Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
We zijn er alweer aan toe hè. Beter weer. Haha. Ik wel in elk geval. Haat de winter en donkere dagen. Haha ff klagen, ben een echte hollander.
Gisteren met diki naar tuincentrum geweest met de trainer. Het ging stukken beter dan de vorige keer, maaaaaaar madam ging midden in een pad zitten poepen, schaamde me rot. Netjes opgeruimd met zakje en papiertje de vloer nageveegd natuurlijk, maar toch...
... hoop dat dit geen gewoonte wordt, donderdag moeten we naar de schoenen man, daar ligt vaste vloerbedekking ohhhhhhh
... hoop dat dit geen gewoonte wordt, donderdag moeten we naar de schoenen man, daar ligt vaste vloerbedekking ohhhhhhh
Je moet maar moeten diki
Wordt tijd voor de Lente Marga
Wordt tijd voor de Lente Marga

Sorry hoor maar moet wel lachen , die Diki
Ja het is bij hun gewoon we zijn aan het wandelen dus ff doen wat moet
Maar ik zou me idd ook geen raad weten als dit zou gebeuren
Ja het is bij hun gewoon we zijn aan het wandelen dus ff doen wat moet
Maar ik zou me idd ook geen raad weten als dit zou gebeuren

In tuincentrum bij ons tenminste is gewoon straat betegeling. Gizmo plaste, die dacht zelfde als buiten haha. Vond ook vervelend heb het gemeld.
Dus begrijp het wel.
Dus begrijp het wel.
Dat heeft Karel ook al eens gedaan in het tuincentrum geplast, midden op het pad
beste geurtjes zeker 

Hoe gaat het met je Jo Anne
Ik kan mij je schaamte voorstellen. Dit herinnerd mij aan mijn kindertijd, ik zal een jaar of acht geweest zijn, mijn moeder lag in het plaatselijke ziekenhuis en mijn vader vroeg mij kleding voor haar bij de receptie af te geven. Hij zei erbij, neem de hond maar mee dan is die ook uit geweest. Dus zo gedaan, gaat mijn hond precies voor de receptie zitten, dit vond ik al heel vervelend en de baliemedewerkster was ook niet zo aardig. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om een hond mee te nemen naar het ziekenhuis. Toen ze spullen ging halen zodat ik het op kon ruimen ben ik er huilend vandoor gegaan. Er zit een levensgroot verschil tussen de kinderen van acht toen en de kinderen van acht nu en ik was zeker niet zo mondig. Toen boos op mijn vader, boos op de hond maar vooral op die humeurige baliemedewerkster.Ientje schreef: ↑25 feb 2025, 10:37Gisteren met diki naar tuincentrum geweest met de trainer. Het ging stukken beter dan de vorige keer, maaaaaaar madam ging midden in een pad zitten poepen, schaamde me rot. Netjes opgeruimd met zakje en papiertje de vloer nageveegd natuurlijk, maar toch...
Lief dat je naar me vraagt Ientje, het gaat nog niet zo goed. Gaat traag het herstel, en gepaard met een ongelofelijke vermoeidheid.
Het is toch zo`n raar gevoel, dat je gezicht ik noem het maar zo "bevroren" kan zijn. Zelfs het spoelen van je mond na het tandenpoetsen gaat niet goed erdoor. Die zenuw heb je dus echt hard nodig.

Wat een zuurpruim was dat die baliemedewerkster.Marga. schreef: ↑27 feb 2025, 08:23Ik kan mij je schaamte voorstellen. Dit herinnerd mij aan mijn kindertijd, ik zal een jaar of acht geweest zijn, mijn moeder lag in het plaatselijke ziekenhuis en mijn vader vroeg mij kleding voor haar bij de receptie af te geven. Hij zei erbij, neem de hond maar mee dan is die ook uit geweest. Dus zo gedaan, gaat mijn hond precies voor de receptie zitten, dit vond ik al heel vervelend en de baliemedewerkster was ook niet zo aardig. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om een hond mee te nemen naar het ziekenhuis. Toen ze spullen ging halen zodat ik het op kon ruimen ben ik er huilend vandoor gegaan. Er zit een levensgroot verschil tussen de kinderen van acht toen en de kinderen van acht nu en ik was zeker niet zo mondig. Toen boos op mijn vader, boos op de hond maar vooral op die humeurige baliemedewerkster.Ientje schreef: ↑25 feb 2025, 10:37Gisteren met diki naar tuincentrum geweest met de trainer. Het ging stukken beter dan de vorige keer, maaaaaaar madam ging midden in een pad zitten poepen, schaamde me rot. Netjes opgeruimd met zakje en papiertje de vloer nageveegd natuurlijk, maar toch...

Vervelend JoAnne, dat het zo langzaam gaat. Ik hoo voor je dat het opeens zomaar een sprong vooruit maakt.
Marga,
Helemaal mee eens, vroeger en nu een wereld van verschil. Wat een nare ervaring voor je als kind.
Marga,
Helemaal mee eens, vroeger en nu een wereld van verschil. Wat een nare ervaring voor je als kind.
Dank je wel Ientje, daar hoop ik ook op.

Nu ook nog graag wat hogere temperaturen
Voor Jo-Anne beterschap

Het duur zeker lang voor het genees Jo-Anne 

Heerlijk wezen wandelen met Luca
en Mylo
Zit buiten in de zon ff genieten
Mooie zondag verder
Zit buiten in de zon ff genieten
Mooie zondag verder

Beterschap Jo-Anne.Jo-Anne schreef: ↑28 feb 2025, 12:01Lief dat je naar me vraagt Ientje, het gaat nog niet zo goed. Gaat traag het herstel, en gepaard met een ongelofelijke vermoeidheid.
Het is toch zo`n raar gevoel, dat je gezicht ik noem het maar zo "bevroren" kan zijn. Zelfs het spoelen van je mond na het tandenpoetsen gaat niet goed erdoor. Die zenuw heb je dus echt hard nodig.
![]()
Goedemorgen,
zonnetje komt al op hopelijk bij jullie ook heerlijk wandelweertje vandaag