Lees jij graag Ientje?
Ik heb ook veel boeken gehad , voordat we naar Spanje gingen gratis aangeboden
Heb intussen wel weer wat boeken , maar kan me niet zo goed meer concentreren dus er komt niets meer bij

Zo, daar kun je heel wat boeken kwijt.Ientje schreef: ↑12 okt 2022, 15:37Het is klaar., drie uur bezig geweest. Ben gebroken, maar wel blij met het resultaat.
Eerste fotootje. Nu nog alle boeken verzamelen en er in zetten. Eenkast is 40 cm diep, had 30 cm kunnen zijn.
Een plank over, want ik kwam twee stukjes te kort om die planken in te stoppen, heel raar.
![]()

Nou hier tikt de regen tegen het zolderrraam hoor

Hier nog steeds regen en wind. Ah moeten ze gewoon mee naar het bosMarga. schreef: ↑15 okt 2022, 11:09Het heeft hier vanmorgen vroeg geregend maar het is sinds dien droog al is het wel zwaar bewolkt. Balou en Lotus gaan als het nat is liever het bos niet in, hun buikjes worden nat. Maar er zit niets anders op, we gaan gewoon het bos in daar hebben ze de ruimte om hun behoeften te doen zonder dat er iemand last van heeft.

Echt wel mooi geworden!

Ze hebben wel jasjes maar die zijn meer voor als het echt koud is, ze houden beiden niet van water of het nu uit de lucht valt of in een zwembad zit.Jo-Anne schreef: ↑16 okt 2022, 09:19Hier nog steeds regen en wind. Ah moeten ze gewoon mee naar het bosMarga. schreef: ↑15 okt 2022, 11:09Het heeft hier vanmorgen vroeg geregend maar het is sinds dien droog al is het wel zwaar bewolkt. Balou en Lotus gaan als het nat is liever het bos niet in, hun buikjes worden nat. Maar er zit niets anders op, we gaan gewoon het bos in daar hebben ze de ruimte om hun behoeften te doen zonder dat er iemand last van heeft.zo erg is dat toch niet voor Balou en Lotus beetje nat buikje, geen jasjes Marga? Ook weer zo`n gedoe hè
![]()
Alle boeken zijn gelezen, misschien op hele oude boeken vaan mijn ouders na. Inmiddels is meer dan de helft beneden. En zo leuk, vind ik eennheel oud hondenboekje terug. De hond en zijn verzorging van M . Koch. Een dun boekje met allemaal tekeningetjes die uitbeelden wat je wel en niet moet doen met je hond. 1968 . Het was het boekje dat de fokker van mijn 1e hond mij aanraadde. Ik zit er vanochtend in te bladeren. wat een veranderingen zijn er in die afgelopen 50 jaar in honden opvoeding, maar ook in rassen, hoe ze er nu uitzien en toen, ik geniet.
Er is veel veranderd in het uiterlijk van sommige hondenrassen en zeker in hoe we honden behandelen en trainen.Ientje schreef: ↑16 okt 2022, 10:02Alle boeken zijn gelezen, misschien op hele oude boeken vaan mijn ouders na. Inmiddels is meer dan de helft beneden. En zo leuk, vind ik eennheel oud hondenboekje terug. De hond en zijn verzorging van M . Koch. Een dun boekje met allemaal tekeningetjes die uitbeelden wat je wel en niet moet doen met je hond. 1968 . Het was het boekje dat de fokker van mijn 1e hond mij aanraadde. Ik zit er vanochtend in te bladeren. wat een veranderingen zijn er in die afgelopen 50 jaar in honden opvoeding, maar ook in rassen, hoe ze er nu uitzien en toen, ik geniet.