Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Jo-Anne
Site Admin

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Jo-Anne » 03 apr 2024, 09:52

Thx Lise :woefwoef
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 03 apr 2024, 11:08

Jaaaa mijn plaatje is er weer, wat leuk, dank je wel JoAnne.
Ja dieren rouwen, dit als reactie op jet Orka verhaal, zo intriest is dit. Volgens mij blijven babyolifantjes ook bij het lichaam van ma, en omgekeerd.

Net de kpn gebeld, ik heb sinds een update vd modem geen nummerweergave meer, geen voice mail en geen melding van gemist gesprek,. Na drie x bellen in twee dagen, drie x een ander antwoord. De eerste, dat kan niet van het modem komen. De tweede, alles geprobeerd, geen resultaat. De derde, Die mijnheer van vanmorgen. Klopt mevrouw, komt door de modem update, we zijn er mee bezig , maar gaat nog heel lang duren, eind van de maand is het misschien opgelost. Ik voeg u toe aan de lijst met mensen die het ook gemeld hebben. Kortom, schiet niet op, maar vroeger deden we het ook zonder.

Vanmorgen naar de bakker gelopen, Diki mee, het was droog, maar op de grond was alles zo nat. Doos bonbons gekocht bij de echte bakker. Dat is toch wel het minste voor het meerijden as vrijdag naar Limburg naar de uitvaart. Helaas, ik ben zwak, :lol een heerlijk gebakje voor mezelf meegenomen en dat net opgegeten :loveheart . Vruchten met pudding eronder . Deens luxe of zo heet het. Er lagen ook nog een paar paas chocolade dingen, 50% korting. Ach die kunnen bewaard blijven :goedzo .

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 04 apr 2024, 09:16

Ientje schreef:
03 apr 2024, 11:08
Jaaaa mijn plaatje is er weer, wat leuk, dank je wel JoAnne.
Ja dieren rouwen, dit als reactie op jet Orka verhaal, zo intriest is dit. Volgens mij blijven babyolifantjes ook bij het lichaam van ma, en omgekeerd.

Net de kpn gebeld, ik heb sinds een update vd modem geen nummerweergave meer, geen voice mail en geen melding van gemist gesprek,. Na drie x bellen in twee dagen, drie x een ander antwoord. De eerste, dat kan niet van het modem komen. De tweede, alles geprobeerd, geen resultaat. De derde, Die mijnheer van vanmorgen. Klopt mevrouw, komt door de modem update, we zijn er mee bezig , maar gaat nog heel lang duren, eind van de maand is het misschien opgelost. Ik voeg u toe aan de lijst met mensen die het ook gemeld hebben. Kortom, schiet niet op, maar vroeger deden we het ook zonder.

Vanmorgen naar de bakker gelopen, Diki mee, het was droog, maar op de grond was alles zo nat. Doos bonbons gekocht bij de echte bakker. Dat is toch wel het minste voor het meerijden as vrijdag naar Limburg naar de uitvaart. Helaas, ik ben zwak, :lol een heerlijk gebakje voor mezelf meegenomen en dat net opgegeten :loveheart . Vruchten met pudding eronder . Deens luxe of zo heet het. Er lagen ook nog een paar paas chocolade dingen, 50% korting. Ach die kunnen bewaard blijven :goedzo .
Graag gedaan Ientje! :blommetje

Wat een gedonder wat vervelend dat met je telefoon. Is het nu geregeld?

En wat heerlijk was dat vind zo leuk dat je dat voor jezelf doet een lekker gebakje kopen en van genieten :xlove
Ik ken het niet Deens luxe... :Foto ik vind Bienenstich lekker mmmmmm....maar dat hebben ze hier nergens :cry
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 04 apr 2024, 09:45

Het is een soort krakeling van , het likkt op bladerdeeg, maar net is het net niet, met daarop banketbakkersroom en daarop verse vruchten, zo lekker. Mijn ma nam ze vroeger vaak mee, daar moest ik wel even aan denken.

Telefoon is niet geregeld, duurt nog weken zei de kpn man. Helaas.

Het giet hier van de regen, zo erg dat Diki zelfs niet mee wilde lopen, p en p gedaan, omdraaien, doei hoor ik ga naar huis. Watje

Truus

Bericht door Truus » 04 apr 2024, 12:15

Wat een gedoe met de kpn zeg en dan nog zolang zonder telefoon
Je heeft je lekker verwend Ientje
Was hier ook honden weer nu schijnt de zon.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 04 apr 2024, 12:47

Ientje schreef:
04 apr 2024, 09:45
Het is een soort krakeling van , het likkt op bladerdeeg, maar net is het net niet, met daarop banketbakkersroom en daarop verse vruchten, zo lekker. Mijn ma nam ze vroeger vaak mee, daar moest ik wel even aan denken.

Telefoon is niet geregeld, duurt nog weken zei de kpn man. Helaas.

Het giet hier van de regen, zo erg dat Diki zelfs niet mee wilde lopen, p en p gedaan, omdraaien, doei hoor ik ga naar huis. Watje
Het goot hier ook tijdens ons eerste rondje. Twister en Cooper vinden het niet erg om nat te worden, maar Peppie is een ander verhaal. Hij ging schuilen onder een carport :lol . Wel slim van mijn lieve "watje".

Ientje

Bericht door Ientje » 04 apr 2024, 13:17

Truus. Wel telefoin, maar geen nummer weergave ik zie dus niet wie er belt of dat ik iemand gemist heb. Net als vroeger.

Er brak een zonnetje door, snel gewandeld. Netjes alles gedaan. Dus vandaag kan zelfs alleen nog ,,in de tuin,,

Alles klaar voor morgen voor de uirvaart. Kleding ligt klaar. Lastig, dikke trui, dunne trui of vestje. Tas gepakt. Pilletjes voor diki mee, voor twee dagen, want je weet maar nooit, brokjes idem. Waterfles en bakje. Kleedje en fleecedoekje

Lise

Bericht door Lise » 04 apr 2024, 20:13

Ientje schreef:
04 apr 2024, 13:17
Truus. Wel telefoin, maar geen nummer weergave ik zie dus niet wie er belt of dat ik iemand gemist heb. Net als vroeger.

Er brak een zonnetje door, snel gewandeld. Netjes alles gedaan. Dus vandaag kan zelfs alleen nog ,,in de tuin,,

Alles klaar voor morgen voor de uirvaart. Kleding ligt klaar. Lastig, dikke trui, dunne trui of vestje. Tas gepakt. Pilletjes voor diki mee, voor twee dagen, want je weet maar nooit, brokjes idem. Waterfles en bakje. Kleedje en fleecedoekje
Ientje, heel veel sterkte morgen. Je hebt je goed voorbereid :applaus .
Ongetwijfeld zal de uitvaart je doen denken aan het afscheid van je moeder.
Nogmaals sterkte en een dikke knuffel van mij en een lik van de doggies.

Ientje

Bericht door Ientje » 04 apr 2024, 21:02

Dank je wel Lise.

Ientje

Bericht door Ientje » 06 apr 2024, 08:38

Gisterochtend om half negen vertrokken een om rond zeven uur weer thuis. Het was mooi, emotioneel, uiteraard. En voor mij heel vermoeiend. Maar zo lief, ondanks alle emoties dachten mijn nichtje en neef nog aan mijn verjaardag, ik mag zo het pakje open maken dat ik kreeg toen ik hier weer voor de deur stond.

Vandaag en morgen grote rustdagen.

Ik was best bezorgd voor Diki, ze moest mee, maar ze heeft het netjes gedaan. Toen het ook voor mij emotioneel werd keek ze me aan, gaf een tikje op mijn knie en ze zat op mijn knieën , heerlijk zo,n hondje. De uitvaartleider kwam na de plechtigheid, met een bakje water aan, ik zet het hier in de hoek, is voor je hond, in het Limburgs, dat klinkt zo mooi. Later thuis bij mijn neef kreeg ik een complimentje van zijn zoon, wat een goed opgevoed hondje. Zo leuk om te horen. Voor Diki practisch de hele dag aan de riem. Samen uitrusten vandaag.

Halverwege de koffietafel toen iedereen het nodige op had aan brrodjes en vlaai, met en zonder slagroom, haha, , werd het mij te druk en luidruchtig. Ben toen een stukje gaan lopen, en bij terugkomst mocht ik heel rustig in een kamertje met een heerlijke bank en een mooi zacht kleed op de grond , gaan zitten, ik durfde niet languit te gaan, maar kon toch een beetje bijkomen (ik heb ME dat is chronisch vermoeid, en fibromyalgie, altijd pijn). En jawel, ik hoor er echt bij, had keurig gezegd, ik ben in de buurt, maar ga even weg, mijn twee neven kwamen mij al zoeken, zo lief.
Kortom een mooie bijeenkomst waarin ik weer eens bevestigd kreeg dat ik hele fijne familie heb, al is deze dan ook klein,

Corrie

Bericht door Corrie » 06 apr 2024, 11:09

Vermoeiende dag voor jou en Diki maar fijn dat je bij de uitvaart kon zijn
Nu fijn relaxen met Diki , wat een lief zorgzaam hondje is ze toch :love
Leuk cadeautje gehad , jarig geweest of binnenkort :geenidee
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 06 apr 2024, 11:57

Corrie schreef:
06 apr 2024, 11:09
Vermoeiende dag voor jou en Diki maar fijn dat je bij de uitvaart kon zijn
Nu fijn relaxen met Diki , wat een lief zorgzaam hondje is ze toch :love
Leuk cadeautje gehad , jarig geweest of binnenkort :geenidee
Vandaag ben ik jarig en vanaf vandaag mag ik voordeliger in het openbaar vervoer :peeshees

Corrie

Bericht door Corrie » 07 apr 2024, 13:28

Zo leuk de winnende foto' s boven aan het forum :super
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 07 apr 2024, 16:37

Zeker leuk, goed gedaan, dat afwisselende.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 07 apr 2024, 22:53

Ah wat lief dat jullie dat zeggen :dogpet :xlove

Zien jullie daar ook de banner met een zwart/witte shihtzu? of die met het lange haar?.....
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 apr 2024, 12:10

Ja ik zie een zwart witte shih. Leuk is tie.
Hop met de beentjes :goedzo
Heb vanmorgen. Gewandeld, boodschappen opgeruimd, plantjes water binnen, en beetje in de tuin, paardenbloemen gewied. Nu dan ook pap af. Maar goed gevoel.
Vorig jaar zakje cactuszaad gezaaid. Er zijn zes stuks gelukt en die worden best al grooooot. Heb bij alie leuke bloempotjes gekocht en die zijn net binnen ben heeel benieuwd, , nog niet uitgepakt.

Corrie

Bericht door Corrie » 08 apr 2024, 12:12

Op de phone niet de banner met zwart / witte sjoe
Ik zie ook de winnende foto's niet op de phone maar wel op de laptop :wave
Afbeelding

Plaats reactie