Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Spannend Marga, een chi als hulphond, ik wist dat er eentje is, gehoord van mijn trainer, jij bent hem tegrn gekomen. Wat goed dat die mw er twee heeft. Warren ze et beiden bij?
Truus wat akelig. Doe kalm aan. Weet je hoe het komt, de extra pijn?
Truus wat akelig. Doe kalm aan. Weet je hoe het komt, de extra pijn?
Goedemorgen.
Vanmorgen merkte ik dat de behandeling van diki door de osteopaat geholpen heeft. De warme plek in haar nek is weg, ze rende weer om de bomen heen en vroeg weer om meer meer meer ...spelletjes. fijn.
Zo,n behandeling heeft tijd nodig voor jet gaat werken. Ik merkte al wel dat ze grotere passen maakte.
Vanmorgen merkte ik dat de behandeling van diki door de osteopaat geholpen heeft. De warme plek in haar nek is weg, ze rende weer om de bomen heen en vroeg weer om meer meer meer ...spelletjes. fijn.
Zo,n behandeling heeft tijd nodig voor jet gaat werken. Ik merkte al wel dat ze grotere passen maakte.
Ze had idd de beide honden bij haar, de chihuahua lag op haar schoot. Ze vertelde dat ze eerst steeds de hulphondpas in het ziekenhuis moest laten zien voor de chihuahua omdat ze daar ook niet bekent waren met dit ras als hulphond. Ik vind dit ras prima geschikt voor het werk wat hij nu doet, dingen aangeven, oppakken en b.v.b. deuren openmaken daar heeft hij simpel de bouw niet voor.
Fijn dat de behandeling Diki heeft geholpen.Ientje schreef: ↑25 aug 2022, 08:05Goedemorgen.
@ Ientje
Fijn dat de behandeling Diki geholpen heeft , ze is weer lekker speels
Fijn dat de behandeling Diki geholpen heeft , ze is weer lekker speels

Ik heb gisteren de uitslag van de echo van maandag van de internist gehad. Er was niets dat duid op kwaadaardigheid aan de schildklieren te zien wel zijn ze opgezet. Nu worden alle onderzoekresultaten naar het schildklierteam van het UMCG gestuurd en neemt de internist zodra zij iets hoort van het UMCG contact met mij op. Hier gaat meestal een week of vier overheen dus het word weer afwachten wat het UMCG er over gaat zeggen.
wel goed nieuws toch Marga, afwachten is minder maar het is niet andersMarga. schreef: ↑26 aug 2022, 10:14Ik heb gisteren de uitslag van de echo van maandag van de internist gehad. Er was niets dat duid op kwaadaardigheid aan de schildklieren te zien wel zijn ze opgezet. Nu worden alle onderzoekresultaten naar het schildklierteam van het UMCG gestuurd en neemt de internist zodra zij iets hoort van het UMCG contact met mij op. Hier gaat meestal een week of vier overheen dus het word weer afwachten wat het UMCG er over gaat zeggen.

Hoop dat je dan toch weet wat het dan wel is Marga
Weer lang wachten He.
Diki weer beter
Ga straks na een verjaardag van me nicht wij kunnen zo goed met elkaar opschieten.
Wij zijn een paar maanden even oud nu niet meer.
Me moeder en me oudere zus waren samen zwanger vroeger, me nicht is eerder geboren.
We zijn ook samen jaren lang samen op gegroeid want me zus wonde toen ook nog bij moeders in.
Fijn vrijdag allemaal.
Weer lang wachten He.
Diki weer beter
Ga straks na een verjaardag van me nicht wij kunnen zo goed met elkaar opschieten.
Wij zijn een paar maanden even oud nu niet meer.
Me moeder en me oudere zus waren samen zwanger vroeger, me nicht is eerder geboren.
We zijn ook samen jaren lang samen op gegroeid want me zus wonde toen ook nog bij moeders in.
Fijn vrijdag allemaal.

Toch goed nieuws Marga, dat moet een opluchting zijn.
Fijne dag Truus, gaat het weer een beetje?
Ik heb een foutje in boven staand bericht gezet. Er zijn geen tekenen van kwaadaardigheid/uitzaaiingen in de lymfklieren gevonden wel zijn ze vergroot, de schildklier is nog steeds verdacht. Het is nu aan het UMCG wat er met de schildklier gaat gebeuren, afwachten.Marga. schreef: ↑26 aug 2022, 10:14Ik heb gisteren de uitslag van de echo van maandag van de internist gehad. Er was niets dat duid op kwaadaardigheid aan de schildklieren te zien wel zijn ze opgezet. Nu worden alle onderzoekresultaten naar het schildklierteam van het UMCG gestuurd en neemt de internist zodra zij iets hoort van het UMCG contact met mij op. Hier gaat meestal een week of vier overheen dus het word weer afwachten wat het UMCG er over gaat zeggen.
Het was een foutje, ik had schildklier neer gezet maar het moest lymfklieren zijn, de schildklier is nog steeds het zelfde.Corrie schreef: ↑26 aug 2022, 10:42wel goed nieuws toch Marga, afwachten is minder maar het is niet andersMarga. schreef: ↑26 aug 2022, 10:14Ik heb gisteren de uitslag van de echo van maandag van de internist gehad. Er was niets dat duid op kwaadaardigheid aan de schildklieren te zien wel zijn ze opgezet. Nu worden alle onderzoekresultaten naar het schildklierteam van het UMCG gestuurd en neemt de internist zodra zij iets hoort van het UMCG contact met mij op. Hier gaat meestal een week of vier overheen dus het word weer afwachten wat het UMCG er over gaat zeggen.![]()
Het is gelukkig afgekoeld, buiten is het heerlijk maar het valt niet mee om de hitte uit mijn goed geïsoleerde huis te krijgen. We zitten nog steeds voor de
en bij de minste inspanning staat het zweet mij op de kop.
Vanmiddag komen mijn broer en schoonzus koffie drinken, leuk.
Vanmiddag komen mijn broer en schoonzus koffie drinken, leuk.
Ja heerlijk afgekoeld, ook niet warm meer in appt. Denk dat het scheelt omdat er verdiepingen boven zitten, ook geen ventilator nodig gehad.
Wel met de hele warme dagen buitenkant ramen bedekt met doek dat scheelt echt een stuk
Het plan voor de schildklier was toch een gedeelte weghalen of zal dat na dit onderzoek niet meer hoeven
Afwachten dus , gelukkig niets in de lymfeklieren
Wel met de hele warme dagen buitenkant ramen bedekt met doek dat scheelt echt een stuk
Het plan voor de schildklier was toch een gedeelte weghalen of zal dat na dit onderzoek niet meer hoeven

Een half jaar afwachten of de helft van de schildklier verwijderen waren de opties die het streekziekenhuis gaf. Nu hebben ze alle onderzoekresultaten naar het UMCG gestuurd en is het afwachten of die nog met andere opties komen.Corrie schreef: ↑27 aug 2022, 10:18Ja heerlijk afgekoeld, ook niet warm meer in appt. Denk dat het scheelt omdat er verdiepingen boven zitten, ook geen ventilator nodig gehad.
Leuk doe foto
Doen Luna en Kissy niks als er een poes in de tuin loopt
Zal niks voor Luca zijn die had de poes al weg gejaagd
Ga straks na Max kijken je heeft het op Belgie we hebben geen Via Play.
Fijne dag verder
Doen Luna en Kissy niks als er een poes in de tuin loopt
Zal niks voor Luca zijn die had de poes al weg gejaagd
Ga straks na Max kijken je heeft het op Belgie we hebben geen Via Play.
Fijne dag verder