Marga kun je even uitleggen misschien?

Nog daluren stroom? hier is dat afgeschaft....Ientje schreef: ↑28 jul 2024, 09:59Oh mooi Marga. Ik zie hoer ook dagelijks vlinders, koolwitjes en soms een dagpauwoog. Maar wat is het maar weinig, wat is dat toch triest dat vlinders verdwijnen,
Hier draait was nummer twee, gisteren ook twee wassen gedraaid, die liggen nu al in de kast. Ik heb geen droger, maar op zolder is het met deze temperatuur zo droog.
Gisteren ook gepoetst en gisteravond ziek van moeheid. Maar voor de hitte van komende week ben ik mooi klaar en hoef ik dan niets te doen. Ik spaar de was op en was in het weekend, daluren stroom. Of het scheeltt? Geen idee. Maar vorige week was jet op zolder dik 30 graden, niet te doen,, dus lag er voor dit weekend een hele berg. En dan realiseer ik me weer, wat ben ik rijk, dat ik dan toch nog een schoon shirtje en beddengoed en keukendoekjes en zo over heb, tel je zegeningen heet dat?

Mooi Marga, zat je buiten hoe had je dat zo in de gaten...

Ik kwam net met Lotus terug van een wandeling toen ik een vreemde vlinder zag maar het begon net te regenen dus was hij weg voor ik foto's kon nemen. Ik ben toen wel mijn vlinderstruiken in het oog blijven houden en ineens zag ik hem weer en kon ik snel een paar foto's maken. Ik heb hem niet meer terug gezien maar mijn dag kon niet meer stuk.

Wat een geluk om die te zien inderdaad heel bijzonder!Marga. schreef: ↑29 jul 2024, 08:54Ik kwam net met Lotus terug van een wandeling toen ik een vreemde vlinder zag maar het begon net te regenen dus was hij weg voor ik foto's kon nemen. Ik ben toen wel mijn vlinderstruiken in het oog blijven houden en ineens zag ik hem weer en kon ik snel een paar foto's maken. Ik heb hem niet meer terug gezien maar mijn dag kon niet meer stuk.