Luna denkt, ik wil er heen, mss ff onderdoor dab valt het niet op

Dank je, inmiddels de stoute schoenen aangetrokken en hond mishandeld, althans dat vindt zijzelf. Onder de douche geweest. Ze was stoffig en stug, nu is het vuil eruit, kan de wind lekker door haar haren heen waaien, misschien scheelt het wat met de toekomstige hitte. Oh ze heeft er zo,n hekel aan, het is maar tien minuten werk,

Ientje schreef: ↑29 jun 2025, 08:40Zomercoupe. Ik had vanmorgen ivm warmte, het is boven gloeiend, de routine omgedraaid, eerst douchen dan eten na het rondje hondje uiteraard..
Tja, dan kom ik wel naast je op de stoel liggen als je gaat eten.....past amper en je moet me wel vasthouden anders rol ik er af.
Gezellig samen op de stoel![]()
Wel een beetje plakkerig met dit warme weer

Luna hihihi ik moest denken aan "gluren bij de buren" bij deze foto

Whaaa deze foto, die blik naar jou toeIentje schreef: ↑29 jun 2025, 09:33Dank je, inmiddels de stoute schoenen aangetrokken en hond mishandeld, althans dat vindt zijzelf. Onder de douche geweest. Ze was stoffig en stug, nu is het vuil eruit, kan de wind lekker door haar haren heen waaien, misschien scheelt het wat met de toekomstige hitte. Oh ze heeft er zo,n hekel aan, het is maar tien minuten werk,
Nu op haar eigen plekje lekker opdrogen,
Hoe doe jij dat, rolt het zand er zelf weeruit?