Na twaalf dagen koorts (op een of twee dagen na )vandaag geen koorts. Hoop dat het zo blijft. Jaren geen griep gehad, maar dit is echt niet leuk. Sinds drie dagen wandel ik weer korte stukjes met dik. Ik was hier dus even niet. Hoop mijn leven weer te beteren
Na twaalf dagen koorts (op een of twee dagen na )vandaag geen koorts. Hoop dat het zo blijft. Jaren geen griep gehad, maar dit is echt niet leuk. Sinds drie dagen wandel ik weer korte stukjes met dik. Ik was hier dus even niet. Hoop mijn leven weer te beteren
Klopt Ientje , dit is een nare hardnekkige griep
Ik kon me ook niet heugen wanneer ik griep had gehad maar deze heeft me ook goed te pakken gehad net zoals heel veel mensen
Rustig aan , het duurt wel even voor je je weer goed voelt
Voor deze week mijn afspraak maar afgezed, twijfel nu al aan maandag. Maar dat heeft nog even tijd.
Gisteren stond mijn buurjongetje op de stoep met een enorme soepkop vol met rode soep. Ruikt niet naar tomatensoep. Geen idee wat het is maar ik ga het tussen de middag proeven. Is zeker voor twee dagen. Lijkt wel een klein zwembad zo groot.
Prachtig schilderij
Luna slaapt bij m'n voeten op bed , soms als ik er ' s nachts uit ben geweest komt ze naar m'n gezicht , snuf snuff lig jij hier weer vrouwtje , gelukkig dan kan ik weer verder slapen
Diki ligt ook aan mijn voeteneinde. Ze ligt er de hele nacht, volgens mij verplaatst ze totaal niet. Als ik er even uit ga, blijft ze ook gewoon liggen.
Prachtig schilderij
Luna slaapt bij m'n voeten op bed , soms als ik er ' s nachts uit ben geweest komt ze naar m'n gezicht , snuf snuff lig jij hier weer vrouwtje , gelukkig dan kan ik weer verder slapen
Luca lig ook aan het voeteneinde maar niet voor
Hij lig graag naast het bed naast me daar is het koel op het zijl
Als ik er s,nacht er uit moet moet Luca mee waar ik ben is Luca ook.