Het gaat de goede kant op
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Ja, maar nog steeds koorts, boven de 38. Nu al de zoveelste dag. Morgen zou de accupunctuur komen voor diki. Heb maar mail gestuurd. Ze is meer dan welkom, maar ik vond het wel zo netjes om te zeggen dat ik ziek ben. Geen corona maar griep is ook niet leuk.
Ben al langs de dokter geweest Ientje
Is toch goed van die koorts zo hoor
Sterkte Ientje
Is toch goed van die koorts zo hoor
Sterkte Ientje

Mooi Herfstplaatje Truus
Idd nog prachtig weer , fijne dag
Idd nog prachtig weer , fijne dag

Dank je Truus. Nee, niet langs de dokter, dat is nu te ver lopen.
het is griep dus uitzieken.
het is griep dus uitzieken.
Goedemorgen.
Een natte zaterdag ligt voor ons en een natte Diki ligt naast me. Ik vind het met winterjas nog best warm buiten, Die ga ik zo een beetje föhnen. Maar eerst wat leven in dit topic brengen.
Mijn griep is denk ik over, wel nog verkouderig. Maar voel me nog steeds niet oké. Heel erg moe, maar ja dat hoort er bij
Een natte zaterdag ligt voor ons en een natte Diki ligt naast me. Ik vind het met winterjas nog best warm buiten, Die ga ik zo een beetje föhnen. Maar eerst wat leven in dit topic brengen.
Mijn griep is denk ik over, wel nog verkouderig. Maar voel me nog steeds niet oké. Heel erg moe, maar ja dat hoort er bij
Ientje schreef: ↑04 okt 2025, 08:00Goedemorgen.
Mijn griep is denk ik over, wel nog verkouderig. Maar voel me nog steeds niet oké. Heel erg moe, maar ja dat hoort er bij![]()
Gatver ja dat hoort er wel bij maar is niet fijn nu heel erg moe nog....naast je gebruikelijke vermoeidheid
Heb je ook een oproep gehad voor een Corona prik?

Ja, had al afspraak staan, maar hu even uitgesteld. Ik heb wel een corona test gedaan, die was negatief. Corona heerst wel weer volop en toen ik op de vierde dag niets meer rook, heb ik toch maar een test gedaan. Reuk en smaak zijn inmiddels weer terug.Jo-Anne schreef: ↑04 okt 2025, 09:14Ientje schreef: ↑04 okt 2025, 08:00Goedemorgen.
Mijn griep is denk ik over, wel nog verkouderig. Maar voel me nog steeds niet oké. Heel erg moe, maar ja dat hoort er bij![]()
![]()
![]()
![]()
Gatver ja dat hoort er wel bij maar is niet fijn nu heel erg moe nog....naast je gebruikelijke vermoeidheid![]()
Heb je ook een oproep gehad voor een Corona prik?
Goedemorgen iedereen
Fijn dat het beter gaat met je Ientje , die vermoeidheid ken ik
Hier wat snotterig maar druk met verzorgen van mens en dier
Ik mis m'n lange ochtendwandelingen
en alles wat je dan tegenkomt en ziet .
Helaas komt dat niet meer terug
Ik heb ook oproep griepprik gehad , twijfel erg , vorig jaar voor het eerst genomen en ja hoor ik kreeg de griep en daarvoor nooit
Nog ff een leuk plaatje

Ik mis m'n lange ochtendwandelingen
Helaas komt dat niet meer terug
Ik heb ook oproep griepprik gehad , twijfel erg , vorig jaar voor het eerst genomen en ja hoor ik kreeg de griep en daarvoor nooit
Nog ff een leuk plaatje

Hallo lieve dieren heeft mij boefje
erbij gezet

Fijne dat het beter ga Ientje
Heeft ook een oproep gehad van de Corona prik,heeft die nog nooit gehad nooit Corona gehad.
Leuk plaatje Corrie

Fijne dat het beter ga Ientje
Heeft ook een oproep gehad van de Corona prik,heeft die nog nooit gehad nooit Corona gehad.
Leuk plaatje Corrie

Mooie plaatjes weer, lachen Corrie, mooi zoals Luca erbij staat Truus.
@Corrie
geweldig plaatje, dat koppie....en die tekst..
@Truus
Zooooo leuk, Luca erbij op je mooie plaat, vind het zo leuk dat je dat nog steeds doet, en deelt!
@Truus
Zooooo leuk, Luca erbij op je mooie plaat, vind het zo leuk dat je dat nog steeds doet, en deelt!

Is ook raar hè da je dan net griep krijgt, snap je twijfel..moeilijk...Corrie schreef: ↑04 okt 2025, 10:50Goedemorgen iedereen![]()
Ik mis m'n lange ochtendwandelingen![]()
Helaas komt dat niet meer terug![]()
Ook pneumokokkenprik uitnodiging gehad?
Is dat vanwege je knie dan Corrie dat je die leuke wandelingen niet meer kan maken?

Truus , fijn bezig zijn

Jo-Anne, ook jij begint de dag met een leuk plaatjeJo-Anne schreef: ↑05 okt 2025, 09:35Is ook raar hè da je dan net griep krijgt, snap je twijfel..moeilijk...Corrie schreef: ↑04 okt 2025, 10:50Goedemorgen iedereen![]()
Ik mis m'n lange ochtendwandelingen![]()
Helaas komt dat niet meer terug![]()
Ook pneumokokkenprik uitnodiging gehad?
Is dat vanwege je knie dan Corrie dat je die leuke wandelingen niet meer kan maken?![]()
Ik loop zelf idd niet zo goed meer
Omdat ze doof en staar heeft durf ik haar ook niet meer los te laten lopen
Nu heeft Kissy die zo graag rent
Is sinds afgelopen zondag verergert en nu moet ik ze apart uit laten
Ik heb nu voor het eerst ook oproep voor pneumokokken prik gehad , geen idee wat voor uitwerking die zal hebben
Twijfel alom , ik moet op de been blijven om alles draaiende te houden hier

Corrie wat zielig voor Luna en Kissy
En jij zelf ook last van je knie.
Hier alles goed met ons Luca is al druk geweest met spelen.
Kan het nog steeds niet geloven na dat die aan zijn pootjes zijn geholpen lijk het wel of die zijn puppie tijd terug heeft
Zo druk is die weer.
Fijn zondag dames
En jij zelf ook last van je knie.
Hier alles goed met ons Luca is al druk geweest met spelen.
Kan het nog steeds niet geloven na dat die aan zijn pootjes zijn geholpen lijk het wel of die zijn puppie tijd terug heeft
Zo druk is die weer.
Fijn zondag dames