Diki, bloedprikken en nu op zoek naar een andere da.

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Ientje

Re: Diki, bloedprikken en nu op zoek naar een andere da.

Bericht door Ientje » 09 jun 2024, 08:39

Marga. schreef:
09 jun 2024, 07:52
Ientje schreef:
07 jun 2024, 17:35
Dacht ik ook, maar bewijs het maar, dus ik ga die discussie maar niet aan.
Dit kun je idd beter ook niet doen, het levert een boel gedoe en frustratie op.
Hopelijk helpt de behandeling bij de fysio.
Helemaal met je eens.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 jun 2024, 22:04

Ientje schreef:
07 jun 2024, 14:27
Het is ook logisch na die worstelpartij, de kop werd daarbij vastgehouden maar niet het lijf, dus dat draaide alle kanten op. En dan hangt er 7,5 kg aan zo,n nek. Balen, maar gebeurd is gebeurd.
Heb jij niet zoiets van ik grijp dan in als ik zoiets zie gebeuren :geenidee als zo`n kopje alleen wordt vastgehouden
Is moeilijk hè, je wilt je er misschien ook niet mee bemoeien met zo`n arts....
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 10 jun 2024, 00:13

Jeetje wat een verhaal. Ik begrijp je helemaal was ook een andere gaan zoeken. Hij klonk echt amateuristisch hoe ze het aanpakte.
Hopelijk kan de nieuwe dierenarts op een betere manier jullie helpen.
Ik heb ook wel eens het jdee dat niet altijd het dier voorop staat of misschien wel, maar dat ze wel alles uit de kast trekken waar ze geld mee kunnen verdienen. Laatst met Gizmo haar operatie hadden we afgesproken wat er moest gebeuren. Ik ben nog 3 keer gebeld, wilt u het opsturen etc terwijl dit al besproken was , had geen zin achteraf.

Ientje

Bericht door Ientje » 12 jun 2024, 08:53

Jo-Anne schreef:
09 jun 2024, 22:04
Ientje schreef:
07 jun 2024, 14:27
Het is ook logisch na die worstelpartij, de kop werd daarbij vastgehouden maar niet het lijf, dus dat draaide alle kanten op. En dan hangt er 7,5 kg aan zo,n nek. Balen, maar gebeurd is gebeurd.
Heb jij niet zoiets van ik grijp dan in als ik zoiets zie gebeuren :geenidee als zo`n kopje alleen wordt vastgehouden
Is moeilijk hè, je wilt je er misschien ook niet mee bemoeien met zo`n arts....
Dat had ik moeten doen, maar ik bevries op zo een moment , autisme? en kan niets meer, dan registreren en denken dit is niet goed........ en toen ik weer bij mijn positieven kwam..... was het gebeurd.
Dit is het zelfde als hele kleine kinderen naar me toe komen, dan sta ik te beven op mijn benen en bevries en denk niet doen........ dat is autisme, is me uitgelegd, dus dit bij de da zal net zoiets zijn?

Ientje

Bericht door Ientje » 26 jun 2024, 14:26

Vandaag dus de behandeling door fysio . Ze heeft osteopathie gedaan. Nek zat vast, kaken zaten vast,( had ik ook gezien, diki gaapte niet door, bekje open en dan halverwege weer dicht), een rib heeft ze losgemaakt schouders waren goed , maar voorpoten deed ze ook iets mee, (zag haar een paar keer inderdaad iets manken bij overeind komen) en diverse plekken in de rug zijn ook behandeld,
Ze vond het niet gek na mijn verhaal, gebeurde wel vaker dat ze dit hoorde,
Ik ga nu toch een mail sturen, niet om gelijk te krijgen, wel,om aan te geven dat ze met beestjes bezig zijn die gevoel hebben.

Nu paar weken aankijken. Knapt het niet voldoende op dan weer aan de bel trekken

Plaats reactie