Diki verdraagt de warmte beter dan dat ik dat doe. Gisteravond moest ze er toch echt even uit, de tuin? Doet ze dan dus niets in, het was nog tegen de dertig graden, . Even naar het grasveld, hier practisch voor de deur, parkeerplastsje oversteken en ik ben er. Ik loop te puffen, voel me ellendig, transpireer nl heel moelijk en ja dan krijg je het benauwd warm. Kijk ik waar diki is? Loopt ze lekker midden op het gras een sprintje te trekken........oke, gelijk aan de riem want dat was te warm, maar geeft wel aan dat ze zich goed voelt. Zo blij ben ik dan.
Vanmiddag , liet ik haar ook even plassen aan de overkant. Komt haar grote, kleine vijand er aan,

een gelijksoortig hondje, maar die heeft het vak perforator uitgevonden en vliegt kleine hondjes aan. Het hondje liep weer los, ik kon gelukkig voor het beest ons zag me omdraaien en teruglopen.het vrouwtje had eindelijk door hoe ze haar hondje bij mi wegj kon houden, Het hondje liep op de parkeerplaats, bloedhete stenen, geen schaduw, en wat doet vrouwtje, ze gaat fijn met een balletje gooien.......... toch niet echt slim, maar gelukkig was het beestje zo afgeleid dat ze,ons niet gezien heeft., aanlijnen was beter geweest denk ik dan, gelukkig ging het goed deze keer.
Ik zag haar verderop nog met de bal aan het gooien,
Vanmorgen was er leuke visite die nam toch leuke speeltjes mee. Ik heb een heel rustig hondje nu en Diki kan nu ook een deur op mijn verzoek opentrekken met een balletje aan een touwtje, want dat kreeg diki van de visite. Dichtdoen kon ze al als pup, bam beide pootjes tegen een deur aan. Opendoen is lastiger, moet je achteruit lopen en niet te snel want anders krijgt ze de deur tegen zich aan.