Marga. schreef: ↑29 aug 2021, 10:29
Lise schreef: ↑28 aug 2021, 23:17
Zijn er nog leden die "het weekend van" op willen pakken? Beetje jammer, dat dit soort dingen hier niet opgepakt worden. M.i. is het hier posten als je hondje of jij zelf aan het dokteren bent, niks mis mee hoor maar het zou zo leuk zijn om het forum wat op te peppen en er wat meer positieve items op te plaatsen. In ieder geval zal ik volgend weekend "het weekend van" op me nemen.
Ik begrijp je wel, je mist momenteel de positieve verhalen op het forum en die wil je graag ook lezen.
Ik onderneem weinig met mijn honden juist omdat ze ziek zijn dus mijn weekenden met de honden zijn te eentonig en zaai om te delen dus "het weekend van" gaat het voor mijn honden niet worden. Wel deel ik mijn zorgen over mijn honden juist omdat hier mensen zijn die omdat ze ook van hun honden houden mijn zorgen en angsten begrijpen. Maar ik ben zeker ook voor het delen van positieve verhalen die ik met mijn honden natuurlijk ook meemaak.
Tuurlijk is dit forum er ook voor om zorgen en angsten met elkaar te delen. Ik wil ook niemand verplichten om aan het "weekend van" mee te doen. In ieder geval zal ik ieder 1e weekend van de maand, mijn weekend met de mannen met jullie delen

. Het zou wel fijn zijn als er dan reacties komen en dan bedoel ik niet alleen reacties van leuke foto's etc. Ik wil echt niemand tegen het hoofd stoten, maar hoop zo dat dit forum een boost krijgt en ook nieuwe leden meer gaan plaatsen en reageren. Als dit forum verjongd kan er misschien in de toekomst ook eens een hondenwandeling gepland worden. Op het vorige forum waren er in het begin regelmatig hondenwandelingen. He was zo leuk om baasjes en honden in het echt te zien. Niet iedereen zit daar natuurlijk op te wachten, vandaar mijn oproep aan nieuwe leden "laat je horen" op dit forum. Een forum kan super leuk zijn, maar je moet er als lid natuurlijk wel een beetje energie in steken.
Zo, dit was dan mijn peptalk :lol: :lol: .