Ik wens jullie allemaal een goede dag toe.
Jammer dat ik die leuke plaatjes niet weet om te plaatsen.

Als je bijv. goedemorgen hond lief intypt krijg je al leuke plaatjes....

Heerlijk weer voor een wandelingetjeIentje schreef: ↑09 okt 2025, 09:49Goedemorgen. Vanmorgen al bloed gaan prikken voor mezelf en Diki keek heel belangstellend en oplettend toe. Heeft ze gelijk een fijn wandelingetje gehad, daarna gedoucht en nu zit ik met mijn voetjes op de bank.. even bijkomen. Griep heeft er nog steeds goed ingehakt.
Onderhandelingen Gazastrook gaan er op lijken, ze zijn er nog lang niet maar laat het een hoopvolle eerste stap zijn.

Goedgezegd Corrie, de heersers, wat een ellende allemaal. Hopen dat het nu goed komt.Corrie schreef: ↑09 okt 2025, 09:58Heerlijk weer voor een wandelingetjeIentje schreef: ↑09 okt 2025, 09:49Goedemorgen. Vanmorgen al bloed gaan prikken voor mezelf en Diki keek heel belangstellend en oplettend toe. Heeft ze gelijk een fijn wandelingetje gehad, daarna gedoucht en nu zit ik met mijn voetjes op de bank.. even bijkomen. Griep heeft er nog steeds goed ingehakt.
Onderhandelingen Gazastrook gaan er op lijken, ze zijn er nog lang niet maar laat het een hoopvolle eerste stap zijn.![]()
Ik zit ook uit te puffen , boodschappen gedaan
Heb jij de griepprik al gehad , ik twijfel nog steeds
Hoop ook zo dat de onderhandelingen wat oplevert en er vrede komt , wat kunnen mensen ( of tewel de heersers) veel leed veroorzaken![]()

Dat snap ik zo goed dat je op de been moet blijven om alles draaiende te houden een hele opgave hoor, heftig voor je.Corrie schreef: ↑05 okt 2025, 10:57Jo-Anne, ook jij begint de dag met een leuk plaatjeJo-Anne schreef: ↑05 okt 2025, 09:35Is ook raar hè da je dan net griep krijgt, snap je twijfel..moeilijk...Corrie schreef: ↑04 okt 2025, 10:50Goedemorgen iedereen![]()
Fijn dat het beter gaat met je Ientje , die vermoeidheid ken ik
Hier wat snotterig maar druk met verzorgen van mens en dier
Ik mis m'n lange ochtendwandelingen![]()
en alles wat je dan tegenkomt en ziet .
Helaas komt dat niet meer terug![]()
Ik heb ook oproep griepprik gehad , twijfel erg , vorig jaar voor het eerst genomen en ja hoor ik kreeg de griep en daarvoor nooit
Ook pneumokokkenprik uitnodiging gehad?
Is dat vanwege je knie dan Corrie dat je die leuke wandelingen niet meer kan maken?![]()
![]()
Ik loop zelf idd niet zo goed meermaar sinds Luna hartproblemen heeft wil ze niet zo graag meer lopen
Omdat ze doof en staar heeft durf ik haar ook niet meer los te laten lopen
Nu heeft Kissy die zo graag rentartrose
Is sinds afgelopen zondag verergert en nu moet ik ze apart uit laten
Ik heb nu voor het eerst ook oproep voor pneumokokken prik gehad , geen idee wat voor uitwerking die zal hebben
Twijfel alom , ik moet op de been blijven om alles draaiende te houden hier

Jo-Anne schreef: ↑09 okt 2025, 21:17Dat snap ik zo goed dat je op de been moet blijven om alles draaiende te houden een hele opgave hoor, heftig voor je.Corrie schreef: ↑05 okt 2025, 10:57Jo-Anne, ook jij begint de dag met een leuk plaatje![]()
Ik loop zelf idd niet zo goed meermaar sinds Luna hartproblemen heeft wil ze niet zo graag meer lopen
Ik heb nu voor het eerst ook oproep voor pneumokokken prik gehad , geen idee wat voor uitwerking die zal hebben
Petje af![]()
Jammer dat je niet meer hulp hebt. Dan moet Henk een indicatie hebben geloof ik![]()

Corrie, wat ligt er veel op jouw bordje. Complimenten hoor hoe je alle ballen in de lucht houdt.Corrie schreef: ↑09 okt 2025, 21:44Jo-Anne schreef: ↑09 okt 2025, 21:17Dat snap ik zo goed dat je op de been moet blijven om alles draaiende te houden een hele opgave hoor, heftig voor je.Corrie schreef: ↑05 okt 2025, 10:57
Jo-Anne, ook jij begint de dag met een leuk plaatje![]()
Petje af![]()
Jammer dat je niet meer hulp hebt. Dan moet Henk een indicatie hebben geloof ik![]()
Henk heeft indicatie
2x per week hulp douche
1x per week dagopvang ( wat hij eigenlijk niet wil)
Ergo therapeute heeft voor trippelstoel gezorgd , er loopt nu een aanvraag voor een rolstoel waar hij op de dagopvang de hele dag in kan blijven zitten en lichtgewicht met duw ondersteuning
Psycholoog is geweest , het kost allemaal zoveel tijd
Casemanager die mij bijstaat in hoe het voor mij wat makkelijker kan
Je wordt er niet vrolijk van maar ' t is niet anders
Wij lopen al weken met lampjes. Meestal ga ik het eerste rondje om zes uur. Ook in het weekend. Geniet zo van de rust in de vroege ochtend. De lampjes heb ik niet op knipperstand hoor.Ientje schreef: ↑11 okt 2025, 08:21Goedemorgen. Vanmorgen zag ik de eerste hond weer met een lampjes halsband. Diki kijkt haar ogen uit, wil er noet naar toe , een hond die licht geeft, band die knippert, zouden die honden daar niet knetter van worden?
Snap ook niet waarom, die honden lopen altijd aan de lijn.
Het is wel grappig in het donker , je ziet eerst het lampje dan de hondLise schreef: ↑11 okt 2025, 08:40Wij lopen al weken met lampjes. Meestal ga ik het eerste rondje om zes uur. Ook in het weekend. Geniet zo van de rust in de vroege ochtend. De lampjes heb ik niet op knipperstand hoor.Ientje schreef: ↑11 okt 2025, 08:21Goedemorgen. Vanmorgen zag ik de eerste hond weer met een lampjes halsband. Diki kijkt haar ogen uit, wil er noet naar toe , een hond die licht geeft, band die knippert, zouden die honden daar niet knetter van worden?
Snap ook niet waarom, die honden lopen altijd aan de lijn.![]()