En wat erg van je vriendin en zo jong
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Diki reuk weer lekker Ientje

Normaal gesproken zet ik de kerstboom in december neer maar nadat mijn schoondochter dinsdag zei, ik zet denk ik de boom vast neer kon ik het ook niet laten.
Sinds woensdag staat de kerstboom hier en ik heb inmiddels alle andere kerstversiersels ook neer gezet alleen de boom buiten moet nog die zet ik maandag neer.
Het is vroeg dit jaar maar gezellig, kat Nemo moest alles even besnuffelen maar haalt gelukkig geen rottigheid meer uit.
Toen hij jong was heeft hij samen met de andere kat die ik toen had de boom omver gegooid, ze zaten er met z'n tweeën boven in.
Vanavond zie ik mijn kleine rooie, hij woont alweer jaren bij mijn dochter omdat hij als boerderijkitten niet geschikt was als binnenkat.
Vanavond ga ik bij mijn dochter oppassen, wel fijn dat ik weet hoe het met Lucky gaat en dat ik hem nog regelmatig zie.

De kerstboom die door de katten is omgegooid, ik deed toen de kant die tegen de wand stond niet versieren, inmiddels staat de boom gedeeltelijk voor het raam en is hij helemaal versierd.
Sinds woensdag staat de kerstboom hier en ik heb inmiddels alle andere kerstversiersels ook neer gezet alleen de boom buiten moet nog die zet ik maandag neer.
Het is vroeg dit jaar maar gezellig, kat Nemo moest alles even besnuffelen maar haalt gelukkig geen rottigheid meer uit.
Toen hij jong was heeft hij samen met de andere kat die ik toen had de boom omver gegooid, ze zaten er met z'n tweeën boven in.
Vanavond zie ik mijn kleine rooie, hij woont alweer jaren bij mijn dochter omdat hij als boerderijkitten niet geschikt was als binnenkat.
Vanavond ga ik bij mijn dochter oppassen, wel fijn dat ik weet hoe het met Lucky gaat en dat ik hem nog regelmatig zie.

De kerstboom die door de katten is omgegooid, ik deed toen de kant die tegen de wand stond niet versieren, inmiddels staat de boom gedeeltelijk voor het raam en is hij helemaal versierd.
Hier geen boom. Heb er niet zo veel mee.
Gelukkig dat Nemo de boom niet meer ingaat. Zie wel eens op youtube van die katten video’s waarin het niet altijd goed gaat.
Hier helaas geen kat. Mijn man en Molly zijn tegen
Gelukkig dat Nemo de boom niet meer ingaat. Zie wel eens op youtube van die katten video’s waarin het niet altijd goed gaat.
Hier helaas geen kat. Mijn man en Molly zijn tegen
De eerste keer dat m'n kleindochter een boom had zaten de katten er ook boven in en hup daar ging de boom
daarna nooit meer gebeurd .
Ik moet altijd lachen om de videotjes over katten .
Hier ook klaar met boom en lichtjes , vind het gezellig met de donkere dagen , hoewel we nu lekkere heldere vriesdagen hebben .

Ik moet altijd lachen om de videotjes over katten .
Hier ook klaar met boom en lichtjes , vind het gezellig met de donkere dagen , hoewel we nu lekkere heldere vriesdagen hebben .

Geen heel dorp meer Corrie. Maar zo ziet het er net zo mooi uit. Ik heb alleen de adventsster cq kerstster opgehangen gisteren, eerste advent. Ach ja, dat is mijn traditie.
Het kerstboompje heb ik vorig jaar niet eens naar boven gebracht maar staat nog onderaan de trap, ik dacht vorig jaar al of hij ooit boven zou komen....?. Nee dus. Wel makkelijk als ik hem weer neerzet.
Het kerstboompje heb ik vorig jaar niet eens naar boven gebracht maar staat nog onderaan de trap, ik dacht vorig jaar al of hij ooit boven zou komen....?. Nee dus. Wel makkelijk als ik hem weer neerzet.
Wat leuk die arrenslee Corrie.
@ Ientje
Jammer genoeg geen groot dorp , had er gewoon de puf niet voor
Op tafel de postcode loterij huisjes , ahhh weer eens wat anders
Haha jouw boompje stond nog beneden
idd makkelijk
@ Marga
Vind het zelf ook leuk die slee
Jammer genoeg geen groot dorp , had er gewoon de puf niet voor
Op tafel de postcode loterij huisjes , ahhh weer eens wat anders
Haha jouw boompje stond nog beneden
@ Marga
Vind het zelf ook leuk die slee

Die lampjes , sterretjes in de tuin, is dat op zonneenergie? Zijn ook heel erg leuk.
De kerstboom sta hier ook vond het wel een beetje vroeg
Wilde het eerder neer zetten.
Als Luca donderdag geopereerd wordt wil ik alles gedaan hebben.
Alleen nog wat kado,s verzinnen.

Leuk Truus
Je hebt gelijk , vanaf donderdag alle aandacht voor Luca
Je hebt gelijk , vanaf donderdag alle aandacht voor Luca

. Net met Diki in de tram naar de da voor controle en a***lklieren. We Stapten in en dan is daar een halletje en daar zat iemand in een rolstoel....met een mechelse,herder. En die ging me een partijtje te keer, had een blafband hoog in de hals, strak, om zag ik. Ik kon geen kant op want ze blokkeerde het hele,halletje en de andere kant was de voorkant en zat ook,vol.
Later zag ik,dat deze hond een hulphondenhesje droeg, maar of dat een ,,echte ,, was? Dit was er in ieder geval eentje die bij alie express te bestellen is. Samen met de blafband en het gedrag van deze hond (echt niet sociaal maar andere honden, diki dus, en een hulphond moet een andere hond negeren) denk ik dat dit dus misbruik maken is van een hesje. In ieder geval moet de homd nog veel leren. Was blij dat ze hem tenminste vast kon houden, anders had Diki niet bij de da gekomen,
Jammer maar dat gebeurt zoveel. Hesje bestellen, laten maken en dan mag hij overal mee naar toe, Handhavers hebben mij wel,eens aangesproken en zich verontschuldigd toen ik op,diki,s hesje wees. Maar op mijn uitleg, vraag altijd een pasje zeiden ze, nee hoor het hesje zegt genoeg. Jammer.
Diki,kroop op,schoot en vond het niet leuk dat gebler van die,hond op drie meter afstand, reageerde er verder niet op.
Later zag ik,dat deze hond een hulphondenhesje droeg, maar of dat een ,,echte ,, was? Dit was er in ieder geval eentje die bij alie express te bestellen is. Samen met de blafband en het gedrag van deze hond (echt niet sociaal maar andere honden, diki dus, en een hulphond moet een andere hond negeren) denk ik dat dit dus misbruik maken is van een hesje. In ieder geval moet de homd nog veel leren. Was blij dat ze hem tenminste vast kon houden, anders had Diki niet bij de da gekomen,
Jammer maar dat gebeurt zoveel. Hesje bestellen, laten maken en dan mag hij overal mee naar toe, Handhavers hebben mij wel,eens aangesproken en zich verontschuldigd toen ik op,diki,s hesje wees. Maar op mijn uitleg, vraag altijd een pasje zeiden ze, nee hoor het hesje zegt genoeg. Jammer.
Diki,kroop op,schoot en vond het niet leuk dat gebler van die,hond op drie meter afstand, reageerde er verder niet op.
Schandalig toch. Snap niet dat mensen dat doen en “nep” hestje. Iedereen ziet toch dat dat geen hulphond is als hij zo op andere honden reageert. Niet fijn zo in dat halletje.
Ik hoop dat hij zijn taken van dingen aangeven dan wel goed uitvoert.Ientje schreef: ↑04 dec 2024, 13:03. Net met Diki in de tram naar de da voor controle en a***lklieren. We Stapten in en dan is daar een halletje en daar zat iemand in een rolstoel....met een mechelse,herder. En die ging me een partijtje te keer, had een blafband hoog in de hals, strak, om zag ik. Ik kon geen kant op want ze blokkeerde het hele,halletje en de andere kant was de voorkant en zat ook,vol.
Vind het ook Schandalig
Kan begrijpen dat diki op je schoot wilde.
Kan begrijpen dat diki op je schoot wilde.

Hulphonden worden toch eerst helemaal opgeleid voordat ze bij iemand geplaatst worden
Kan me idd niet voorstellen dat dit een echte hulphond was
Niet normaal dat er NEP hesjes te koop zijn en dat mensen dat gebruiken
Kan me idd niet voorstellen dat dit een echte hulphond was
Niet normaal dat er NEP hesjes te koop zijn en dat mensen dat gebruiken