Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Bedankt voor de felicitaties.
Ik vermoed dat het kauwtje vogelpokken had en hier schijnt hij tegen behandeld te kunnen worden, dit is wel erg besmettelijk.
Ik neem nog even contact op met de dierenambulance of het klopt dat ik de vogelstations met bleekwater moet behandelen.
Lotus vond de natte sneeuw vanmorgen maar niets, ze wilde echt niet lopen.
Ik ben toen met haar op de arm het bos ingelopen en heb haar toen op de grond gezet.
Ze wist niet hoe snel ze weer naar huis moest lopen maar heeft wel gedaan waarvoor we buiten waren.
Ik vermoed dat het kauwtje vogelpokken had en hier schijnt hij tegen behandeld te kunnen worden, dit is wel erg besmettelijk.
Ik neem nog even contact op met de dierenambulance of het klopt dat ik de vogelstations met bleekwater moet behandelen.
Lotus vond de natte sneeuw vanmorgen maar niets, ze wilde echt niet lopen.
Ik ben toen met haar op de arm het bos ingelopen en heb haar toen op de grond gezet.
Ze wist niet hoe snel ze weer naar huis moest lopen maar heeft wel gedaan waarvoor we buiten waren.
Oeps natte sneeuw bij jullie
hier stortregen , maar een klein rondje gelopen
Hondjes verbaasd , maar ik had geen zin om doorweekt thuis te komen.
Hondjes verbaasd , maar ik had geen zin om doorweekt thuis te komen.

Eindelijk droog! Toch nog een stukje kunnen lopen en u schijnt zelfs de zon.
Wat is het koud , vanochtend laatste stukje op weg naar huis hagel op onze koppies en nu sneeuwt het

Hier sneeuwde het vanmorgen weer, Lotus haat het en wil niet lopen. Ik neem haar op de arm mee het bos in en dan weet ze niet hoe snel ze weer naar huis moet maar ondertussen wel haar behoeftes doend. 
Wat een leuk plaatje Corrie
Hier een beetje natte sneeuw gevallen
Kan maar korte stukjes lopen met Luca
Aan de over kant van de straat een groot stuk grasveld dat is het voor Luca
Hij loop daar wel graag
Hier een beetje natte sneeuw gevallen
Kan maar korte stukjes lopen met Luca
Aan de over kant van de straat een groot stuk grasveld dat is het voor Luca
Hij loop daar wel graag

Brrr opgevroreren natte sneeuw, glibberen. Voorzichtig aan klein p en p rondje gedaan.
Wassen jullie de voetjes bij thuiskomst als er gepekeld is en je de pekel niet kan ontwijken. .? Ik moet de straat over en die werd gisteravind en vanochtend vroeg al gepekeld.
Heb dan een bakje water en doekje klaarstaan als ik binnen kom, en ik loop het laatste stuk over de stoep zodat de ergste pekel hoop ik wel vd voetzooltjes is,
Wassen jullie de voetjes bij thuiskomst als er gepekeld is en je de pekel niet kan ontwijken. .? Ik moet de straat over en die werd gisteravind en vanochtend vroeg al gepekeld.
Heb dan een bakje water en doekje klaarstaan als ik binnen kom, en ik loop het laatste stuk over de stoep zodat de ergste pekel hoop ik wel vd voetzooltjes is,
Ik ben vanmorgen wel met Lotus het bos in geweest maar omdat ze geen poot wilde verzetten en sneeuw echt vreselijk vind heb ik besloten om haar zolang er sneeuw ligt op een puppypad te laten. Ze doet nu ook niets buiten en ze is maar een mini hondje kleiner dan menige pup dus dit kan ook prima. Als ik naar de lucht kijk verwacht ik nog veel meer natte sneeuw of regen. Ik ga zo naar mijn broer boodschappen doen, hij is een paar jaar geleden in sneeuw uitgegleden en heeft toen een ruggenwervel gebroken dus hij vind dit weer niets en is angstig als hij naar buiten moet maar hij zal wel moeten, hij heeft een hond.

Er is hierna nog meer gevallen maar die foto's staan nog op mijn camera.

Er is hierna nog meer gevallen maar die foto's staan nog op mijn camera.
Toch ergens wel lol, een beetje sneeuw. Toen ik in de eerste klas lagere school zat, hadden we met sinterklaas een enorme berg sneeuw, als kind geniet je er van. Ik weet het jaartal omdat mijn neef van een half jaar ouder, toen bij ons logeerde en met mij naar school ging, hij in de tweede klas. Sneeuwballen gevechten, glijbanen, forten bouwen. En schoentje zetten bij de kolen kachel,Dat zijn dingen die door de opwarming niet meer voorkómen. Maar wat hadden we een lol. Nu ligt nederland plat bij 10 cm sneeuw in het noorden. Hier regent het nu, ijzelig? Het wordt in ieder geval vies glad.
En dan is het zondag 16 graden, wat een raar klimaat is dit aan het worden, gewoon eng.
En dan is het zondag 16 graden, wat een raar klimaat is dit aan het worden, gewoon eng.
Hier was het vanochtend vroeg zo en maar een klein rondje gedaan.
Intussen dooit het al weg . Geen idee wat er nog meer gaat komen , moet vanmiddag naar Cardioloog in Woerden .

Intussen dooit het al weg . Geen idee wat er nog meer gaat komen , moet vanmiddag naar Cardioloog in Woerden .

In woerden helemaal, succes!
Het lijkt hier wel diep in de avond, zo donker, enorme hagel buiten.
Ik geniet nog steeds van sneeuw al is dit natuurlijk niet meer zo als vroeger. Maar gisteren was het een zooitje op de weg, te weinig gestrooid volgens mij.Ientje schreef: ↑22 nov 2024, 09:35Toch ergens wel lol, een beetje sneeuw. Toen ik in de eerste klas lagere school zat, hadden we met sinterklaas een enorme berg sneeuw, als kind geniet je er van. Ik weet het jaartal omdat mijn neef van een half jaar ouder, toen bij ons logeerde en met mij naar school ging, hij in de tweede klas. Sneeuwballen gevechten, glijbanen, forten bouwen. En schoentje zetten bij de kolen kachel,Dat zijn dingen die door de opwarming niet meer voorkómen. Maar wat hadden we een lol. Nu ligt nederland plat bij 10 cm sneeuw in het noorden. Hier regent het nu, ijzelig? Het wordt in ieder geval vies glad.
Vandaag komt de Sint aan in het dorp, altijd gezellig, het schijnt droog te blijven en de temperatuur gaat omhoog.
Gezellig Marga dat de sint komt
Nog niks in me schoen gehad
Hier is die al een week
Nog niks in me schoen gehad
Hier is die al een week

Wat kan alles zo maar veranderen.
Vanmorgen lopen ,,schelden,, op Diki ze was weer eens heerlijkin de derrie aan jet rollen, had een stuk keukenrol in 1000 stukjes gescheurd, en dat lag werkelijk overal waar ik niet bij kon, kortom, ze voelt zich goed en gedraagt zich als een puppie met streken. Thuis gekomen gelijk,onder de douche want ze stonk als een beerput, geen idee waar ze in heeft liggen rollen, ik zag niet dan een halve eierdop. Maar wat is dat alles helemaal niets.
Bekeek mijn mail, bericht van iemand die ik ken, hij werkt minder want er is ms geconstateerd, hij is amper 40 en zijn vrouw heeft diagnose borstkanker gekregen. Kan het erger? Ben behoorlijk aangeslagen.
Vanmorgen lopen ,,schelden,, op Diki ze was weer eens heerlijkin de derrie aan jet rollen, had een stuk keukenrol in 1000 stukjes gescheurd, en dat lag werkelijk overal waar ik niet bij kon, kortom, ze voelt zich goed en gedraagt zich als een puppie met streken. Thuis gekomen gelijk,onder de douche want ze stonk als een beerput, geen idee waar ze in heeft liggen rollen, ik zag niet dan een halve eierdop. Maar wat is dat alles helemaal niets.
Bekeek mijn mail, bericht van iemand die ik ken, hij werkt minder want er is ms geconstateerd, hij is amper 40 en zijn vrouw heeft diagnose borstkanker gekregen. Kan het erger? Ben behoorlijk aangeslagen.
Er zijn van die dagen dat je denkt pppfffttt
Moest wel lachen om het scheur gedrag van Diki , hier moesten de kranten altijd in stukjes
Erg van je vrienden Ientje , nog jong en dan zo'n diagnose .
Moest wel lachen om het scheur gedrag van Diki , hier moesten de kranten altijd in stukjes
Erg van je vrienden Ientje , nog jong en dan zo'n diagnose .

En Diki kijkt zo van "" ik ben best toch lief vrouwtje " 

Is ze ook, maar voor de zekerheid dat stukje park waar ze ging rollen, maar overgeslagen.