geen zin

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

geen zin

Bericht door Corrie » 20 mei 2020, 09:24

Afbeelding

hebben jullie dat ook wel eens, dat je gewoon geen zin hebt om de dag te beginnen :(
dat had ik vanmorgen en geen idee waarom, ben gezond, met de honden gaat het goed en niemand verloren de laatste tijd
ben altijd vroeg wakker, lig dan nog wat te soezen, waar zal ik heen lopen met de honden en wat verder te doen die dag
vanmorgen dacht ik loop een klein rondje en weer naar huis en tja wat dan "geen zin geen zin"
moest mezelf dus flink toespreken en een lange wandeling gemaakt, zwaaien naar iemand in de verte, een hond die blij op je afkomt voor een snoepje,
een praatje met een meneer die iedere dag de wijk doorloopt met rollator en prachtige foto´s maakt van de zwanen, ooievaars, ganzen, vogels
maar helaas nog steeds geen zin bahhhhh
ga nu maar de planten water geven want ik wil wel dat die het goed blijven doen, daarna koffie en dan geen idee
moet trouwens naar de tandarts vanmiddag, niks engs , maar zie er gewoon tegenop om er heen te lopen
wat een gezeur wat een gezever, hoop dat jullie meer zin hebben vandaag en iets leuks of gezelligs kunnen doen
fijne dag allemaal
:zwaai :zwaai
Afbeelding

Ientje

Re: geen zin

Bericht door Ientje » 20 mei 2020, 09:46

Heel herkenbaar.
Vraag bij jezelf, doe ik er iemand te kort mee, een dagje lekker luieren, boekje lezen, niets doen?
Een keer een dagje aan toegeven kan heel fijn zijn.

Corrie

Bericht door Corrie » 20 mei 2020, 14:05

ohhhh ik kan het wel hoor, geen zin in h.h werkjes dan ff libelle lezen
of even de tv aan of video bellen met vriendin of gewoon met dit weer buiten zitten
maar dat gevoel van algehele lamlendigheid is niet iets herkenbaars voor mij
ben even bezig geweest met foto´s T.O.T , vind ik ook wel leuk om te doen
ging ook niet zoals ik wilde :mrgreen:
maar uiteindelijk toch nog wat geworden :cheer :cheer
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 20 mei 2020, 14:27

Gelukkig toch nog wat geworden, toch een goed gevoel, dat scheelt. Hoe gaat het nu?

Ik ben vanmorgen gaan tekekenen, lijkt nergens op, helemaal teleurgesteld, morgen verder. Gelukkig kan je met pastel heel veel keer er over heen gaan,

Corrie

Bericht door Corrie » 20 mei 2020, 16:08

ben net terug van de tandarts, leek wel dronken toen ik naar huis liep :giller :giller

ik heb totaal geen gevoel voor tekenen, vond het vroeger altijd waardeloos tekenles :mrgreen:
deed liever handwerken, doe ik nu ook niet meer, heb er geen geduld meer voor
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 20 mei 2020, 16:59

Corrie schreef:
20 mei 2020, 16:08
ben net terug van de tandarts, leek wel dronken toen ik naar huis liep :giller :giller
Nou Corrie zat er er een borreltje in de verdoving dan :giller
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 20 mei 2020, 20:53

Corrie ik had geen zin vandaag
Ben lekker met Luca weze wandelen :run
Tuin in het zonnetje gezeten puzzel boekje erbij colaatje erbij heerlijk
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 20 mei 2020, 22:36

Corrie schreef:
20 mei 2020, 14:05
ohhhh ik kan het wel hoor, geen zin in h.h werkjes dan ff libelle lezen
of even de tv aan of video bellen met vriendin of gewoon met dit weer buiten zitten
maar dat gevoel van algehele lamlendigheid is niet iets herkenbaars voor mij
ben even bezig geweest met foto´s T.O.T , vind ik ook wel leuk om te doen
ging ook niet zoals ik wilde :mrgreen:
maar uiteindelijk toch nog wat geworden :cheer :cheer
Zo Corrie, we kunnen elkaar een handje geven. Ik heb al dagen last van algehele lamlendigheid. Nergens zin in, geen puf en niet vooruit te branden. Kortom blahhhh. Je zou er depri van worden.

Vanochtend om zes uur met de honden de polder in gegaan. Dit was een hele goede zet. Drie jonge reeën vlak voor mijn neus. Helaas net te laat om een foto te schieten.

Na de wandeling mocht ik na weken weer eens een paar uur naar school. Zowaar tien collega's gezien en in het echt gesproken.
Vanmiddag verder thuis gewerkt. Thuiswerken is zo saai. Ik mis echt de interactie met collega's en studenten.

Aan het eind van de middag nog een parkwandeling met de mannen gedaan. En weer jong spul gezien. Deze keer zwanen.

In ieder geval ben ik weer aardig bijgetankt en hoop dit voorlopig vast te houden.

Afbeelding
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 21 mei 2020, 10:53

Heel menselijk hoor, iedereen heeft wel van die dagen, ik ga dan vaak ook snaaien want wat maken die kilootjes extra nu uit?

Truus

Bericht door Truus » 21 mei 2020, 21:48

Liefffffffff Lise dat jongen spul
Afbeelding

Plaats reactie