Dit deden ze vroeger hier ook, eerst gingen we met alle scholen samen de vlag hijsen en het Wilhelmus zingen op een groot plein waarna we allemaal naar onze eigen school gingen om spelletjes te doen. Dit gebeurde ongeveer 55 jaar geleden, het samen zingen is na een paar jaar geschrapt en toen werd de vlag bij de eigen school gehesen.
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Zelfde leeftijd dus zo,n beetje, wat een herkenning en wat een fijne herinneringen.Marga. schreef: ↑28 apr 2022, 09:56Dit deden ze vroeger hier ook, eerst gingen we met alle scholen samen de vlag hijsen en het Wilhelmus zingen op een groot plein waarna we allemaal naar onze eigen school gingen om spelletjes te doen. Dit gebeurde ongeveer 55 jaar geleden, het samen zingen is na een paar jaar geschrapt en toen werd de vlag bij de eigen school gehesen.
Klopt, dat zal wel landelijk zo zijn gegaan.Ientje schreef: ↑28 apr 2022, 10:20Zelfde leeftijd dus zo,n beetje, wat een herkenning en wat een fijne herinneringen.Marga. schreef: ↑28 apr 2022, 09:56Dit deden ze vroeger hier ook, eerst gingen we met alle scholen samen de vlag hijsen en het Wilhelmus zingen op een groot plein waarna we allemaal naar onze eigen school gingen om spelletjes te doen. Dit gebeurde ongeveer 55 jaar geleden, het samen zingen is na een paar jaar geschrapt en toen werd de vlag bij de eigen school gehesen.
Leuke gehad gisteren was druk in de stad jullie ook een leuke dag gehad voor met kinderen vond ik het leuk voor.
Ben vanmorgen na de Fisio geweest hij heeft me door gestuurd na de schouder poli om 12 mei heeft zoveel pijn
Er zijn 2 opties een spuit weer of opereren weet het nog nog wat ik doe heeft 14 dagen bedenkt tijd.
Ben vanmorgen na de Fisio geweest hij heeft me door gestuurd na de schouder poli om 12 mei heeft zoveel pijn
Er zijn 2 opties een spuit weer of opereren weet het nog nog wat ik doe heeft 14 dagen bedenkt tijd.

Wat vervelend dat je nog steeds zo veel last van je schouder hebt, ik hoop dat ze je bij de schouderpoli verder kunnen helpen.Truus schreef: ↑28 apr 2022, 15:09Leuke gehad gisteren was druk in de stad jullie ook een leuke dag gehad voor met kinderen vond ik het leuk voor.
Was al een keer bij de schouderpoli geweest toen een spuit gehad toen die uitgewerkt kwam de pijn terug
Moest al na 3 maanden terug komen als het niet minder werd.
Moest al na 3 maanden terug komen als het niet minder werd.

Hey, gisteravond terug gekomen. Het was geweldig, hele dagen rond gelopen, heerlijk de warmte voelen, eten met uitzicht op zee, op een catamaran dolfijnen spotten. Een paradijs op aarde, nu ff verwerken dat we weer terug zijn
De honden hadden ons gemist zei mijn man.
Gaat het met verwerkenYvonne schreef: ↑04 mei 2022, 12:04Hey, gisteravond terug gekomen. Het was geweldig, hele dagen rond gelopen, heerlijk de warmte voelen, eten met uitzicht op zee, op een catamaran dolfijnen spotten. Een paradijs op aarde, nu ff verwerken dat we weer terug zijn.
De honden hadden ons gemist zei mijn man.
Heb je ook echt gezeild met de catamaran?
ennuhhh heb je

Hierbij wat foto’s.Jo-Anne schreef: ↑04 mei 2022, 14:26Gaat het met verwerkenYvonne schreef: ↑04 mei 2022, 12:04Hey, gisteravond terug gekomen. Het was geweldig, hele dagen rond gelopen, heerlijk de warmte voelen, eten met uitzicht op zee, op een catamaran dolfijnen spotten. Een paradijs op aarde, nu ff verwerken dat we weer terug zijn.
De honden hadden ons gemist zei mijn man.![]()
![]()
ennuhhh heb je![]()
![]()
![]()
Het verwerken, tsja, Molly en Gizmo helpen wel daar mee, blij ze weer om me heen te hebben.
Met de catamaran weg is gewoon een excursie, stukje varen, hopen dolfijnen te zien en daarna even zwemmen, duurde 3 uur, kan ook langer, maar vond dat lang genoeg. We hadden wel geluk, die man zei ook, tis geen dierentuin, beloven kan ik niks. Kennelijk zijn de zee en de omstandigheden daar perfect voor dolfijnen om daar te wonen, zeg maar.

Ja wat kun je ze missen hè heerlijk dan om weer bij Molly en Gizmo te zijnYvonne schreef: ↑04 mei 2022, 16:55Hierbij wat foto’s.Jo-Anne schreef: ↑04 mei 2022, 14:26Gaat het met verwerkenYvonne schreef: ↑04 mei 2022, 12:04
Hey, gisteravond terug gekomen. Het was geweldig, hele dagen rond gelopen, heerlijk de warmte voelen, eten met uitzicht op zee, op een catamaran dolfijnen spotten. Een paradijs op aarde, nu ff verwerken dat we weer terug zijn.
![]()
ennuhhh heb je![]()
![]()
![]()
Het verwerken, tsja, Molly en Gizmo helpen wel daar mee, blij ze weer om me heen te hebben.![]()
Met de catamaran weg is gewoon een excursie, stukje varen, hopen dolfijnen te zien en daarna even zwemmen, duurde 3 uur, kan ook langer, maar vond dat lang genoeg. We hadden wel geluk, die man zei ook, tis geen dierentuin, beloven kan ik niks. Kennelijk zijn de zee en de omstandigheden daar perfect voor dolfijnen om daar te wonen, zeg maar.
Maar wat mooi Tenerife en zo lekker luxe! Wel geluk ja met de dolfijn prachtig. Best lang die trip met catamaran en wees maar blij niet echt gezeild ermee er stond een aardig briesje toen we vlogen zowat joh. Was op de Balearen ook mooi heerlijk de warmte voelen vond ik ook altijd, leek anders de warmte daar, onzin natuurlijk
thanks super foto`s

kan me voorstellen dat jullie genoten hebben , ziet er geweldig uit daar
goed zeg dat jullie dolfijnen gezien hebben, dat is vaak maar net geluk hebben
denk dat de honden ook blij waren jullie te zien
en omgekeerd natuurlijk ook

goed zeg dat jullie dolfijnen gezien hebben, dat is vaak maar net geluk hebben
denk dat de honden ook blij waren jullie te zien

Zo mooi! Die fotoos.
Vandaag de nieuwe schutting. Vanmorgen het net losgeknipt zodat het zo weer vast gemaakt kon worden. Maar de schutting staat opeens 10 a 15 cm richting de buren. Naast de erfgrens, of onze schutting stond verkeerd, al 40 jaar. . Ik zag het omdat de achterkanten niet meer aan elkaar zitten kan een kat en zeker en diki doorheen. Morgen komen ze weer.
Ze hebben de helft gedicht met een oude plank van de oude schutting. Ik baal als een stekker.

Het zwarte, daar stond de vorige schutting.

Ze hebben de helft gedicht met een oude plank van de oude schutting. Ik baal als een stekker.

Dat is nogal wat. Een aardig verschil!
Wie laat de schutting plaatsen, is hij van jou?

Samen. Buurvrouw heeft de afspraken gemaakt, maar als erfgrens moet je meebetalen.
Oh jee, da’s balen ja. Hopelijk snel gemaakt.
Zulke zaken zie je wel eens bij de Rijdende Rechter, hopelijk zien we je niet op tv
Zulke zaken zie je wel eens bij de Rijdende Rechter, hopelijk zien we je niet op tv
Dacht ik ook al aan.
Wat een mooie foto's, ik kan mij voorstellen dat je hebt genoten en even aan de thuissituatie moet wennen.Yvonne schreef: ↑04 mei 2022, 16:55Hierbij wat foto’s.Jo-Anne schreef: ↑04 mei 2022, 14:26Gaat het met verwerkenYvonne schreef: ↑04 mei 2022, 12:04
Hey, gisteravond terug gekomen. Het was geweldig, hele dagen rond gelopen, heerlijk de warmte voelen, eten met uitzicht op zee, op een catamaran dolfijnen spotten. Een paradijs op aarde, nu ff verwerken dat we weer terug zijn.
![]()
ennuhhh heb je![]()
![]()
![]()
Het verwerken, tsja, Molly en Gizmo helpen wel daar mee, blij ze weer om me heen te hebben.![]()
![]()
Ook al stond de schutting niet precies op de erfgrens, dit kun je toch niet maken zonder overleg.Ientje schreef: ↑05 mei 2022, 16:23Vandaag de nieuwe schutting. Vanmorgen het net losgeknipt zodat het zo weer vast gemaakt kon worden. Maar de schutting staat opeens 10 a 15 cm richting de buren. Naast de erfgrens, of onze schutting stond verkeerd, al 40 jaar. . Ik zag het omdat de achterkanten niet meer aan elkaar zitten kan een kat en zeker en diki doorheen. Morgen komen ze weer.
![]()
Ik hoop dat ze het bij jou weer helemaal dicht gaan maken zodat Diki er niet vandoor kan.