Schrijf mee!! aan het Shihtzu verhaal....
Re: Schrijf mee!! aan het Shihtzu verhaal....
Misschien heeft Karel zijn vrouwtje een tip waar we moeten zoeken of Karel kan natuurlijk alweer lekker thuis zijn en zich laten verwennen door zijn vrouwtje. Als Karel nog spoorloos is zoeken we verder hoor.
Maar waar is Karel, wat voert de boef uit in zijn eentje op het strand?
Oh wat een knapperd ben jij Joris
Ohhhh zal Joris het geurtje van kareltje wel oppikken
of.....

Whoehoeeee jongens waar zijn jullie ik weet niet waar ik ben, zat op een boot en nu ben ik hier....

Ik ga eerst maar eens een tukkie doen, hier misschien een goed plekje om even te rusten....

Gelukkig Karel, je bent letterlijk en figuurlijk weer "boven water".
L& K wilden eigenlijk ook wel zo'n avontuur beleven als Kareltje dus op zoek naar de boot

Maar helaas geen boot te vinden hier , Kareltje ook niet gezien , gevraagd aan andere viervoeters , woef woef die kennen wij niet

Maar helaas geen boot te vinden hier , Kareltje ook niet gezien , gevraagd aan andere viervoeters , woef woef die kennen wij niet

Wat een heerlijke relaxplek, maar denk dat Kareltje nog niet gevonden is want dat heeft z'n vrouwtje nog niet laten weten 

Helaas is Karel niet helemaal in orde. Lees dat hij behoorlijk aan het hoesten is en dit zowel Karel als zijn vrouwtje uitput.
Mijn mannen kunnen vanaf morgenmiddag 2,5 week van mijn aanwezigheid genieten, dankzij de meivakantie.
Plannen hebben we niet en gaan zien wat de vrije dagen brengen.
Mijn mannen kunnen vanaf morgenmiddag 2,5 week van mijn aanwezigheid genieten, dankzij de meivakantie.
Plannen hebben we niet en gaan zien wat de vrije dagen brengen.