Hoe gaat het met iedereen?

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Jo-Anne
Site Admin

Hoe gaat het met iedereen?

Bericht door Jo-Anne » 25 mar 2020, 20:32

Hobby`s al van stal gehaald om bezig te zijn? :partydance iedereen nog gezond?
In de clep-bar word tv gekeken.......

Afbeelding
Afbeelding

Zynaluna

Re: Hoe gaat het met iedereen?

Bericht door Zynaluna » 25 mar 2020, 20:42

Vooral gewerkt... moet ook gebeuren
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 25 mar 2020, 20:53

Zynaluna schreef:
25 mar 2020, 20:42
Vooral gewerkt... moet ook gebeuren
Ik dacht dat de Belgische mensen binnen moesten blijven, of vergis ik me nu? :shock
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 25 mar 2020, 20:55

Ben een ollander he :giller
Nee om te werken mag je de weg op.
Heb zelfs een papier dat ik de grens met Nederland over mag om te gaan werken.
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 25 mar 2020, 21:50

Hier alle vier nog gezond. Ben wel ietwat verkouden, maar al meer dan 2 weken en zit al weken hier vast, dus kan geen Corona zijn.
Begin wel Corona moe te worden, alhoewel we de dagen redelijk doorkomen, zou wat afleiding wel fijn zijn, maar dat is er niet. Poetsen, hond wandelen en series kijken en repeat :lol: . Klinkt bijna als vakantie, alleen alles wat gedwongen is voelt niet zo, als je begrijpt wat ik bedoel. Benieuwd hoe lang het nog duurt.

Lise

Bericht door Lise » 25 mar 2020, 22:59

Ik ben thuis aan het werken. Af en toe thuis werken is fijn, maar zoals nu iedere dag, is het toch een stuk minder prettig, Ik mis mijn collega's. We hebben wel online contact met elkaar, maar is toch net ff anders dan elkaar in het echt zien en spreken.
De doggies vinden het wel gezellig dat ik thuis ben en komen gezellig bij me zitten als ik achter mijn laptop zit of aan het bellen ben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel productiever ben :) . Geen kletspraatjes bij de koffie automaat, geen weekendverhalen etc. Afgelopen vrijdag wel een digitale vrijdagmiddag borrel gehouden :dance :dance .

Truus

Bericht door Truus » 26 mar 2020, 14:40

Hier alle 4 nog gezond maar we houden ons wel aan de regels
We vermaken ons wel al wat in de tuin gedaan en een poosje in de zon zitten in de tuin :zun
En Luca hou ons ook wel bezig en die kan heerlijk in de tuin rennen met zijn tunnel
Net ook een poosje in de tuin geweest,Nu lig die te slapen :love
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 26 mar 2020, 19:22

om te beginnen gelukkig nog gezond :grin:
met dit mooie weer zijn we ´s middags buiten en er komen regelmatig mensen langs :lopen
op die manier heeft Henk ook nog is een praatje
zelf vanmiddag nog ff bezig geweest met onkruid tussen de tegels weg halen
verder wat video chat met zus en vriendin
hoop toch zo dat de besmettingen minder worden, zo veel verdriet voor veel mensen :cry:
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 29 mar 2020, 08:51

Goedemorgen. Hier alles gelukkig ook nog goed. Loop in de ochtend een redelijke ronde, met apport en oefeningetjes op een verlaten veldje. Alleen uitkijken de mac is dichtbij en er liggen veel zakjes met restjes. .......
Verder heel stil maar niet veel anders dan anders.
Ben veel bezig met mijn diamond painting, heel verslavend. Een plaat is af, de tweede mee begonnen. Eentje met kippen. Bijna op de helft. Heb een nwe besteld bij alie, die ik eerst weken zal laten, liggen. Alle post overigens blijft hier minimaal 3 dagen liggen voor ik iets lees.
Behalve pakjes, die pak ik gelijk uit en daarna handen wassen.
Ik vind de lucht schoner worden en heb in de nacht minder last vd a27 of a12 of de a2, we zitten hier midden tussen de snelwegen. Merk jij dat nu ook corrie?
Ons kennismakingswandeling zit er voorlopig nog niet in..
Ben benieuwd of voor de pasen de scholen nog open gaan.

Corrie

Bericht door Corrie » 29 mar 2020, 10:31

@ Ientje
bedoel je dat je last van het geluid van de snelwegen hebt?
merk hier eigenlijk niks van.
afgelopen week met de vroege ochtend wandeling juist drukker
veel mannen die reistijd huis/werk omgezet hebben in een wandeling
ja samen wandelen moeten we nog even uitstellen, het was er afgelopen week mooi weer voor geweest :lopen
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 29 mar 2020, 14:52

Ja, vooral ,s nachts , heb altijd raam open. En bij een beetje noorder wind, herrie en soms zelfs stank en dan doe ik het raam dicht..
Nu zoveel minder.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 mar 2020, 19:59

Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 mar 2020, 20:04

Yvonne schreef:
25 mar 2020, 21:50
Hier alle vier nog gezond. Ben wel ietwat verkouden, maar al meer dan 2 weken en zit al weken hier vast, dus kan geen Corona zijn.
Begin wel Corona moe te worden, alhoewel we de dagen redelijk doorkomen, zou wat afleiding wel fijn zijn, maar dat is er niet. Poetsen, hond wandelen en series kijken en repeat :lol: . Klinkt bijna als vakantie, alleen alles wat gedwongen is voelt niet zo, als je begrijpt wat ik bedoel. Benieuwd hoe lang het nog duurt.
Lijkt geenzins op vakantie nee omdat je moet. Ben ook benieuwd hoelang dit nog gaat duren waarschijnlijk toch nog wel wat langer als 6 april. Sommige mensen zijn hun hun hele huis aan het witten en zo :-o
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 29 mar 2020, 23:55

Jo-Anne schreef:
29 mar 2020, 20:04
Yvonne schreef:
25 mar 2020, 21:50
Lijkt geenzins op vakantie nee omdat je moet. Ben ook benieuwd hoelang dit nog gaat duren waarschijnlijk toch nog wel wat langer als 6 april. Sommige mensen zijn hun hun hele huis aan het witten en zo :-o
Ja en alhoewel ik het echt al kotsbeu ben denk ik toch dat 6 april te vroeg is en dat we onszelf in de vingers snijden. Ik verwacht het niet in elk geval.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 30 mar 2020, 08:40

Bij ons is het sowieso verlengt tot half april met de optie tot begin mei.
De camping wordt ook nog niks, ook nog dicht.
Maar goed er zijn ergere dingen gaande.

De auto van nadia staat in de garage en die is ook dicht tot 16 april.
Gelukkig heeft ze een mini vervangwagen :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 30 mar 2020, 09:08

Corona moe, ja ik ook, en dan te bedenken dat dit nog heel lang gaat duren.
De enige die we er mee hebben, als we nu gezond zijn, is onszelf als we weer het volle leven in gaan.
Ik begin paranoia te worden merk ik. Loop ik vanmorgen langs de mac , ligt helemaal vol met zooi natuurlijk, denk ik, ja daar hebben mensen uit en van gegeten, speeksel, handen, overdracht, ieuww als dat maar niet uitwasemd, diki snel mee getrokken, want ja, als ze er aan likt en dan mij likt, zucht.

Kwam een enorme amstaf tegen waarvan ik weet dat baasje hem niet kan houden. Maar volgens haar is tie alleen maar een ,,bange schijtert,, tja, wel met veel gegrrom en uitvalgedrag. Dus ik ging de andere kant op. Kom ik mensen!! Tegen ohhhhhh.
Dat bedoel ik dus met paranoia worden, dit is toch niet normaal.......
Ik loop nog 1 x per dag, de tweede keer neemt de buurman die graag wil lopen en dan ook 1,5 uur weggaat voor zijn rekening. Niets moet, maar is wel fijn, zeker nu.
Diki is ook heel blij met spelletjes, detectie, en noem maar op. Een dat kan in huis en in de tuin

Truus

Bericht door Truus » 30 mar 2020, 14:02

Ja hier iedereen nog gezond
We hebben hier een verjaardag me zwager is 89 geworden maar het feest ga niet door.
coronavirus blijven ook na 6 april van kracht, melden bronnen in Den Haag. Scholen en horeca blijven langer dicht.
Het geluid over last is hier een stuk minder hier een snel weg achter de tuin.
Hoop dat het snel over is allemaal.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 30 mar 2020, 14:59

Week 3 van thuiswerken.

Ik mis mijn collega's en was helemaal happy dat ik afgelopen donderdag een ochtend naar mijn werk kon en zowaar vier collega's heb gezien (uiteraard hebben we afstand gehouden).
Aan de andere kant is het ook wel lekker dat ik binnen 1 minuut vanuit bed op kantoor ben :) :)

Het duurt even, maar komt allemaal goed.

Paranoia, bang en gestresst zijn is niet goed voor je immuunsysteem. Probeer er zo relaxt mogelijk mee om te gaan.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 30 mar 2020, 21:22

Ientje schreef:
29 mar 2020, 08:51
Goedemorgen. Hier alles gelukkig ook nog goed. Loop in de ochtend een redelijke ronde, met apport en oefeningetjes op een verlaten veldje. Alleen uitkijken de mac is dichtbij en er liggen veel zakjes met restjes. .......
Verder heel stil maar niet veel anders dan anders.
Ben veel bezig met mijn diamond painting, heel verslavend. Een plaat is af, de tweede mee begonnen. Eentje met kippen. Bijna op de helft. Heb een nwe besteld bij alie, die ik eerst weken zal laten, liggen. Alle post overigens blijft hier minimaal 3 dagen liggen voor ik iets lees.
Behalve pakjes, die pak ik gelijk uit en daarna handen wassen.
Ik vind de lucht schoner worden en heb in de nacht minder last vd a27 of a12 of de a2, we zitten hier midden tussen de snelwegen. Merk jij dat nu ook corrie?
Ons kennismakingswandeling zit er voorlopig nog niet in..
Ben benieuwd of voor de pasen de scholen nog open gaan.
Diamond painting, leuk kunnen we het zien :Foto :cheer
Afbeelding

Plaats reactie