Geen last verder Jo-Anne
Het zonnetje is er weer we hebben heerlijk gewandeld

Nou zeg dat wel. De kachelpijp gaf niet erg mee. Wilde een draad van de grond weghalen kwam omhoog maar was vergeten dat die ijzeren pijp daar zat

Ik ben ook geen spelletjes mens maar hersenen trainen schijnt wel goed te zijn :mrgreen:Marga. schreef: ↑30 sep 2021, 12:20Een leuk idee maar ik ben zo geen spelletjes mens dus ik waag mij er niet aan.Noa en Lindi schreef: ↑29 sep 2021, 12:01@ Jo-Anne je geeft het aantal letters bv.
Een woord van 10 letters je geeft dan de letters in willekeurige volgorde
Hier komen de letters :
De I van Isaac
De S van Simon
De O van Otto
De W van Willem
De U van Utrecht
De N van Nico
De B van Bernhard
2 keer de E van Eduard
De R van Rudolf
Nu kun je daar eern woord van maken , doe je best en wie het geraden heeft mag een nieuw woord bedenken

Wat een leuke dit

Jo-Anne schreef: ↑05 okt 2021, 20:48Ik ben ook geen spelletjes mens maar hersenen trainen schijnt wel goed te zijn :mrgreen:Marga. schreef: ↑30 sep 2021, 12:20Een leuk idee maar ik ben zo geen spelletjes mens dus ik waag mij er niet aan.Noa en Lindi schreef: ↑29 sep 2021, 12:01@ Jo-Anne je geeft het aantal letters bv.
Hier komen de letters :
De I van Isaac
De S van Simon
De O van Otto
De W van Willem
De U van Utrecht
De N van Nico
De B van Bernhard
2 keer de E van Eduard
De R van Rudolf
Nu kun je daar eern woord van maken , doe je best en wie het geraden heeft mag een nieuw woord bedenken

Hier heb je zeker gelijk in maar ik maak wel graag kruiswoordpuzzels en hiermee train ik volgens mij ook mijn hersenen.Jo-Anne schreef: ↑05 okt 2021, 20:48Ik ben ook geen spelletjes mens maar hersenen trainen schijnt wel goed te zijn :mrgreen:Marga. schreef: ↑30 sep 2021, 12:20Een leuk idee maar ik ben zo geen spelletjes mens dus ik waag mij er niet aan.Noa en Lindi schreef: ↑29 sep 2021, 12:01@ Jo-Anne je geeft het aantal letters bv.
Hier komen de letters :
De I van Isaac
De S van Simon
De O van Otto
De W van Willem
De U van Utrecht
De N van Nico
De B van Bernhard
2 keer de E van Eduard
De R van Rudolf

Ze zien er mooi uit en zijn nu makkelijker droog te wrijven, maar misschien een regenjasje aan op dit soort natte dagen.Corrie schreef: ↑06 okt 2021, 09:46Tjonge jonge waren we net bij het losloop gebied ja hoor regen :mrgreen: klein stukjestortregen
Vrouwtje chagerijnig gaan we niet verder over de modder paden maar aam de riem over de stoepen
Wij zijn lekker droog gewreven ,voordeel we waren gisteren naar de trimsalon geweest![]()
![]()

Aan de riem???? :mrgreen: kan vrouwtje niet maken hoor.Corrie schreef: ↑06 okt 2021, 09:46Tjonge jonge waren we net bij het losloop gebied ja hoor regen :mrgreen: klein stukjestortregen
Vrouwtje chagerijnig gaan we niet verder over de modder paden maar aam de riem over de stoepen
Wij zijn lekker droog gewreven ,voordeel we waren gisteren naar de trimsalon geweest![]()
![]()