de kaakchirurg. Tot zo lang een antibiotica kuur. En paracetamol denk ik.
Gisteravond echt pijn en vannacht niet geslapen en vanmorgen voelde ik me heel niet lekker. .dus gebeld, kon gelijk komen. Tandarts heeft erg haar best gedaan, maar de wortel was al zo slecht dat er breukjes in zaten. Kortom, een stuk van de wortel zit nog in mijn kaak, hij brokkelde steeds af als ze probeerde de stukjes te verwijderen. Verdoving is uitgewerkt. Voelt niet fijn. Volgende week afspraak bij de kaakchirurg. Tot zo lang een antibiotica kuur. En paracetamol denk ik.
Sterkte Ientje , hoop dat ze je vlug kunnen helpen

Met paracetamol is het tot nu toe goed te doen. De ab echter, die werkt enorm op mijn darmen, helaas.
Donderdag naar de kaakchirurg. Net maar wat cup a soep pakjes besteld bij de boodschappen die maandag gebracht worden. Want of ik na die kaakchirurg nog kan eten.......
Stekte Ientje
Hop dat het goed ga komen die is geen pretje
Hop dat het goed ga komen die is geen pretje

Alvast sterkte voor donderdag. Vast voedsel zal denk ik even geen succes zijn. Slim dat je cup a soup besteld hebt.Ientje schreef: ↑02 feb 2024, 13:24Met paracetamol is het tot nu toe goed te doen. De ab echter, die werkt enorm op mijn darmen, helaas.
Donderdag naar de kaakchirurg. Net maar wat cup a soep pakjes besteld bij de boodschappen die maandag gebracht worden. Want of ik na die kaakchirurg nog kan eten.......
Gaat het nog een beetje? wat een ellende weer....straks ben je er definitief vanaf gelukkig!Ientje schreef: ↑02 feb 2024, 13:24Met paracetamol is het tot nu toe goed te doen. De ab echter, die werkt enorm op mijn darmen, helaas.
Ja dat is lastig die AB soms is het nodig maar je word er verder weer beroerd van. Beetje joghurt met probiotica, of capsules met probiotica?Hema heeft goeie.
De voedingswaarde van Cup-a-Soup is meestal beperkt, met weinig calorieën, eiwitten, koolhydraten en vetten. Het zoutgehalte (natrium) is echter aanzienlijk, vaak 1-2 gram per portie, wat een groot deel van de dagelijkse aanbevolen inname kan zijn. De Hartstichting beveelt maximaal 6 gram zout per dag aan.

Ja, weet ik dat het zout is, en vol met smaakstoffen. Daarom neem ik het normaal nooit. Maar nu, na vanaf woensdag leven op yoghurt en vla en hele slappe macaroni zonder zout, ben ik wel aan een beetje zout toe.
Ik eet geloof ik al vanaf kind, toen mijn ma met hoge bloeddruk begon en ze geen zout meer mocht, ook zoutloos warm eten, Is niet erg, er zijn genoeg kruidenl
Ik eet geloof ik al vanaf kind, toen mijn ma met hoge bloeddruk begon en ze geen zout meer mocht, ook zoutloos warm eten, Is niet erg, er zijn genoeg kruidenl
Sterkte Ientje. Ik hoop dat het is uit te houden tot je bij de kaakchirurg terecht kan en dat je daarna snel van de pijn bent verlost.
Het is nu redelijk te doen. Maar zie enorm tegen donderdag op. Paniek op paniek hier, en dan ,,grijpt,, diki in. Hoe dat zal gaan donderdag?
Terug vd kaakchirurg, verdoving zit er nog goed in. Wortel is verwijderd, twee hechtinkjes,
Verwachting is dat het nog goed pijn gaat doen.. 8 paracetamollen en de antibiotica nog een week gebruiken. Door de twee prolia spuiten, tegen osteoporose, klopt het dat dit soort dingen in de kaak slecht genezen, en snel ontsteken. Heb al twee x een kaakontsteking gehad bij het kies trekken, de spuiten krijg ik nu al meer dan een jaar niet meer, maar kennelijk werkt dat spul nog heel lang na. Ook nu was te zien dat de boel niet rustig was. Duimen jullie voor me?
Verwachting is dat het nog goed pijn gaat doen.. 8 paracetamollen en de antibiotica nog een week gebruiken. Door de twee prolia spuiten, tegen osteoporose, klopt het dat dit soort dingen in de kaak slecht genezen, en snel ontsteken. Heb al twee x een kaakontsteking gehad bij het kies trekken, de spuiten krijg ik nu al meer dan een jaar niet meer, maar kennelijk werkt dat spul nog heel lang na. Ook nu was te zien dat de boel niet rustig was. Duimen jullie voor me?
Ik duim zeker voor je dat je er niet te veel pijn aan gaat krijgen en dat de kaak snel rustig word.
Hoe gaat het Ientje?Ientje schreef: ↑08 feb 2024, 11:18Terug vd kaakchirurg, verdoving zit er nog goed in. Wortel is verwijderd, twee hechtinkjes,

Mijn duimen draaien ook voor je Ientje
Hoop dat het snel genees
Hoop dat het snel genees

Vandaag is het goed onder controle met de paracetamollen. Het zeurt.
Volgens mij w9rd de pijn alleen maar erger, vanmorgen gebeld met de poli, maar het kon nog wel een paar dagen duren. Ze hebben in het bot geboord , dus dat veroorzaakt de pijn. Zolang ik geen koorts krijg en het niet heeel,dik wordt, uitzitten en pijn lijden..