Jaaa inderdaad, als je naar rechts kijkt daar vlakbij zie je een schaapje met dichte ogen
Ik moest ook drie keer kijken hoor

Goed van je Marga. Ik geef diki ook een paar keer per week een elandhuid stokje, en ik ,,poets,, met een vingerhoesje van petosan of zoiets.mMarga. schreef: ↑01 jun 2024, 07:55Toen ik vanmorgen vroeg met Lotus op pad was had ik eerder het gevoel dat we richting herfst gaan als richting zomer, het was best frisjes.
Na een half uurtje op hertenhuid met een beetje tandgel (Dentisept) te hebben geknaagd ligt Lotus nu in diepe slaap op de bank.
Dit is eigenlijk een nieuw vast ritueel, met Balou er bij kon dit niet, die had toch wel enige voedselnijd.
Ik doe mijn uiterste best om Lotus een gebitsreiniging te besparen, tandenpoetsen lukt niet dan maar drie keer per dag op hertenhuid knagen (1x per dag met de tandgel).
Ik had bij Aliexpress een snuffelmat gekocht, hij is echt leuk maar stinken dat hij doet,na te zijn gewassen stinkt hij nog steeds, wel minder maar toch.
Ik ga in winkels altijd op zoek naar een normale kassa, ik vind die onbemande dingen niets. Ik heb niets tegen verandering en vooruitgang maar ik hoef niet overal blij mee te zijn.Ientje schreef: ↑01 jun 2024, 16:42Pfoeh zou een pakje komen, na 4 uur, dus om half 4 nog even gekeken, komt nu dag of drie later, ach ja dhl.
Dus ik dacht ga even naar het muntplein (voor Corrie dan weet ze waar ik was) bij AH grote bitterkoeken kopen, die zijn zo lekker en het is toch ook zaterdag.
Daxht om half 4 zal het niet meer zo druk zijn. Maar wat een ellende zeg, een kassa nog, onbemensd, en allemaal van die scan apparaten. Ik was niet verder gekomen dan de ingang, want toen zag ik een aanbieding van andere koeken liggen, tweede gratis en die zijn ook lekker.
Dus twee pakjes gepakt.
Naar zo,n scan ding.
Aardige mevrouw die voor me was, mijn bloeddrruk denk ik al behoorlijk hoog, want hoe werkt dat. Die mevrouw hielp me, maar de prijs was van twee pakjes. Oh ja, bonuskaart, oeps jaren niet gebruikt, maar gevonden. Bleek de airmiles te zijn, geen korting, verder graaien, zucht zucht achter me, nog meer zenuwen voor mij. En ja bonuskaart ook gevonden. Inmiddels een ah grietje die kwam helpen, aardige mevrouw vertrok, gelijk had ze,
, en ja eindelijk kon ik pinnen, jippie en de helft vd prijs. Ben ik nog aan het pinnen staat er weer een grietje van ah naast me, even controle, ja, eh, ik heb nog niet betaald hoor. Grietje weer weg.
Met bonnetje stond ik voor het poortje en kon ik naar buiten, hoop dat als er brand is de poortjes allemaal opengaan? Zie je al die mensen al staan in noodtempo naar de scan voor een bonnetje om buiten te kunnen komen want brandalarm.?
Het is de toekomst, maar ik vind het echt niet leuk. Anders zou ik nu nog iemand gesproken hebben...... nu alleen maar stress,dit doen, nee nu moet u dat doen. Dat is toch niet gezellig. Ik word dus oud....ik voel me oud met mijn 65.
![]()

We zijn weer terug, ik kan met geen pen beschreven hoe geweldig het was. Zoveel gezien en beleefd. Wat een land en bevolking, zoveel respect naar elkaar toe en er gebeurt zelden iets. Iedereen laat iedereen met rust, in een cafe of waar dan ook hun spullen telefoons, tassen etc ze laten het gewoon liggen als ze bv naar de wc moeten en niemand neemt het mee. Ik ken de andere kant ook hoor, van stress en veel werken, competitie. Mijn moeder zei kijk je uit, die hoorde Korea, nou heb me zelden ergens zo veilig gevoeld. Zal wat foto’s erbij doen, die zijn zonder filter haha.

Sorry??? nee joh...

Volgens het boekje kunnen ze niet alleen, maar een nieuw maatje dat is heel voorzichtg, gedurende een paar wekken introduceren, anders knokken ze elkaar dood. Mijn eerste gerbil had ik alleen, en die heeft het langer volgehouden dan alle stelletjes die ik daarna gehad heb.,