Tuintopic.....alweer herfst
Re: Tuintopic.....alweer herfst
Wat leuk, een egel. Kijk ook uit, ze hebben altijd vlooien en teken bij zich. Bij natuurmonumenten kan je een digitaal pakketje vragen, met help de egel de winter door. Heel,leuk is.het, ik kan het je ook opsturen?
Klopt, ik vond uitwerpselen waar van ik het vermoeden had dat ze van egels waren en toen ben ik gaan voeren. Ik heb altijd water staan voor de vogels en eventuele insecten..
Lief aangeboden maar ik zal eens bij natuurmonumenten kijken en het pakket aanvragen dan kun jij je eigen pakketje gebruiken.
Ze weten wel wat ze weggeven zeg

Leuk en kattenbrokjes zijn ze gek op. Liever geen melk.
Hier is de tuinegel al in winterslaap

Het was hoe dan ook lief aangeboden.
Klopt, zeker geen melk want hier gaan ze van aan de diarree maar gewoon water. En alleen kattenbrokjes (ik geef ze geweekt dit verteren ze makkelijker las ik ergens) met een hoog vleesgehalte en af en toe als lekker tussendoortje katten natvlees meer hebben ze niet nodig. Fruit en groente eten ze zelden het zijn vleeseters.
Dat is op tijd, hier scharrelen ze nog volop rond. Ik heb net een egelhuis gekocht om ze in de tuin te houden.
Prachtig om te zien en leuk dat je een egelhuisje hebt gekocht , blijven ze daar dan het hele jaar in

Laat je het egelhuis hier zien Marga?