misschien kan Ientje het met planten/dieren app vinden
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
geen idee, weet niet veel van paddenstoelen

gisteren is m´n hh hulp niet geweest dus moest zelf aan de bak
vind het welletjes en geef me zelf de verdere dag vrij af
slecht geslapen en liep vanochtend om half 7 al met de hondjes
doet Henk om 11.00 uur een ommetje, gelijk ff naar de jumbo gestuurd voor slagroom, gisteren vergeten mee te nemen
komt ie thuis, heb een steentje voor je gevonden, ik oohhh wat leuk is het er 1 die ik gemaakt heb en vanmorgen heb neer gelegd, deze lag goed in het zicht en hoeveel zullen er aan voor bij gelopen zijn :lol:
heb het op happy stones gedeeld en de tel. blijft piepen met duimpjes en smiles en opmerkingen, ze liggen allemaal in een deuk
geeft toch weer wat gezelligheid onderling
het is hier grijs en winderig, geen zin om buiten aan de gang te gaan, ga nog ff een aflevering serie op tv kijken
fijne dag allemaal

Nou zeg hoe krijgt Henk dat voor elkaar
Wel leuk inderdaad, welke steen is het die je " terug" gekregen hebt??
Wel leuk inderdaad, welke steen is het die je " terug" gekregen hebt??

Paddenstoel, ik mom uit op kostgangersboleet. Maar app geeft aan, niet zeker te zijn,heb je nogeen foto?
Nog een keer geprobeerd, kom nu uit op gele aardappelbovist of glimmerinktzwam. Ja dan weet ik het zeker ook niet meer, ook hierbij zegt de app niet zeker te zijn,
Hij had het steentje hier gezien en commentaar dat ie de kleuren maar niks vond maar tja geheugen is belabberd
Het is ook geen kunstwerk

Hier is het heerlijk weer kom net binnen
Want Luca loopt te zeuren hij heeft honger ga maar voor hem zorgen
Want Luca loopt te zeuren hij heeft honger ga maar voor hem zorgen

G9edemorgen.
Ik heb lekker gelopen. Na het tRekken van mijn kies, ben ik vannacht de eerste keer doorgekomen zonder extra paracetamol. Gisteren een ab kuur gekregen omdat de boel aan het ontsteken is. Niet leuk. En ik word er altijd zo hondsmoe van ab.
Gisteren begonnen, en of het nu daarvan komt? Maar vannacht dus geen , amper pijn gehad en dat smerige smaakje is bijna weg. En ja dat is dan de vraag, zou het ook zonder zover zijn gekomen, lastig altijd, die keuze.
Ik heb lekker gelopen. Na het tRekken van mijn kies, ben ik vannacht de eerste keer doorgekomen zonder extra paracetamol. Gisteren een ab kuur gekregen omdat de boel aan het ontsteken is. Niet leuk. En ik word er altijd zo hondsmoe van ab.
Gisteren begonnen, en of het nu daarvan komt? Maar vannacht dus geen , amper pijn gehad en dat smerige smaakje is bijna weg. En ja dat is dan de vraag, zou het ook zonder zover zijn gekomen, lastig altijd, die keuze.
Ohh nu ontsteking jakkes maar wel AB nodig
Hier ook fijn gewandeld ,prima weertje en de dames liggen voldaan uit te buiken

Hier ook fijn gewandeld ,prima weertje en de dames liggen voldaan uit te buiken

Corrie, je laat altijd ook dat mooie kleed zien op de Fotoos, genieten hoor.
Puppyvoer?