Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Vogelparadijs. Mooi!
Marga weer leuke Fotoos, maar dus al van even geleden.
Spin, wat een knoepert.
Zelf vanmiddag tandarts bezoek. Vanmorgen begaf een halve brug het, was al bekend dat deze het niet lang zou houden. Kies je onder de brug er uit gehaald.
Dat was rond half 5. Het bloedt nog steeds een beetje, niet erg maar, ben zo misselijk als een kat.
Dat wordt napijn, want tandarts is een half uur aan het losmaken geweest voor de wortel mijn kaak wilde verlaten. :cry: verdoving is er nog niet uit, 2x bij gespoten, maar heb wel vast, met moeite een paracetamol genomen. Water liep aan alle kanten over mij heen.
Meer kiezen laten trekken, maar weet het niet meer. Iemand enig idee hoe lang de napijn duurt?
Spin, wat een knoepert.
Zelf vanmiddag tandarts bezoek. Vanmorgen begaf een halve brug het, was al bekend dat deze het niet lang zou houden. Kies je onder de brug er uit gehaald.
Dat was rond half 5. Het bloedt nog steeds een beetje, niet erg maar, ben zo misselijk als een kat.
Dat wordt napijn, want tandarts is een half uur aan het losmaken geweest voor de wortel mijn kaak wilde verlaten. :cry: verdoving is er nog niet uit, 2x bij gespoten, maar heb wel vast, met moeite een paracetamol genomen. Water liep aan alle kanten over mij heen.
Meer kiezen laten trekken, maar weet het niet meer. Iemand enig idee hoe lang de napijn duurt?
@ Marga
Leuke foto van Balou en vroeger vriendinnetje
Luna en Kissy spelen buiten ook niet met andere honden , alleen ff ruiken , vind het wel jammer
@ Jo-Anne
En zit die joekel er nog
@ Ientje
Tandarts Ohhh niet mijn favoriet, denk dat morgen de napijn over is
Neem voor de nacht nog maar 2 paracetemolletjes
Beterschap
Leuke foto van Balou en vroeger vriendinnetje
Luna en Kissy spelen buiten ook niet met andere honden , alleen ff ruiken , vind het wel jammer
@ Jo-Anne
En zit die joekel er nog
@ Ientje
Tandarts Ohhh niet mijn favoriet, denk dat morgen de napijn over is
Neem voor de nacht nog maar 2 paracetemolletjes
Beterschap

Ach meis das niet fijn. Hoop dat de paracetamol gauw werkt.Ientje schreef: ↑21 sep 2021, 17:58Vogelparadijs. Mooi!
Spin, wat een knoepert.
Beterschap

Dit weekend “eindelijk” weer een show van Guido Weijers gezien, mijn zus en ik gaan altijd naar de Stadsschouwburg in Tilburg, maar ja Guido moest omdenken met al die regels dus nu was het in het Klokgebouw in Eindhoven (Strijp-S).
Vond het echt super, we hadden ook echt een goede plek, niet helemaal vooraan, dat had gekunnen, maar dan zit ik niet op mijn gemak :lol:
Foto is van Strijp-S in Eindhoven. Eentje met Guido is niet gelukt helaas.

-
Noa en Lindi
@Ientje, oh niet fijn kiezen trekken , hoop dat je niet teveel napijn hebt, sterkte..en hoop dat de paracetemol zijn werk doet.Ientje schreef: ↑21 sep 2021, 17:58Vogelparadijs. Mooi!
Spin, wat een knoepert.
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Dank jullie wel!
Op 2 kussens gelegen, dus nu stijve nek. Nog steeds bloed, brrr. Nu probeer ik een bakje yoghurt te eten,
Kies trekken, niet leuk, maar dit gepeur en gewroet, is niet leuk, hele rechterkant lijkt wel beurs maar de ,,kiespijn,, valt dus wel mee.
Op 2 kussens gelegen, dus nu stijve nek. Nog steeds bloed, brrr. Nu probeer ik een bakje yoghurt te eten,
Kies trekken, niet leuk, maar dit gepeur en gewroet, is niet leuk, hele rechterkant lijkt wel beurs maar de ,,kiespijn,, valt dus wel mee.
@ Yvonne
Gezellig een uitje met je zus
Had je daar dan geen pas voor nodig of heb je test gedaan
Gezellig een uitje met je zus
Had je daar dan geen pas voor nodig of heb je test gedaan

Ientje heb je geen gaasjes meegekregen? Als het nu nog bloed gaasje vouwen er tegenaan en dichtbijten.

Ohhh samenkomsten van spinnen nee toch getverderrie :lol:Yvonne schreef: ↑21 sep 2021, 20:21Jo~Anne. Heb wel eens gehoord dat die altijd samen komen. Wil je niet ongerust maken
Dit weekend “eindelijk” weer een show van Guido Weijers gezien, mijn zus en ik gaan altijd naar de Stadsschouwburg in Tilburg, maar ja Guido moest omdenken met al die regels dus nu was het in het Klokgebouw in Eindhoven (Strijp-S).
Vond het echt super, we hadden ook echt een goede plek, niet helemaal vooraan, dat had gekunnen, maar dan zit ik niet op mijn gemak :lol:
![]()
Ja weet ik nog dat je daar altijd heen ging met je zus wat leuk dat het weer kan. Wat een mooie foto
Zat het vol waren er een hoop mensen?

Hopelijk heb je niet te lang pijn Ientje en zeker even een paar keer per dag gewoon paracetamol nemen.Ientje schreef: ↑21 sep 2021, 17:58Vogelparadijs. Mooi!
Spin, wat een knoepert.
Hoe lang de napijn duurt verschild per persoon, ik heb er laatst weinig last van gehad de ontsteking was wel wat gevoelig als ik er aan kwam.
Wat leuk en wat een mooie foto, jammer dat een foto met Guido niet is gelukt. Ik mag hem ook graag zien.Yvonne schreef: ↑21 sep 2021, 20:21Jo~Anne. Heb wel eens gehoord dat die altijd samen komen. Wil je niet ongerust maken
![]()
@Corrie nee geen test, niks niet. Guido vindt dat het theater voor iedereen is. Daarom was het ook in het Klokgebouw (grote lege ruimte). Stoelen stonden per 2 of per 4 en dan 1,5 meter er tussen. Was uitverkocht alle keren zag het toevallig op Twitter, meteen geboekt. Ik woon vlakbij Eindhoven. Dus handig.
Ik heb vanmorgen het Sinterklaasfeest voor mijn kleinkinderen geregeld. Ik dacht er erg vroeg bij te zijn maar er waren nog maar twee tijden beschikbaar op vijf december voor een bezoek van de Sint en zijn pieten dus ik heb gelijk maar een tijd besproken. Vorig jaar gooide corona roet in het eten maar het kan nu (zo als het er nu uitziet) gewoon weer doorgaan. Straks komen de verlanglijstjes en kan ik de cadeautjes gaan kopen en inpakken. Ik regel dit al een jaar of zes en vind het heel leuk om te doen, een onvergetelijk Sinterklaasfeest organiseren voor mijn kleinkinderen, ik geniet als hun genieten.
Straks ga ik even buiten verder met onkruid tussen de tegels weg halen, daar is het nu mooi weer voor. De honden liggen beiden in diepe slaap lekker warm in/op hun vetbed. Hieraan kan ik zien dat het kouder word, Balou kruipt altijd graag onder dekens maar Lotus doet dit alleen als het kouder word.
Straks ga ik even buiten verder met onkruid tussen de tegels weg halen, daar is het nu mooi weer voor. De honden liggen beiden in diepe slaap lekker warm in/op hun vetbed. Hieraan kan ik zien dat het kouder word, Balou kruipt altijd graag onder dekens maar Lotus doet dit alleen als het kouder word.
Geweldig zo'n ouderwets Sinterklaas feest, cadeautjes kopen fijn op je gemak ,denk ook altijd met plezier terug aan die tijd 

Beter op tijd toch. Super leuk Sinterklaas. We vieren het nog steeds en ze zijn al volwassen haha. Kerst is niet aan mij besteedt.
Heb de beste herinneringen aan Sinterklaas, geweldig feest voor de kinderen.
Heb de beste herinneringen aan Sinterklaas, geweldig feest voor de kinderen.
Ahhh leuk ja Sinterklaas met zijn allen vroeger bij oma om de tafel kadootjes in een sloop ohh hij is er al haast weer. Eerst de wintertijd nog
Was het nou een tegenvaller dat je wist dat het niet bestond de Sint