Naar de dokter

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Yvonne

Naar de dokter

Bericht door Yvonne » 23 mar 2020, 17:35

Viel me ineens een bult op onder het oogje van Gizmo, het zag er ook niet fris uit. Meteen de dierenarts gebeld, waarschijnlijk ooit iets kapot gegaan en daar vuil in gekomen. De kinderen zijn naar binnen geweest, ik heb een loopneus. Molly ook mee die blijft last van een super vies oor houden en ze moest geënt worden, omdat ze 1 jaar is. Oorsmeer gaan ze nu onderzoeken. Gelukkig niet ontstoken daar ben ik pas echt weken aan een stuk voor naar de dierenarts gegaan. Maar dit is natuurlijk ook niet goed. Vrijdag de uitslag. Met Gizmo zal het wel goedkomen. Die bult was een teken dat het aan het genezen was.
Ze spoot er een spulletje op rood was slecht groen goed, het werd groen. Ze ziet eruit alsof ze gepaintballt heeft :lol:
Afbeelding

Zynaluna

Re: Naar de dokter

Bericht door Zynaluna » 23 mar 2020, 18:02

Beterschap
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 23 mar 2020, 18:54

:proest da´s een goeie, Gizmo wezen paintballen
gelukkig is het goed
nu nog wachten op uitslag van Molly, hoop dat dat ook goed is
heeft ze zo lang ontstoken oor gehad, vervelend zeg
beterschap en knuff voor de meisjes en voor jou met de verkoudheid
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 24 mar 2020, 09:24

Ahw Gizmo je bent wel zielig hoor kijk nou dat koppie :love
Hopelijk geen last meer ervan.
En molly zo`n last van haar oren gehad en nog dus, kriebelt dat supervieze oor ook?
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 24 mar 2020, 09:42

Jo-Anne schreef:
24 mar 2020, 09:24
En molly zo`n last van haar oren gehad en nog dus, kriebelt dat supervieze oor ook?
Eerder pijnlijk dan flappert ze met haar oren (schudden). Dat doet ze nu niet meer, maar zoveel vies is niet normaal bij 2 keer per week oren reinigen.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 24 mar 2020, 09:49

Yvonne schreef:
24 mar 2020, 09:42
Jo-Anne schreef:
24 mar 2020, 09:24
Eerder pijnlijk dan flappert ze met haar oren (schudden). Dat doet ze nu niet meer, maar zoveel vies is niet normaal bij 2 keer per week oren reinigen.
Hoe kan dat dan? ik weet wel dat sommige honden veel oorsmeer aanmaken veel meer als een andere bijv. maar als het zo vies is zou je zeggen mijten of zoiets maar dat had de dierenarts dan wel gelijk gezegd waarschijnlijk. Ben benieuwd een herder van mij heeft ook ooit dat flapperen met haar oren gehad, die schudde zo hard met haar kop dat ze buiten westen raakte.
Afbeelding

Plaats reactie